Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo että naisilla "unohtuu" suklaat jonnekkin kaappiin sama ku miehillä unohtuu viinapullo autotalliin. Molemmat paskapuhetta.
Jos olisit yhtään seurannut minkälaisia määriä herkkuja minä ostan kerralla, niin et ihmettelisi miten hyvin kertyy unohduksiin asti jemmattavaa. :D
Pullon piilottamisen tarpeeseen liittynevät ihan muut ongelmat, kuin että tuli ostettua kerralla liikaa ja säilötään johonkin jossa ei koko ajan ole houkuttelemassa.

Oon ollu kohta kuukauden tipattomalla, en ihan koko kuukautta, kun alkoi vasta 3.5. - jokohan kohta tulee terveys- tai muita vaikutuksia?
Tänä vuonna alkoholiannosten lukumäärä: 1. Tervetuliaismalja vuoden ainoalla dinnerillä (kiitos korona!).

Ei huomattavia terveysvaikutuksia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänä vuonna alkoholiannosten lukumäärä: 1. Tervetuliaismalja vuoden ainoalla dinnerillä (kiitos korona!).

Ei huomattavia terveysvaikutuksia.

Mulla viime heinäkuun jälkeen yhteensä 4 lonkeroa. Joista join kolme saman illan aikana. Eli alkoholiongelma tässä alkaa kohta olla.
Tämän vuoden puolella juotuna siis yksi (1).
 
E5A81A5A-4A83-49F6-8068-3A634D3012F6.jpeg


Oi ettien että, viikonloppu ja ruosteiset autot ja Kemppi ja Esab.
 
Työviikon päättävälle juoksulenkille, välipalaa ja pihahommiin!
Perjantai! 🤗
 
Siinä kyllä miehuus katoaa kuohittuna.

#sauliniinistö




Voi saatana. Mulla on jo suunnitelma siihen kun on amisauto pihassa. (btw olis ees mopoauto, kun se kertoo jo vähän paremmita taustoista :D)
Vedän autotallista m05 päälle ja otan koltiaista niskasta kiinni. Sitten näytän kuvia siperiasta kuinka elin siellä muutaman vuoden. Ja kerron mitä ketkulla on mielessä ja joka ajatukseen vastaus on EI.

Älä ikinä päästä mopoauton kyytiin vaarallisia vehkeitä.
 
Hehe, joo sitten kun ois oma huone, jossa touhuta, niin vois kokeilla näitäkin ratkaisuja. Nykytilassa on vaan pakko mennä estetiikan ehdoilla, että säilyy kotirauha :D

Oon lukenut aikaisemminkin tuon artikkelin ja silmäilin äsken uudestaan läpi. Oon myös seurannut keskusteluja näistä eri paikoissa, mutta kun hands on -tekeminen ja kokeileminen puuttuu, niin aika pintapuoliseksi on jäänyt ymmärrys.

Ajatus tulevaa varten on osapuilleen niin, että nurkkiin pitää saada jotain siistiä bassoansaa hoitamaan bassojen vaimennusta. Etuseinään Kontoa, johon voisi teettää vielä omat kuosit. Takaseinää varten mulla on tällaista: https://www.btacoustics.com/wavefuser

Lattia mennee paksulla matolla ja niin kauan kuin olkkarissa joutuu touhuamaan, niin katon käsittely lienee pois laskuista. Sivuseinät pitäs kattoa tilan mukaan. Niihinkin ois varmaan hyvä saada jotain pientä ensiheijastuspisteisiin.

Katto vähän itselläkin ongelma kun ei oikein kehtaisi alkaa tekemään alaslaskettua kattoa. Joskus jos jaksan, niin väsäilen sellaiset hyvin kevytrunkoiset kevyet kangas/paperi valaistustilaelementit ottamaan heijastuksia vastaan. Sellaiset parilla koukulla ripustettavat ja helposti putsattavat versiot.
 
Tällä viikolla joutunut olemaan töissä melkein kaksi päivää niin pari kiloa lähtenyt painoakin.
E: Ennenkuin joku sanoo että nesteinä kun kussut asiakkaita silmään niin ei, sitä teen jokatapauksessa jokapäivä. Eiku...
 
Minä olen ollut 30 v kasvissyöjä ja olen helkkarin sairas ja puoliksi työkyvyttömyyseläkkeellä. Viinaakaan en juuri nauti eikä tupakka käryä.

Varmasti panen paljaalla, jos joskus vielä saan. Nih.
Miltä tilanne näyttää, kestääkö kuuppa vielä neljä viikkoa?
Vai yritetäänkö selvitä ilman kakkua?
 
Back
Ylös Bottom