Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos pitäisi nimetä mestarit viimeiseltä kolmelta vuodelta, niin: ei mitään hajua.
Sama. Lisäyksenä, että en keksi montaa lajia, joita kiinnostais vähempää seurata. Ehkä joku avomeripurjehdus vie vielä voiton. Prkl maisematkaan vaihdu.

Voi teitä. No ehkä selviän tästä järkytyksestä.

Perkele tuosta saisi hyvän saunan askarreltua. Ihan saunan näkönen sisältä jo valmiiksi, heti iski inspiraatio.
Haapasalon Ville olisi varmasti samaa mieltä.

Oli huikea kisa. Tuli mieleen ajat kun Kimi ajo mclarenia. Tämmösiä vois olla loppukausi.

Mollasin aiemmin Valea cuck-valeksi. Pillunpehmittämä. Sanoin ettei tuu mitää, tiffany sitä ja tiffany tätä.
Mutta tarvii syödä sanoja. Ihan ajamalla voitti neekerin.

Oli kyllä kova suoritus, varsinkin kun vielä aika-ajossa kepitti edelle huonolla ajopaikalla.

Ehkä tässä olisi mun seuraava proggis…
Se saattas kyllä olla jo ihan über irstasta?
Näyttäisit tod näk suunnilleen tältä.

05dd69b222d99ddbac50a9e7b6ee1fa0.jpg

Puuttunee joku kiinnostus moottoriurheilun katsomiseen -geeni. Kiinnostus moottorillisiin vekottimiin on, jonkin tasoinen.
Joskus nuorenamiehenä noita tuli seurattua, jopa niin että piti su aamuna herätä aikaseen kattomaan australian osakilpailua.
Mutta ei enää vuosiin.

Puuttunee joku kiinnostus moottoriurheilun katsomiseen -geeni. Kiinnostus moottorillisiin vekottimiin on, jonkin tasoinen.

Minulla puuttu joukkuelajigeeni. Sekä pelaamiseen ja katsomiseen.

Seekkerillä puuttuu vähän useampi, kun johtanut esim siiderin lipitykseen.

Formuloista on vaikea puhua nykyisin autourheiluna, ennemminkin maailman kalleimpana kontaktilajina.

Joskus nuorenamiehenä noita tuli seurattua, jopa niin että piti su aamuna herätä aikaseen kattomaan australian osakilpailua.
Mutta ei enää vuosiin.
Joo, jotkut tutut heräilee kattelemaan UFC:tä ja änäriäkin. Ei jaksa ite tommoisia. Kattelee sit nauhalta itteä kiinnostavat, jos ei oo kerenny lukemaan tulosta somesta.

Minulla puuttu joukkuelajigeeni. Sekä pelaamiseen ja katsomiseen.

Seekkerillä puuttuu vähän useampi, kun johtanut esim siiderin lipitykseen.
En minäkään joukkuelajeja niin seuraa. Aikanaan katoin päivät pitkät futista nauhaltakin, kun itekin pelas, mutta ei nykyään jaksa normaalisti katsoa yhtäkään kokonaista matsia. Arvokisojen aikaa tulee vähän lipsuttua. Ja naisten lentopallo lasketaan myös poikkeukseksi :D

F1 kisat ovat aina olleet läsnä elämässäni milloin kisoja katseltiin kotona tai milloin koulun välitunneilla kuuntelin kun kaverit puhuvat kisoista edelleen välillä discordissa joutuu kuuntelemaan kisoista.

Kyllä mä netistä luen mitä on tapahtunut ja tänään sivusilmällä katselin kisoja muistan vain kohdan kun Kimiltä irtosi rengas ja sen että Bottas oli ykkönen. Mutta en mä niitä niinkään seuraa, itseasiassa en taida seurata mitään lajia.

En mä vaan jaksa keskittyä seuraamaan intensiivisesti mitään lajia. Jossain vaiheessa se ulkona juokseva kurre alkaa enemmän kiinnostamaan tai no ennemmin ehkä puhelin taskussa.

Suositut

Back
Ylös Bottom