Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt kotona tuntuu että olis pitäny kumminki mennä

onkohan huomenna kauppa auki?
mitään tarpeitahan ei ole, mutta jos tulee se tunne
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@Heatseeker
Mulla on itsellä Kempin Alfa maski ulko/rytöhommissa, helppo käyttää, mahtuu radiokuulosuojaimet ilman ylimääräistä kikkailua myös maskin alle. Lisäksi käytännössä aina kirkas lasi, koska ne roiskesuojat on ihan ilmaisia.
Hakkaa imo Euromaskin 6-0, tällä sentäs näkee hitsata. Ja euromaskin visiirit törkeen hintaisia ja menee nopeasti vaihtokuntoon.
Lisäksi se fiilis tämän maskin päässä on tajuton!

Raitisilma maskina hallissa mulla on Kemppi 90 beta automaattina. Siitä tuli myös nyt uusi kevyt malli, järkevämmällä suodattimella.
Maskin hyviä puolia on edukkaat roiskesuojat ja nostettava visiiri hionnan ajaksi. Eli ei tarvitse kikkailla nappien kanssa.
Tähän koslaan ei mahdu peltorit tms alle.

Kolmantena maskina mulla on Esab Sentinel A50. Paras maski pitää päässä ja heftailussa ihan huippu. Rälläköinnissä ehkä keltaisella linssillä hieman liian tumma, maski lukittuu 4 tummuuteen hionta asennossa. Huhut puhuu että uusissa kaseteissa on 3 tummuus.

Lisäksi tässä miinuspuolena on juurikin tuo GRIND nappula, nostettava luukku on nopeampi, ja aika usein lyö silmille kun unohdat painaa takaisin hitsaustilaan.

Kosketusnäyttö on toiminut kun unelma, muistipaikkoja 5 ja hyvät säädöt jne.
Lisäksi parhaimman näköinen maski.
 
Esappi on täällä onely käytössä. Automaatti ja raitisilma. Juur pidin päässä, mutta en muista mallia siltikään.

Tuollasen sentinel a50 hommaisin, jos nyt pitäisi joku hommata. Siinä on ns. kaikki. Ja tyylikäs.
 
Kyllä, aloin ahdistumaan kun parturi alko niitä ajemaan.
Ne on sellaisia vanhojen miesten juttuja kun niitä aletaan jo leikkelemään.
1589378515069.png
 
On taas sellaista sähköpostia että epäilyttää jonkun jekuttavan tai sitten on oikeasti kaikki avohuoltopotilaat antenniosastoilta liikenteessä.
 
V-käyrä raketinomaiseen nousuun madventuresin biohakkerijaksolla. Lapsiparat.

e: kaiken huippu "palautetaan lajinomaiseen ympäristöön" jossain pakkaskaapissa...vittu afrikassa puusta laskeutunut karvaton apina. Se mitään kylmää edes tiedä olevan olemassa.
 
Back
Ylös Bottom