Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
covid- paskaa
Jos tätä covid- paskaa ei olisi tullut, istuisin parhaillaan lentokoneessa matkalla lämpimään.
Sen sijaan makaan kotisohvalla sadetta pidellen.
Henk koht suurin vaikutus taisi olla se että kevään ylijäämähuutokauppa peruttiin. Olisi varmasti ollut kaikkea tarpeellista kaupan.Kaverin avautuminen eilen: oli elämän parasta aikaa, sai rauhassa maata sohvalla, ei tartte lähteä mihinkään, anoppi ei tuu kylään, ei kissanristiäisiä, ei tartte viedä muksuja harrastuksiin jne. =D
Loma on ihan turhaa kun ei pääse kotia pakoon.
Kaverin avautuminen eilen: oli elämän parasta aikaa, sai rauhassa maata sohvalla, ei tartte lähteä mihinkään, anoppi ei tuu kylään, ei kissanristiäisiä, ei tartte viedä muksuja harrastuksiin jne. =D
Minuakaan ei o haitannut muuuten kun kaksi asiaa: 1. Kesäkuun lentonäytös siirtyi elokuulle 2. äkkilähtötapahtumia ei ole ollut
Jos tätä covid- paskaa ei olisi tullut, istuisin parhaillaan lentokoneessa matkalla lämpimään.
tänäänkin koskella elävää musiikkia klo 20:00 alkaen
Ja minä saisin olla huomisen kotona. Mutta eiii, töihin 9-21.Jos tätä covid- paskaa ei olisi tullut, istuisin parhaillaan lentokoneessa matkalla lämpimään.
Sauna, tsek
Alkoholi, not tsek
Kannattanee järjestellä asiat niin, että kotona on hyvä olla. Kotiin pääsee maailmaa pakoon.Loma on ihan turhaa kun ei pääse kotia pakoon.
Elämä on valintoja.Ja minä saisin olla huomisen kotona. Mutta eiii, töihin 9-21.
Tää on kyllä huippua.eikä päivystystä.
Mun numero oli joskus yhden virkistysjuomajätin hälytysnumerona niin se soi aina aina kesäisin perjantaina 19-20 välillä kun oli jo mennyt jokunen olut ja siihen aikaan oli ihan saunakin jonka rappusilla vetämässä norttia pikku tuiskeessa.Tää on kyllä huippua.
Ja niitä valintoja pitää tehä monta!Elämä on valintoja.