Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noh noh, eipäs nyt murjoteta. Jokaiseen päivään voi itse vaikuttaa. Ei parane pitää elämässä sellaisia asioita, jotka ihistää.

Okei, joskus puhkeaa pyörästä vaikka gummi vesisateessa. Mutta sekin on itse tehty päätös ollut lähteä polkemaan ilmatäytteisellä gummilla.

Tänään(kin) oli hyvä päivä, sillä ei ollut ruuhkaa:
IMAG4608_copy_3000x1688.jpg

Noh noh, eipäs nyt murjoteta. Jokaiseen päivään voi itse vaikuttaa. Ei parane pitää elämässä sellaisia asioita, jotka ihistää.

Nyt vähän lensi pepsimaxit näppikselle, kuka se vastikään täällä jotain kiukutteli ja tota samaa "elämä on sitä mitä siitä itse tekee" lässytellessäni sun murjottaminen senkun vaan syveni :LOL:

Nyt vähän lensi nollakolat näppikselle
Hyvä, tuotetta on vaihdettu.

Siinäpä se, se on mitä siitä tekee! En välttämäti ole ollut aivan tosissani murjotuksissani. Ainoa mikä saa pakan hajalle on naiset, koska sydän mukana.

Ja viime kerrastakin on jo aikaa, kun niitä saanut murehtia.

Tuli tuossa peseytyessä mieleen, että on kyllä ihmisissä eroja paljonko niillä on huonoja päiviä ja paljonko hyviä.

Itsellä keskimäärin aika neurtaalia meno. Ei hyvää tai huonoa. Sitten tiedän immisiä jolla on jatkuvasti kaikki huonosti. Ja taas toisaalta ihmisiä joilla on joko hyvä tai huono päivä. Olen tyytyväinen omaan kokemaani harmauteen.

Pieniä harmituksia:

Ajattelin vihdoinkin mennä lounaalle johonkin lähialueen sapuskamestaan, mutta missään ei ole tarjolla fisua.

Tuulee niin kovaa, etten viitsinyt lähteä lenkille.

Nukuin noin viisi tuntia.

Suositut

Back
Ylös Bottom