Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on tuo autoprojekti. Mun on pitänyt nyt kesällä laittaa ruostekohdat että se mun autonkorjaaja saisi sen soodapuhaltaa. No en oo laittanut. Mä joudun sillä talvella taas ajaa niin pitäisi saada tehtyä ennen kuin toinen viedään talvisäilöön.Mulla on päässä kytenyt jonkin auto tai muun projektin aloittaminen mutta saattaa toteutukseen mennä vielä vuosi tai pari.
Talvella kyllä ehtisi tekemään vaikka mitä ja tilatkin olisi, intoa vaan puuttuu ihan vähän.
Ooh, haluaisin ehkä mustamolliakvaarion. Tai taistelukalan.Nou hätä, just tässä ja nyt annan sulle luvan ottaa akvaarion ja ihan niin ison kuin haluat! :-)
Luulin että se on Luukin ulkoilualue, siellä tosiaan käy triathlon harrastajia treenaamassa. Itselle riitti pulahdus laiturilta ja siirtyminen grillikatokseen.Täällä Nuuksion kaitalammella ollaan käyty pari kertaa pulahtamassa, mutta siellä on myös tosiuimareita. Vetelevät sitä kaitalampea ees-taas pari tuntia elleivät pidempäänkin, läpyskät käsissä ja oranssi ponttooni perseessä.
Ootteko miettinyt miten ensimmäisen sorvin osat on saatu tehtyä?
Ootteko miettinyt miten ensimmäisen sorvin osat on saatu tehtyä?
Varmaan viilaamalla. Aikoinaanhan oli viilareita tehdassalit täynnä kun ei ollut vielä työstökoneita.Ootteko miettinyt miten ensimmäisen sorvin osat on saatu tehtyä?
Just tänään kävin hakemassa 25kg säkin soodaa, pitäisi jossain vaiheessa viritellä vehkeet taas toimintaan.soodapuhaltaa
Maksuna voi varmaan myös olla "puhallustyö"?Just tänään kävin hakemassa 25kg säkin soodaa, pitäisi jossain vaiheessa viritellä vehkeet taas toimintaan.
Tosin tuolla määrällä ei tietty kuuhun mennä.
Paljonko muuten autonkorjaaja veloittaa koko auton puhalluksesta? 30e?