Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä käännän jostain syystä ranteet äärifleksioon. Yritän välttää. Joskus selällä pötkötellessä kädet rinnan päällä, kyynärpäistä mahdollisimman koukussa. Hassusti ulnarikset puutuu.En tiedä kuinka vaikeessa asennossa mä oikein käsiäni pidän yöllä. Ranteet on niin saamarin kipeet aina, kun herää.
e. Tai sitten mä vaan oon vanha.
Varmasti tulee joka rööriä, mihin kellon aikaan tahansa, miten päin tahansa. Like nevo befo. Voi vedellä anaaliin ja kanaaliin. ATM ja dirty sanchez.
Ja riittää kun vie välillä etelään ja ostaa seittemän tonnin laukun.
Mietin aikani, mutta en päässyt lopputulokseen, miten ihmeessä voidaan saada tälläinen pelaan ilman ulkoista energiaa?
Kasvihuoneen tuuletusluukun avaaja Palram-Canopia, automaattinen
Palram-Canopia kattoluukun automaattinen tuuletusluukun avaaja avaa ja sulkee kattoluukun automaattisesti ja auttaa tasaamaan kasvihuoneen lämpötilavaihteluja.www.taloon.com
Lämpiääkö siellä esim ilma ja laajenee, joten energia saadaan auringosta. En jymmärrä tätä. Muuta en keksi.
No perkkele, sehän se. Vahamoottori, unohtui kokonaan ajatuksistani.Google tiesi:
The vent arm was designed with a metal cylinder containing wax which expands when heated to push a piston, which raises the window, as the air gets warmer, then contracts as it cools, closing with the use of a spring and resetting the piston.
Lämpölaajeneminen oli ihan jäljillä: 3 pistettä.No perkkele, sehän se. Vahamoottori, unohtui kokonaan ajatuksistani.
En tiedä kuinka vaikeessa asennossa mä oikein käsiäni pidän yöllä. Ranteet on niin saamarin kipeet aina, kun herää.
e. Tai sitten mä vaan oon vanha.
Saamarin palliatiivinen hoitotyö. Mä oon täällä jollekin dokumentille nyt rääkynyt varmaan puoli tuntia.