Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en kanssa kumeista paljoa perusta.

DS4De-fWsAA6Srb
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon ollu kohta kuukauden tipattomalla, en ihan koko kuukautta, kun alkoi vasta 3.5. - jokohan kohta tulee terveys- tai muita vaikutuksia?
 
Kumilla. Uskokaa pois.

t. Iskä.

Tai sitten sellainen näppärä päiväkirurginen toimenpide. Ei tartte sen jälkeen pelätä, että iskääntyy yhtään enempää. Itsellä jo riittävästi lapsia, joten tuo tuli 3v sitten tehtyä ja ei ole kyllä kaduttanut kertaakaan. Toki kannattaa olla täysin varma tuosta, ennen kuin lähtee piuhoja katkomaan :LOL:
 
#vasektomia #paljaalla #josnäyttääterveeltäjaonmukava
Tai sitten sellainen näppärä päiväkirurginen toimenpide. Ei tartte sen jälkeen pelätä, että iskääntyy yhtään enempää. Itsellä jo riittävästi lapsia, joten tuo tuli 3v sitten tehtyä ja ei ole kyllä kaduttanut kertaakaan. Toki kannattaa olla täysin varma tuosta, ennen kuin lähtee piuhoja katkomaan :LOL:

Siinä kyllä miehuus katoaa kuohittuna.

#sauliniinistö


Näin se tytärkin voi aluksi ajatella, mutta odotas kun tuleva mopopoika sanoo, että nyt on kumit loppu.

Sama homma siellä amisauton takapenkillä. Kumit jossain penkin alla ja taas mennään vanteella.

Voi saatana. Mulla on jo suunnitelma siihen kun on amisauto pihassa. (btw olis ees mopoauto, kun se kertoo jo vähän paremmita taustoista :D)
Vedän autotallista m05 päälle ja otan koltiaista niskasta kiinni. Sitten näytän kuvia siperiasta kuinka elin siellä muutaman vuoden. Ja kerron mitä ketkulla on mielessä ja joka ajatukseen vastaus on EI.
 
Siinä kyllä miehuus katoaa kuohittuna.

#sauliniinistö

Nyt on eri toimenpide kyseessä, jää nakki talteen :ROFLMAO:
edit: ja munat myös.

edit2:
Ei ole ainakaan itsellä vaikuttanut mitenkään muuten kuin, että vahinkolaukausten mahdollisuus on poistettu. Mitään eroa käytännössä ei huomaa.
 
Tai sitten sellainen näppärä päiväkirurginen toimenpide. Ei tartte sen jälkeen pelätä, että iskääntyy yhtään enempää. Itsellä jo riittävästi lapsia, joten tuo tuli 3v sitten tehtyä ja ei ole kyllä kaduttanut kertaakaan. Toki kannattaa olla täysin varma tuosta, ennen kuin lähtee piuhoja katkomaan :LOL:
Oon kyllä käynyt tällaisen näppärän päiväkirurgisen toimenpiteen jo yli 10 vuotta sitten.
 
Back
Ylös Bottom