Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on jostain syystä tosi iso kynnys lähteä kiertämään noita fribakenttiä. Varmaan jos ois kaveri niin tulis viikonloppuisin niitä testailtua vaikka ihan totaalinen amatööri olenkin koko hommassa.
 
Minä olen jossain työpaikan tykyhommelissa kokeillut. Oli ihan peestä, koska sain ihan todella huonon kiekon. Ymmärsin sen vasta ihan loppumetreillä, kun kokeilin työkaverin pussista nostamaa.
Näen kuitenkin potentiaalin mukavana tekemisenä ulkona.
Ei vain sovi itselle, koska ulkoilu mihin on hankala integroida koiria on turhaa ja tuplaefortin vaativaa. Ei jaksa.
 
mitähän mösjöö IsoG tuumaa tähän

Äls nyt. Edelleenkin tavoitteena 1 (yksi) olut, kun tämä duuni loppuu. Sen on aika lähellä. Perjantaina. Vedän alle vielä saunat ja kikkelit paljaana juon. Ihan noin varmuuden vuoksi.

Palaten fribaan niin useamman kerran nähnyt harmaa-hapsi-köörin täällä heittämässä friba. Kaikilla kaks muovipussia, toisessa kiekot, toisessa tölkit... toisaalta nytkon miettii, niin taitaa olla sellainen tekosyy tissutella, mikä menee muorille läpi.
 
Perjantaina. Vedän

pitäisi olla jo jääkaapissa jäähtymässä, että on varmasti hyvin tasalämpöisesti jäähtynyt pejantaina, saa nauttia "huurteisen"

taitaa olla sellainen tekosyy tissutella, mikä menee muorille läpi.

Minun nuoruudessa se tekosyy oli ja laji joka oli "in" oli rantalentopallo
sivustaseuraajan huomio, en harrastanut trendilajia silloinkaan, paitsirullaluistelu, mutta se olikin hirmu hauskaa
 
N. 30min, niin duunikone kiinni ja heittämään. Kerkeän vielä todnäk rikkomaan yhden härvelin ennen sitä..

Tarvis mennä takapihan pellolle viskoon noita uusia discrafteja. Ja tämä nyt lähti lapasesta, tilasin äsken kärkkäisiltä ESP sting (korvaamaan leopard3, samat notulit), ja ESP Anax. Sitten olen Pauli jo itsekin.

Vielä sananen fribaa ennenkuin häädetään topicista... niin jotain on tapahtunut viimeisen kolmen, neljän heittokerran aikana. Jotenki lähtee kiekko smootisti. Dessukin alkanut liitämään. On lähteny heitot todella pitkälle kevyellä voimalla.
 
Ei.. Olkapää menee sijoiltaan, cuffi repiää, hauvis katkeaa ym.

on muuten taas ollut polvi jo yli viikon kipeä, koska seuraavan kerran pääsen mankeloimaan?
eilen venyttelin, ainakin 4minuuttia, ei auttanu

kiputila: jalkaa suoristettaessa, umpeloosin sisäsyrjällä
 
pitäisi olla jo jääkaapissa jäähtymässä, että on varmasti hyvin tasalämpöisesti jäähtynyt pejantaina, saa nauttia "huurteisen"

No joo. Lupasin myös leipoa konttorille kaakun. Kauppakassi vasta perjantaina. Måste go til handel tänään hakemaan jauhoja ja munia.

Mitä ihmieen litkua täällä suositeltiin? (ei sitä vahvaa). Pitääkö selata sivut taaksepäin?
 
mallaskoski amberlager 5,5%

kookaupoissa ainakin pitäisi olla valtakunnallisessa jakelussa, muistaakseni
 
Ei.. Olkapää menee sijoiltaan, cuffi repiää, hauvis katkeaa ym.
Okei. Tutuilta ei ole mennyt kuin ranteita. Yhdeltä vähän isomminkin.

Tarvis mennä takapihan pellolle viskoon noita uusia discrafteja. Ja tämä nyt lähti lapasesta, tilasin äsken kärkkäisiltä ESP sting (korvaamaan leopard3, samat notulit), ja ESP Anax. Sitten olen Pauli jo itsekin.

Vielä sananen fribaa ennenkuin häädetään topicista... niin jotain on tapahtunut viimeisen kolmen, neljän heittokerran aikana. Jotenki lähtee kiekko smootisti. Dessukin alkanut liitämään. On lähteny heitot todella pitkälle kevyellä voimalla.
Mää meinasin tilata Zonen ja tuolla yhdessä fabo-ryhmässä on huuto päällä Maltaan (tosi vakaa pauli-midari). Anaxille ei oikein löytynyt iteltä käyttöä, myin just eilen veks. Vakaa on, että kestää tuulta ja kiskomista.

Itekin löytäny jotain terävyyttä heittoon nyt viime aikoina, mutta kyllä se edelleen huutaisin mielellään vaikka 20m lisää mittaa heittoihin.. pitää kattoa kesällä, jos hankkis vähän jotain koutsausta.

Nyt minäkin suljen fribasta suuni hetkeksi ja meen ihan toteuttamaan :D
 
Töissä tuntu että ei saatana tänään viitti mennä salille, paska olo ja ei vaan nappaa. Nyt kotona tuntuu että olis pitäny kumminki mennä.
 
Back
Ylös Bottom