Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Njaa, kuviin liittyen. Mullahan on kuvat sähköpostissa kaiutinjalustoja varten. Itellä kun tämmöiset ylikokoiset jalustakaiuttimet, niin aika tuskaa on löytää niille uusia jalustoja. Eräs harrastaja oli piirtänyt ja teettänyt jalustat yhtä kokoluokkaa isommalle mallille jalat ja jakoi ystävällisesti kuvat meitsillekin muokattavaksi.

Pitäs kattoa mitat kuntoon ja löytää joku metallipaja täältä Keski-Suomesta, joka sais tehtyä jalustat noiden kuvien perusteella...
 
Vitullinen nälkä, kaikkea tää tyän teeskentely aiheuttaa.
Eräs herra keksi lennosta jäädä pois muonavahvuudesta mutta jos nätisti sanon niin en nyt ihan pahakseni pistänyt asiaa.
Vituttaa vain kun joutuu töitä tekee ite.
 
En tiedä kuinka vaikeessa asennossa mä oikein käsiäni pidän yöllä. Ranteet on niin saamarin kipeet aina, kun herää.

e. Tai sitten mä vaan oon vanha.
 
Tulin kustannuspaikalle 2kk tauon jälkeen, aika hiljaista on - en oo nähnyt kuin siivoojan vasta.
 
Liikenneasioihin tulee muutoksia, jokseenkin nauratti tämä kohta ja oikein odotan millaisia meemejä valoilla varustetuista hevosista tulee...
"Jatkossa tiellä liikkuva ratsukko eli ratsastajan ja hevosen yhdistelmä tulkitaan ajoneuvoksi. Näin ollen ratsukolla pitää olla hämärän tai pimeän aikaan valkoinen etuvalo ja punainen takavalo."
 
En tiedä kuinka vaikeessa asennossa mä oikein käsiäni pidän yöllä. Ranteet on niin saamarin kipeet aina, kun herää.

e. Tai sitten mä vaan oon vanha.
Mä käännän jostain syystä ranteet äärifleksioon. Yritän välttää. Joskus selällä pötkötellessä kädet rinnan päällä, kyynärpäistä mahdollisimman koukussa. Hassusti ulnarikset puutuu.
 
KESÄHÄÄT TULOSSA! SOFIA BELÓRFIN JA STEFAN THERMANIN SUHDE ETENEE SALAMAVAUHTIA!

Mietin tässä, että mikähän noissa huorissa vetoaa miljonäärejä? Toi on kamalan näkönenkin vielä.

Mutta sitten keksin. Varmasti tulee joka rööriä, mihin kellon aikaan tahansa, miten päin tahansa. Like nevo befo. Voi vedellä anaaliin ja kanaaliin. ATM ja dirty sanchez.
Ja riittää kun vie välillä etelään ja ostaa seittemän tonnin laukun.
 
Nyt on aika lailla väsynyt olo. Jostain syystä ei viime yönä meinannut uni tulla millään, vasta joskus 02.30 jälkeen taju pois. Nukkumaan tuli kuitenkin mentyä vähän ennen puoltayötä.
Aivan perseestä se sängyssä pyöriminen. En tykkää yhtään.
 
Eilen pitkästä aikaa yrttiteetä, magnesiumia ja melatonii naamariin. Ihan kohtuu hyvät unet sain, heräsin vain kerran yöllä. Aamulla herätessäni kolotti joka paikkaa lämmin suihku helpotti hieman. Viimeaikoina on ollut kummalista päivä väsymystä, "aivosumua" keskittymisvaikeuksia ja unohtelua.

Taidan ehkä vain stressata liikaa työtäni.
 
Varmasti tulee joka rööriä, mihin kellon aikaan tahansa, miten päin tahansa. Like nevo befo. Voi vedellä anaaliin ja kanaaliin. ATM ja dirty sanchez.
Ja riittää kun vie välillä etelään ja ostaa seittemän tonnin laukun.

Siihen nähden huono diili, että hinnasta huolimatta nuo rotkot tuppaavat huoraamaan salaa muidenkin ukkojen kanssa ja lähtevät kävelemään heti, kun tarjolle tulee jostain vielä varakkaampi ja isokaluisempi kaveri.
 
Jahas, koittanut olla vilkuilematta salkkua, jotta ei tule tehtyä ostoja. Mutta vetyhommissa mukava ilon aihe, kun onely yhden jätin vedyistä salkkuun.

Nikola Motor painanut sellaiset yli satapinnaa yläviistoon viikossa. Kyllä me kuntit saadaan vielä lahden miehellekin vetyrekka tulevaisuudessa.
 
Mietin aikani, mutta en päässyt lopputulokseen, miten ihmeessä voidaan saada tälläinen pelaan ilman ulkoista energiaa?

Lämpiääkö siellä esim ilma ja laajenee, joten energia saadaan auringosta. En jymmärrä tätä. Muuta en keksi.
 
Mietin aikani, mutta en päässyt lopputulokseen, miten ihmeessä voidaan saada tälläinen pelaan ilman ulkoista energiaa?

Lämpiääkö siellä esim ilma ja laajenee, joten energia saadaan auringosta. En jymmärrä tätä. Muuta en keksi.

Google tiesi:
The vent arm was designed with a metal cylinder containing wax which expands when heated to push a piston, which raises the window, as the air gets warmer, then contracts as it cools, closing with the use of a spring and resetting the piston.
 
Google tiesi:
The vent arm was designed with a metal cylinder containing wax which expands when heated to push a piston, which raises the window, as the air gets warmer, then contracts as it cools, closing with the use of a spring and resetting the piston.
No perkkele, sehän se. Vahamoottori, unohtui kokonaan ajatuksistani.
 
En tiedä kuinka vaikeessa asennossa mä oikein käsiäni pidän yöllä. Ranteet on niin saamarin kipeet aina, kun herää.

e. Tai sitten mä vaan oon vanha.

Sama. Siis vaikea ja vanha.

Saamarin palliatiivinen hoitotyö. Mä oon täällä jollekin dokumentille nyt rääkynyt varmaan puoli tuntia.🤦‍♀️

Meillä uusissa työntekijöissä nimitys "pallipoli" herättää hämmennystä. Yrittävät hakea noudettavaa asiakasta urologian polin tiloista, jos eivät kysy tarkennusta.
 
Back
Ylös Bottom