Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
"Keskellä ei mitään"?
Mahdollisesti.

Kompura, letkut ja hässäkät viritelty, aamulla vois vähän pöllyttää.

Joutunee vetämään ihan haalarit päälle. Toinen vaihtoehto puhaltaa kalsarisillaan ja sen jälkeen suihku. Soodahan ei ole mitenkään vaarallista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
cdd87b229f96514fc50a070db2fe6a17.jpg

😸
Tuollai silmät suurena tuo toinen häirikkö just tulee viereen mouruamaan ja/tai hyppää työpöydälle. Sit kun pääsee syliin, alkaa välitön siristely.

Tänään pääsi aika vähällä, kun avasi välillä parvekkeen ovea ja heilutteli jahtauslelua.

Harmittaa sen verran, että pitäisiköhän vetäistä rynnäkkökänni. Nyt kun aloittaisi niin pääsisi varmaan kuudelta nukkumaan.
Menikin kalsarikännien omituiseksi alalajiksi. Lentoturmatutkintaa, kasleria ja Baileystä (vanilja-kaneli) suoraan pullonsuusta.

Täällä kun on nyt friba-asiantuntijoita niin kertokaas nyt mulle mitä kannattaa aloittelijan ostaa, että pääsis harrastamaan? Jälkikasvu nyt innostui kovasti tuosta.

Täällä kun on nyt friba-asiantuntijoita niin kertokaas nyt mulle mitä kannattaa aloittelijan ostaa, että pääsis harrastamaan? Jälkikasvu nyt innostui kovasti tuosta.
En minä mikään asiantuntija ole, mutta kai nyt jotain tiedän kiekoista. Jos on tarkoitus päästä vaan heittelemään, niin kai niillä starter packeilla eli jollain niillä kolmen kiekon pakkauksilla, joita saa eri paikoista, pääsee ihan hyvin alkuun. Näyttää maksavan suunnilleen paria kymppiä tai vähän allekin. Varmaan löytyy jostain Prismastakin. Mainoksia tuli XXL:stä ja Budget Sportista nopsaan googlaamalla. Nuo on semmoista halpismuovia ja lentävät vähän sinne päin, miten kiekkojen tulis lentää.

Jos taas haluaa ihan sijoittaa ns. oikeisiin kiekkoihin, niin sitten kannattaa ostaa joku hyvälaatuinen putteri (Esim. Discmania P2 tai Innova Aviar), hyvälaatuinen suora midari (Innova Star Mako3, Discraft Z Buzz SS) ja hyvälaatuinen suora väylädriveri (Discmania C-FD, Innova Leopard tai Innova Leopard 3). Noihin menee sitten jotain 50-60 euron väliin. Kestävät kauemmin ja lentävät niin kuin niiden on tarkoituskin lentää, jos on tarkoitus jossain vaiheessa pelailla yhtään vakavammin.

@irtakk varmaan saat nopeammin ja helpommalla ne kiekot sieltä, mutta jos haluat, niin voin myydä tuosta tyyliin vitosen kappale pari jotain ihan laatuputteria ja driverin. Midareita ei oo ylimääräisiä. Pitäs muutenkin vähän siivota tota ylimääräiseksi jääneiden kiekkojen kasaa.. kasvaa vaan koko ajan, kun pitää ostella ja testata :D

Ihan jeppis tumma lager.
Aiemmin terassilla otin kanssa tumman lagerin niin minä ja nainen joka välillä kulkee kanssani totesi että se tuoksuu ihan sahdille.

Liitteet

• 20200710_212532.jpg
    20200710_212532.jpg
    86,2 KB · Katsottu: 27

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom