Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo parempi on paljaalla.Mä en kanssa kumeista paljoa perusta.
Mä en kanssa kumeista paljoa perusta.
Joo parempi on paljaalla.
#vasektomia #paljaalla #josnäyttääterveeltäjaonmukavaKumilla. Uskokaa pois.
t. Iskä.
Kumilla. Uskokaa pois.
t. Iskä.
..elää ja voi hyvinSaatana
Näin se tytärkin voi aluksi ajatella, mutta odotas kun tuleva mopopoika sanoo, että nyt on kumit loppu.Kumilla. Uskokaa pois.
t. Iskä.
kohta 12v täysin ilman alko, ei mitään positiivistä sanomista. En voi suositella, parasta ottaa #lääkkeeksi ja #seurassa.Oon ollu kohta kuukauden tipattomalla, en ihan koko kuukautta, kun alkoi vasta 3.5. - jokohan kohta tulee terveys- tai muita vaikutuksia?
Kalorivajekin tulee, en ole keksinyt hyvää korviketta.kohta 12v täysin ilman alko, ei mitään positiivistä sanomista. En voi suositella, parasta ottaa #lääkkeeksi ja #seurassa.
#vasektomia #paljaalla #josnäyttääterveeltäjaonmukava
Tai sitten sellainen näppärä päiväkirurginen toimenpide. Ei tartte sen jälkeen pelätä, että iskääntyy yhtään enempää. Itsellä jo riittävästi lapsia, joten tuo tuli 3v sitten tehtyä ja ei ole kyllä kaduttanut kertaakaan. Toki kannattaa olla täysin varma tuosta, ennen kuin lähtee piuhoja katkomaan
Näin se tytärkin voi aluksi ajatella, mutta odotas kun tuleva mopopoika sanoo, että nyt on kumit loppu.
Sama homma siellä amisauton takapenkillä. Kumit jossain penkin alla ja taas mennään vanteella.
Siinä kyllä miehuus katoaa kuohittuna.
#sauliniinistö
Rovajärvellä vielä vähän penkkoja.Kyllä se siitä hiipuu ja varmaan tahti alkaa kiihtyä pikkuhiljaa.
Tuo että naisilla "unohtuu" suklaat jonnekkin kaappiin sama ku miehillä unohtuu viinapullo autotalliin. Molemmat paskapuhetta.
Oon kyllä käynyt tällaisen näppärän päiväkirurgisen toimenpiteen jo yli 10 vuotta sitten.Tai sitten sellainen näppärä päiväkirurginen toimenpide. Ei tartte sen jälkeen pelätä, että iskääntyy yhtään enempää. Itsellä jo riittävästi lapsia, joten tuo tuli 3v sitten tehtyä ja ei ole kyllä kaduttanut kertaakaan. Toki kannattaa olla täysin varma tuosta, ennen kuin lähtee piuhoja katkomaan
Niin minäkin joten voisin kuvitella olevan aika turvallista paljaallakin.Oon kyllä käynyt tällaisen näppärän päiväkirurgisen toimenpiteen jo yli 10 vuotta sitten.