Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitähän viddua tänään duunais? Tai siis vois jotakin sellaistakin tehdä mutta lähinnä nyt ajattelin muita aktviteetteja.
Huomenna olisi tutustuminen i porgå, sais olla edes vähän aurinkoa niin voisi käydä meressä uimassa. Eikä yhtään taka-ajatuksena että kylmä merivesi saa pitkät päälle :)

@maltsu totta, kyllä jokaisessa viihtyisässä kodissa pitää akvaario olla.
Mulla oli iso kultakala-akvaario, se nyt oli aika karu sisällöltään mutta isot kalat oli kauniita. Tahtoisin vielä akvaarion mutten saa ottaa.

@maltsu totta, kyllä jokaisessa viihtyisässä kodissa pitää akvaario olla.
Mulla oli iso kultakala-akvaario, se nyt oli aika karu sisällöltään mutta isot kalat oli kauniita. Tahtoisin vielä akvaarion mutten saa ottaa.
Meille naisihminen kanssa raahas joskus mitään kysymättä akvaarion, en alkanut asennushommiin niin lojui nurkassa muuttoon asti.

Mä olen jäänyt nyt jumiin noiden hollantilaisten tankkiprojektin töllöttämiseen.
Mulla on päässä kytenyt jonkin auto tai muun projektin aloittaminen mutta saattaa toteutukseen mennä vielä vuosi tai pari.
Talvella kyllä ehtisi tekemään vaikka mitä ja tilatkin olisi, intoa vaan puuttuu ihan vähän.

Mitähän viddua tänään duunais? Tai siis vois jotakin sellaistakin tehdä mutta lähinnä nyt ajattelin muita aktviteetteja.
Huomenna olisi tutustuminen i porgå, sais olla edes vähän aurinkoa niin voisi käydä meressä uimassa. Eikä yhtään taka-ajatuksena että kylmä merivesi saa pitkät päälle :)

Ei se kylmää ole kun kerran sinne molskahtaa, kävin kerran Kokkolassa meressä pulahtamassa muutama vuosi sitten syyskuun tienoilla. Pari lenkkeilijää käänsi päätä kun hetken kahlailtuani molskahdin kokonaan veteen kuin kala konsanaan.

Kylmässä vedessä uiminen on vähän kuin kylmä suihku ensin yhtä helvettiä mutta hetken päästä tuntuu taivaalliselta. Jos ensi talvena kävisi avannossa.

Sateiset päiväthän on muuten parhaimpia päiviä käydä uimassa, sadepäivä erottaa jyvät akanoista eikä varmasti ole kirmaavaa kakaralaumaa hyppimässä pommeja veteen.

Jos on ukkosta ilmassa niin silloin en suosittele uimaan.

Sateiset päiväthän on muuten parhaimpia päiviä käydä uimassa, sadepäivä erottaa jyvät akanoista eikä varmasti ole kirmaavaa kakaralaumaa hyppimässä pommeja veteen.

Jos on ukkosta ilmassa niin silloin en suosittele uimaan.

Täällä Nuuksion kaitalammella ollaan käyty pari kertaa pulahtamassa, mutta siellä on myös tosiuimareita. Vetelevät sitä kaitalampea ees-taas pari tuntia elleivät pidempäänkin, läpyskät käsissä ja oranssi ponttooni perseessä.

Jäämeri olisi kyllä yksi kohde, pari vuotta sitten kun oltiin lapin turneella niin sanoin oletetulle että poiketaanko siellä uimassa kun kerran tässä lähellä ollaan niin ei kuulemma jaksanut istua, eikä ois ollut kuin 500km siivu.

Kylmässä vedessä uiminen on vähän kuin kylmä suihku ensin yhtä helvettiä mutta hetken päästä tuntuu taivaalliselta. Jos ensi talvena kävisi avannossa.

Mä suunnittelen tätä vakavissani myös! Eihä siinä, katotaan kumpi lopettaa uimisen ensin tänä vuonna :sneaky:

Habliksellahan on hyvät puitteet käydä avannossa ympärillä. Suosittelen.

Ainoa miinus, että koska homma yleistynyt, niin paikat välillä liiankin ruuhkasia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom