Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Aamu on hyvä aloittaa unohtamalla kattila hellalle.

Pohjaanpalaneet mustikat ei edes haise pahalle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luin täyden aukeaman viiniarvostelua. Lasillistakaan en ole eläessäni juonut, vain hieman maistanut, ja todennut: pahaa
Mutta huvittavaa luettavaa.

Viini voi olla esim: lakritsinen, hillomainen, vivahteita salmiakista, voimakkaan tamminen, pyöreähkö, kulmikas, särmä

En tiedä noista kaikista viiniadjektiiveista.. Kävin hiljattain ostamassa kahvia. Siitä piti löytyä mm. maitosuklaan ja persikan aromeja, ja molemmat noista oli kyllä ihan selvästi havaittavissa tuoksusta. Mutta oliko tuoksu nyt jotenkin ryhdikäs, tahdikas, elegantti tai jotain muuta, niin yhtä lailla voisi kuvitella olevaksi tai olemattomaksi.

Aika sama pätee itellä viineihinkin. Jotkut konkreettiset aromit tunnistaa, mutta nää muut luonnehdinnat menee vähän ohi.

Sen verran tuulee täälläkin ettei viittinyt lähteä Jurmalaan asti hakemaan hiekkaa hampaiden väliin.
Olisi nyt kuitenkin ollut kiva ottaa aurinkoa mutta sekään ei paista niin olkoon.

Sen verran tuulee täälläkin ettei viittinyt lähteä Jurmalaan asti hakemaan hiekkaa hampaiden väliin.
Olisi nyt kuitenkin ollut kiva ottaa aurinkoa mutta sekään ei paista niin olkoon.

Riikassa olisi Latvian miehitysmuseo sekä Juutalaismuseo. Varmaan mielenkiintoista töllisteltävää.

Miksi suussani maistuu vadelmahillollinen munkki?

En ole koskenut viikkoihin moiseen.

Täällä kun on nyt friba-asiantuntijoita niin kertokaas nyt mulle mitä kannattaa aloittelijan ostaa, että pääsis harrastamaan? Jälkikasvu nyt innostui kovasti tuosta.

Putterilla ja mid-rangella pääsee hyvin etenemään lentävät suoraan, kannattaa kaupassa vähän kokeilla mikä tuntuu omaan käteen sopivalta kiekkojen numerot on osittain suuntaa antavia, toki sillä että aloittelija tuskin pystyy heittämään nopeaa niin hyvin että se lentäisi pitkälle mutta olen minäkin aloittelija ja minulta löytyy corvette (kiekko) ja on tullut tietyissä olosuhteissa heitettyä pidemmälle kuin muut samanverran frisbeegolfia pelanneet.

Mutta oikeasti hyvä neuvo on ostaa semmoinen kiekko mikä tuntuu myös käteen sopivalta koska kiekot on vähän erilaisia ja ihmisillä erikokoisia käsiä.

Minä olen käynyt Riiassa Neuvostoliiton aikaan. Se oli siis silloin, kun suurin osa pakkislaisista ei ollut vielä syntynyt/oppinut kakkimaan pottaan. Mutta siis tuolla Riikassa nähtiin jokea pitkin pinnalla ajava sukellusvene! Ja tullimiehillä oli varmasti kovat piipuissa.

Minä olen käynyt Riiassa Neuvostoliiton aikaan. Se oli siis silloin, kun suurin osa pakkislaisista ei ollut vielä syntynyt/oppinut kakkimaan pottaan. Mutta siis tuolla Riikassa nähtiin jokea pitkin pinnalla ajava sukellusvene! Ja tullimiehillä oli varmasti kovat piipuissa.

Tapahtuiko tämä operaatio barbrossan aikoina?

Putterilla ja mid-rangella pääsee hyvin etenemään lentävät suoraan, kannattaa kaupassa vähän kokeilla mikä tuntuu omaan käteen sopivalta kiekkojen numerot on osittain suuntaa antavia, toki sillä että aloittelija tuskin pystyy heittämään nopeaa niin hyvin että se lentäisi pitkälle mutta olen minäkin aloittelija ja minulta löytyy corvette (kiekko) ja on tullut tietyissä olosuhteissa heitettyä pidemmälle kuin muut samanverran frisbeegolfia pelanneet.

Mutta oikeasti hyvä neuvo on ostaa semmoinen kiekko mikä tuntuu myös käteen sopivalta koska kiekot on vähän erilaisia ja ihmisillä erikokoisia käsiä.
Linkki unohtu sillä corvette kiekkoja on muitakin.

Itse saan ihan hyvin heitettyä tuollakin toisinaan, toki joku edityneempi heittää paremmin ja pidemmälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom