Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olikohan toi ennen tätä vai jälkeen?
1588952753894.png
 
Tänään vuorossa ainakin pyörälenkki. Myöhemmin. Vielä ei jaksua.
 
Enmä sanonutkaan että komea, mutta oisin mä kade jos jollain olisi

onko herra MÖYKKYNEN tuttu
siinä kohde jolle voit olla useassakin asiassa kares


ja, asiaan: lämpiää
 
Mulla viime heinäkuun jälkeen yhteensä 4 lonkeroa. Joista join kolme saman illan aikana. Eli alkoholiongelma tässä alkaa kohta olla.
Tämän vuoden puolella juotuna siis yksi (1).
Mulla viime ma jälkeen yhteensä 3 alkoholitonta päivää. Tämän tunnin sisällä juotu 1 lasi skumppaa ja 1 olut. Selkeä ongelma, aivan liian vähän.
 
Asiakas kääntyi tutkimuspedillä ympäri.
Tokasin sille, että tämähän on kuin norppa-live. Ei tullu sanomista.
Oli kommentoinut aikaisemmin olomuotoaan saman lajiryhmän edustajalla.

Pysyikö napa paikoillaan?

e: ennustan että jossain kohti kajsnalla lipsahtaa suusta vähän isompi...sammakko ja saattaa tulla...sanomista.
 
Mulla viime ma jälkeen yhteensä 3 alkoholitonta päivää. Tämän tunnin sisällä juotu 1 lasi skumppaa ja 1 olut. Selkeä ongelma, aivan liian vähän.

Tää alkoholittomuus ei itsellä edes ole mikään periaate tms. Ei vaan pitkilleen ole maistunut, niin mitäs sitä turhaan sitten. Sekin päivä tulee, kun maistuu ja sitten todennäköisesti menee ns. kahdella kädellä.
 

"potential combined outputs of 560kW/1001Nm from a V8 mated to a 150kW electric motor. "

Kyllä lähtis ihan mukavasti megamöykky bemu. Mun mielestä noin härskillä autolla ja siitä maksetuilla 100keur luokan veroilla pitäis kyllä saada vapautus nopeusrajoituksista ja liikennesäännöistä yleisemminkin. Ajovalot vois heijastaa vaikkapa jonkinlaista etuajo oikeus merkkiä ja sitten hätääntyneet jalankulkijat joutuisivat laittamaan juoksuksi, kun tuo möhkö alkaisi lähestymään suojatietä.
 
Työpaikalla aistittavissa aivopesua pidempään jatkamisen osalta.

Juokse, Kajsna, juokse!

Ystäväni, urologiseen kirurgiaan erikoistunut, seisoi tänään ihan väärän osaston käytävällä hanskat käsissä. Hän oli saanut konsultointipyynnön "tunkea etusormen jonkun perseeseen", mutta kohdepotilas oli hävinnyt jonnekin. Lainaus on suoraan ammattilaiselta.

Miltä tilanne näyttää, kestääkö kuuppa vielä neljä viikkoa?
Vai yritetäänkö selvitä ilman kakkua?

No, nyt mennään kyllä jo ihan rajapinnalla.
 
Pysyikö napa paikoillaan?

e: ennustan että jossain kohti kajsnalla lipsahtaa suusta vähän isompi...sammakko ja saattaa tulla...sanomista.
Varmasti käy näin. Tänään ei pystynyt ku yhelle heittämään läppää. Muuten asiallista menoa, liian.
Ystäväni, urologiseen kirurgiaan erikoistunut, seisoi tänään ihan väärän osaston käytävällä hanskat käsissä. Hän oli saanut konsultointipyynnön "tunkea etusormen jonkun perseeseen", mutta kohdepotilas oli hävinnyt jonnekin. Lainaus on suoraan ammattilaiselta.
Hahha, mahtava konsultaatio! Kuuluu satunnaisesti edelleen työnkuvaan.
 
Kova pieru paljasti poliisia paenneen piilon Britanniassa
Mies pieraisi väärällä hetkellä.
Britanniassa poliisin jahtaama mies tuli paljastaneensa piilopaikkansa, kun häneltä pääsi pieru. Asiasta kertoo BBC.
Mies pakeni poliisia Harworthin kaupungin lähellä Nottinghamshiressä. Hän piiloutui onnistuneesti metsikköön ja sai karkotettua poliisin kintereiltään.
– Minulla oli jo happi lopussa, mutta onneksi [epäillyllä] riitti vielä ilmaa, yksi epäiltyä jahdanneista poliiseista sanoi.
– Kuulin hänen päästävän paukun, ja menin äänten perässä erään pusikon luo.
Poliisi onnistui pidättämään myös toisen epäillyn, joka oli piiloutunut takan taakse eräässä lähistöllä olevassa talossa.
Nottinghamshiren poliisi sanoi pidättäneensä 35-vuotiaan miehen, joka ei ollut ilmaantunut oikeuteen, ja 30-vuotiaan miehen muusta syystä.

On ilmoja pidellyt.

Eiku ei ookkaa.
 
Back
Ylös Bottom