Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@Saatana

img_23090.jpg

Covid vei minulta ainoastaan mahdollisuuden päästä lämpimään. Mutta se on ainut asia mitä olen tältä vuodelta odottanut, kun muuta hässäkkää on niin paljon, että kahden viikon tauko kaikesta olisi ollut juuri se mitä tarvitsen ja kaipaan. Siksi menetys tuntuu niin suurelta. Muuten elämä ei muuttunut mitenkään.

Onhan hovarilla jotain ihan iskeviäkin sanoja vaikka en ihan kaikkea hänen ideologiaa kannata.

Minulle riittää, että hän on suomipopin naama

en ole sitten yhtään persu suomipoppia kuuntelevan imisen kanssa samalla aaltopituudella

tästä johtopäätös, en halua tavata häntä katsomaan tulleita imisiä

Luulin, että oon jo tässä vaiheessa unessa. Intouduinkin siivoamaan, onpahan sentään imuroitu. Vähä iltapalaa, suihkuun, lukemaan kirjaa. Eiköhä tolla suunnitelmalla pitäs tulla uni viime uön lyhyiden unien jälkeen.

Aika tylsältä kodilta kuulostaa, jos siellä on vain sohva ja muna. Mitäpä siellä tekis, ku ei kokoaikaa voi savustellakaan...

minulla sänky&äänenpainevehkeet

ei sielä montaa tuntia putkeen viihdy

Sääennusteet näyttää kyllä niin timantilta tulevalle lomalle, että jos vaikka kattelis vähän (paljon) leffoja. Vaikka kaikki sormustenherrat, hobitit, star warssit ja sellasta..

Ei vedä vertoja kikalle, mutta on hyvä. Tuli viime polkureissulla kuunneltua 8 jaksoa Dingosta kertovaa ja kerronta samaa hyvää laatua.

Kikka ehkä siksi parempi, koska Manse + kaunis NAIsihminen
Toi Porin murre on ihan huippua.

Jos kotona ei viihdy pitkiä aikoja, niin mahdollisesti puuttuu akvaario olohuoneesta ja feng shui rikki. Uudet CO2 vehkeet tuli, en vielä laittanu tota automaattista pH-controllia päälle, kun toistaseksi pysyy ilmankin arvot kohillaan ,riittää kun yöksi katkaisee syötön.
Meriakvaario sit vielä next level, tai ei oikeastaan rahaa vaan menee enemmän kaikkeen, mut pitäs vielä R/O systeemit olla, hanavesi kun ei oikein wörki.
Joskus vielä täytys laittaa.

A) tylsää B) 2/3 lapsista mahataudissa C) jumitus kotosalla ei ole lomaa , D) vesisade, E) tylsyys maximus.
Tämä ei selity tekemättä jääneellä pitsalla.

mutta aikaa on ollut tilailla netistä kaikkea mahdollista ja vertailla leasing autojen kokonaisvaikutusta palkkaan.

Jos kotona ei viihdy pitkiä aikoja, niin mahdollisesti puuttuu akvaario olohuoneesta ja feng shui rikki. Uudet CO2 vehkeet tuli, en vielä laittanu tota automaattista pH-controllia päälle, kun toistaseksi pysyy ilmankin arvot kohillaan ,riittää kun yöksi katkaisee syötön.
Meriakvaario sit vielä next level, tai ei oikeastaan rahaa vaan menee enemmän kaikkeen, mut pitäs vielä R/O systeemit olla, hanavesi kun ei oikein wörki.
Joskus vielä täytys laittaa.
Kuulostaa suht HC-hommalle. Vanha luokkakaveri harrasti akvaarioita. Välillä aina kuuntelin sen kalahommia, kun niitäkin tilailtiin millon mistäkin jossain muovipussissa. Osa elossa osa kuukahtaneena.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom