Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viini voi olla esim: lakritsinen, hillomainen, vivahteita salmiakista, voimakkaan tamminen, pyöreähkö, kulmikas, särmä
No jooo uskon kyllä. Mutta kyllä noista väkisin tulee mieleen Nyyssölän viininmaistelut, "pyöreän pallomainen".Sitten kun oikeasti pääsee maistamaan niitä makuja vähän eri viineistä, huomaa asian pitävän paikkaansa.
Sen verran tuulee täälläkin ettei viittinyt lähteä Jurmalaan asti hakemaan hiekkaa hampaiden väliin.
Olisi nyt kuitenkin ollut kiva ottaa aurinkoa mutta sekään ei paista niin olkoon.
Täällä kun on nyt friba-asiantuntijoita niin kertokaas nyt mulle mitä kannattaa aloittelijan ostaa, että pääsis harrastamaan? Jälkikasvu nyt innostui kovasti tuosta.
Minä olen käynyt Riiassa Neuvostoliiton aikaan. Se oli siis silloin, kun suurin osa pakkislaisista ei ollut vielä syntynyt/oppinut kakkimaan pottaan. Mutta siis tuolla Riikassa nähtiin jokea pitkin pinnalla ajava sukellusvene! Ja tullimiehillä oli varmasti kovat piipuissa.
Tapahtuiko tämä operaatio barbrossan aikoina?
Linkki unohtu sillä corvette kiekkoja on muitakin.Putterilla ja mid-rangella pääsee hyvin etenemään lentävät suoraan, kannattaa kaupassa vähän kokeilla mikä tuntuu omaan käteen sopivalta kiekkojen numerot on osittain suuntaa antavia, toki sillä että aloittelija tuskin pystyy heittämään nopeaa niin hyvin että se lentäisi pitkälle mutta olen minäkin aloittelija ja minulta löytyy corvette (kiekko) ja on tullut tietyissä olosuhteissa heitettyä pidemmälle kuin muut samanverran frisbeegolfia pelanneet.
Mutta oikeasti hyvä neuvo on ostaa semmoinen kiekko mikä tuntuu myös käteen sopivalta koska kiekot on vähän erilaisia ja ihmisillä erikokoisia käsiä.