Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Toi Porin murre on ihan huippua.
Minä en niin syty. En ymmärrä miten siellä voidaan puhua noin kauhealla tavalla, vaikka tästä sinne onely 100 km.

Okei, ei se nyt niin kauheaa ole, mutta turun on. Turkulaisten puhetta ei kyllä pysty kauaa kuunteleen, aivan kauheaa.

Kuvitelkaa turkulainen joka puhuu yhtä jatkumattomasti kuin Irma. Huh ja huh. Toimisi kidutusvälineenä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulostaa suht HC-hommalle. Vanha luokkakaveri harrasti akvaarioita. Välillä aina kuuntelin sen kalahommia, kun niitäkin tilailtiin millon mistäkin jossain muovipussissa. Osa elossa osa kuukahtaneena.

Parasta kun käy ite hakemassa. Silloinkin saattaa joku kala kuukahtaa tosin. Semmosissakin paikoissa käyny kaloja etsimässä missä hieman pelottanut, että itse kuukahtaa.
Mutta joo luontoharrastus akvaario enempi. Tai voihan sen lemmikkiharrastuksenakin ottaa. Kyllä semmoseen isoon etulasinpussaajaan kiintyy.

Parasta kun käy ite hakemassa. Silloinkin saattaa joku kala kuukahtaa tosin. Semmosissakin paikoissa käyny kaloja etsimässä missä hieman pelottanut, että itse kuukahtaa.
Mutta joo luontoharrastus akvaario enempi. Tai voihan sen lemmikkiharrastuksenakin ottaa. Kyllä semmoseen isoon etulasinpussaajaan kiintyy.
Se lienee fiksuinta hakea itse, niin saa sellaista kun "pyytää". Niin, kai se pitkälti on jo luontoharrastus, jos niiden kalojen perässä juoksee ympäri palloa. Ei niitä kuitenkaan kaupunkien ojista narrata.

en ole sateisen kesän ystävä

En minäkään, mutta kasvimaa on eli jotain hyvää sateessakin.

Jos kotona ei viihdy pitkiä aikoja, niin mahdollisesti puuttuu...

... vanha pihasauna, oma kasvimaa ja maisemat ympärillä. Istuskelin tänäänkin saunan välissä pitkään ulkona sateessa ja katselin vain ympärilleni onnellisena siitä, että saan asua näin siistissä paikassa.

Minä en niin syty. En ymmärrä miten siellä voidaan puhua noin kauhealla tavalla, vaikka tästä sinne onely 100 km.

Okei, ei se nyt niin kauheaa ole, mutta turun on. Turkulaisten puhetta ei kyllä pysty kauaa kuunteleen, aivan kauheaa.

Kuvitelkaa turkulainen joka puhuu yhtä jatkumattomasti kuin Irma. Huh ja huh. Toimisi kidutusvälineenä.
Mä pidän länsirannikon murteista. Niitä on kiva kuunnella. Paitsi Salon murretta. Se on aika karseen kuulosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom