Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo alkaa se jo pikkuhiljaa pärjäämään samanhintasille Froniuksille. Mut ihan perus fastmig x on itelle se ”unelma”.
Mikä kone teillä käytössä?
Enmä sanonutkaan että komea, mutta oisin mä kade jos jollain olisi
Ei oo mutta tarinaa ollut aika ajoin täällä, eikö hän ollut vieraileva stara taannoin muutamalla postauksella?onko herra MÖYKKYNEN tuttu
siinä kohde jolle voit olla useassakin asiassa kares
ja, asiaan: lämpiää
irma & vokot
Mulla viime ma jälkeen yhteensä 3 alkoholitonta päivää. Tämän tunnin sisällä juotu 1 lasi skumppaa ja 1 olut. Selkeä ongelma, aivan liian vähän.Mulla viime heinäkuun jälkeen yhteensä 4 lonkeroa. Joista join kolme saman illan aikana. Eli alkoholiongelma tässä alkaa kohta olla.
Tämän vuoden puolella juotuna siis yksi (1).
Asiakas kääntyi tutkimuspedillä ympäri.
Tokasin sille, että tämähän on kuin norppa-live. Ei tullu sanomista.
Oli kommentoinut aikaisemmin olomuotoaan saman lajiryhmän edustajalla.
Mulla viime ma jälkeen yhteensä 3 alkoholitonta päivää. Tämän tunnin sisällä juotu 1 lasi skumppaa ja 1 olut. Selkeä ongelma, aivan liian vähän.
Ihan räyhäkkä peli katso liitettä 217912
Työpaikalla aistittavissa aivopesua pidempään jatkamisen osalta.
Miltä tilanne näyttää, kestääkö kuuppa vielä neljä viikkoa?
Vai yritetäänkö selvitä ilman kakkua?
Juokse, Kajsna, juokse!
En nyt vieläkään käsitä mistä te tiedätte, että minä oon jotenki tosi tumpelo autoilija.
Varmasti käy näin. Tänään ei pystynyt ku yhelle heittämään läppää. Muuten asiallista menoa, liian.Pysyikö napa paikoillaan?
e: ennustan että jossain kohti kajsnalla lipsahtaa suusta vähän isompi...sammakko ja saattaa tulla...sanomista.
Hahha, mahtava konsultaatio! Kuuluu satunnaisesti edelleen työnkuvaan.Ystäväni, urologiseen kirurgiaan erikoistunut, seisoi tänään ihan väärän osaston käytävällä hanskat käsissä. Hän oli saanut konsultointipyynnön "tunkea etusormen jonkun perseeseen", mutta kohdepotilas oli hävinnyt jonnekin. Lainaus on suoraan ammattilaiselta.
Mies pieraisi väärällä hetkellä.
Britanniassa poliisin jahtaama mies tuli paljastaneensa piilopaikkansa, kun häneltä pääsi pieru. Asiasta kertoo BBC.
Mies pakeni poliisia Harworthin kaupungin lähellä Nottinghamshiressä. Hän piiloutui onnistuneesti metsikköön ja sai karkotettua poliisin kintereiltään.
– Minulla oli jo happi lopussa, mutta onneksi [epäillyllä] riitti vielä ilmaa, yksi epäiltyä jahdanneista poliiseista sanoi.
– Kuulin hänen päästävän paukun, ja menin äänten perässä erään pusikon luo.
Poliisi onnistui pidättämään myös toisen epäillyn, joka oli piiloutunut takan taakse eräässä lähistöllä olevassa talossa.
Nottinghamshiren poliisi sanoi pidättäneensä 35-vuotiaan miehen, joka ei ollut ilmaantunut oikeuteen, ja 30-vuotiaan miehen muusta syystä.