JååOliko sillä @futhermucker illa täysi autoetu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JååOliko sillä @futhermucker illa täysi autoetu?
Jätin sen pilkunnussijoiden itsensä päätettäväksi!Mun tekis mieli mennä käymään Oulussa.
Miten tää lause olis jatkunut? Jätit vähän nyt arvailujen varaan tuon pilkun kanssa.
Meille naisihminen kanssa raahas joskus mitään kysymättä akvaarion, en alkanut asennushommiin niin lojui nurkassa muuttoon asti.@maltsu totta, kyllä jokaisessa viihtyisässä kodissa pitää akvaario olla.
Mulla oli iso kultakala-akvaario, se nyt oli aika karu sisällöltään mutta isot kalat oli kauniita. Tahtoisin vielä akvaarion mutten saa ottaa.
@maltsu totta, kyllä jokaisessa viihtyisässä kodissa pitää akvaario olla.
Mulla oli iso kultakala-akvaario, se nyt oli aika karu sisällöltään mutta isot kalat oli kauniita. Tahtoisin vielä akvaarion mutten saa ottaa.
kylmä merivesi saa pitkät päälle
Se on niin pieni muutenkin että ainoa vaara on kamelinvarpaan ilmestyminen.Ja mites sulle käy? #prinssinakki
Mitähän viddua tänään duunais? Tai siis vois jotakin sellaistakin tehdä mutta lähinnä nyt ajattelin muita aktviteetteja.
Huomenna olisi tutustuminen i porgå, sais olla edes vähän aurinkoa niin voisi käydä meressä uimassa. Eikä yhtään taka-ajatuksena että kylmä merivesi saa pitkät päälle
Mitähän viddua tänään duunais?
Sateiset päiväthän on muuten parhaimpia päiviä käydä uimassa, sadepäivä erottaa jyvät akanoista eikä varmasti ole kirmaavaa kakaralaumaa hyppimässä pommeja veteen.
Jos on ukkosta ilmassa niin silloin en suosittele uimaan.
Kylmässä vedessä uiminen on vähän kuin kylmä suihku ensin yhtä helvettiä mutta hetken päästä tuntuu taivaalliselta. Jos ensi talvena kävisi avannossa.