Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Steven Wilson - The Raven That Refused To Sing. Ja ähky. Ja ehkä leffa. Ensin Witcheriä, ku sain viimein konsoliohjaimen juttelemaan tietokoneen kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaverin avautuminen eilen: oli elämän parasta aikaa, sai rauhassa maata sohvalla, ei tartte lähteä mihinkään, anoppi ei tuu kylään, ei kissanristiäisiä, ei tartte viedä muksuja harrastuksiin jne. =D
Henk koht suurin vaikutus taisi olla se että kevään ylijäämähuutokauppa peruttiin. Olisi varmasti ollut kaikkea tarpeellista kaupan.

Loma on ihan turhaa kun ei pääse kotia pakoon.

tänäänkin koskella elävää musiikkia klo 20:00 alkaen
kahten viikon kuluttua HeikkiHela puutarhassa

kotia pääsee pakoon myös paikkakunnalla

Kaverin avautuminen eilen: oli elämän parasta aikaa, sai rauhassa maata sohvalla, ei tartte lähteä mihinkään, anoppi ei tuu kylään, ei kissanristiäisiä, ei tartte viedä muksuja harrastuksiin jne. =D

Minuakaan ei o haitannut muuuten kun kaksi asiaa: 1. Kesäkuun lentonäytös siirtyi elokuulle 2. äkkilähtötapahtumia ei ole ollut

Minua ei haitannut mikään, ei ollut mitään mihin olisi pitänyt mennä paitsi hammaslääkäriin, mutta sain jo uuden ajan sinnekin.

Mietin että kävisikö tekemässä palauttavan kävelylenkin vai jatkaisinko sängyllä makaamista iltateet on jo juotuna.

Sauna, tsek
Alkoholi, not tsek

näin on, ja sadetutka kertoo että näillähetkillä voi lähteä polkupyöräilemään saunakaljalle #terveydeksi

täytyy varmaan varmuudeksi katsoa vielä ikkunastakin ulos, ja ottaa pipo mukaan

Jos sanoo toiselle että älä ärsytä mua tällä asialla enempää ja toinen jatkaa tökkimistä jonka jälkeen hieman hermostuu niin onkin ihan mulkku.
Elämä ei ole aina reilua.
Onneksi on olutta, eikä päivystystä.

Tää on kyllä huippua.
Mun numero oli joskus yhden virkistysjuomajätin hälytysnumerona niin se soi aina aina kesäisin perjantaina 19-20 välillä kun oli jo mennyt jokunen olut ja siihen aikaan oli ihan saunakin jonka rappusilla vetämässä norttia pikku tuiskeessa.
Eipä siihen auttanut muuta sanoa kuin että valitsee seuraavan numeron listassa ja toivotti hyvät viikonlopun jatkot :oujee:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom