Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Oisin voinut nukkua vaikka kymmeneen mutta oli pakko herätä. Töissä on koronan takia työmäärä potenssiin kolme, aivot jumittaa ihan huolella, ei nappaa työnteko yhtään. Onneksi on perjantai, ja ens viikon jälkeen on puoli viikkoa lomaa seuraavalla viikolla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En kyllä pitäs pahana vaikka vanhempana olisi samassa kondiksessa, minkäs ikäisenä tuo kuolikaan? Tuskin montaa vuotta sen ja kuvan ottamisen välillä.

64 vuotiaana, mutta kuningas alkoholi vei.

Tai no, kaatui uimahallissa. Alkoholilla oli tai ei ollut asian kanssa tekemistä.
 
Meillä työtilanne hiukan "keventynyt" niin vieno toive työnantajalta että pidelkääs pojat pekkasia (ja tytöt). No kyllä sopii, joka viikko otan yhden extra vapaan niin menee nä viikot ees vähän nopeammin.
 
En kyllä pitäs pahana vaikka vanhempana olisi samassa kondiksessa, minkäs ikäisenä tuo kuolikaan? Tuskin montaa vuotta sen ja kuvan ottamisen välillä.

Reenaa olympiakulta ja mm kulta. Siinä on hyvät pohjat vanhuuteen. (joo on vähän eri nykyaikana)

Lisäks vuosi sodassa eturintamalla. Luulen että siinä saa ylimääräiset rasvat veks ja pohjakuntoa.

Ja kaiken kännykkä, tv, netti, tinderi -ajan hakkaat halkoja :D
 
Ja ainahan voi laittaa seinän ja katon rajan kiertämään tuubilla!
Oot varmaan perehtynyt Audiovideon "bassoansat-eli-bass-trapit-bassoalueen-akustoinnissa" artikkeliin ja siellä olevaan linkkiin levyjen vaikutuksesta. Ihan mielenkiintoista testiä.
Hehe, joo sitten kun ois oma huone, jossa touhuta, niin vois kokeilla näitäkin ratkaisuja. Nykytilassa on vaan pakko mennä estetiikan ehdoilla, että säilyy kotirauha :D

Oon lukenut aikaisemminkin tuon artikkelin ja silmäilin äsken uudestaan läpi. Oon myös seurannut keskusteluja näistä eri paikoissa, mutta kun hands on -tekeminen ja kokeileminen puuttuu, niin aika pintapuoliseksi on jäänyt ymmärrys.

Ajatus tulevaa varten on osapuilleen niin, että nurkkiin pitää saada jotain siistiä bassoansaa hoitamaan bassojen vaimennusta. Etuseinään Kontoa, johon voisi teettää vielä omat kuosit. Takaseinää varten mulla on tällaista: https://www.btacoustics.com/wavefuser

Lattia mennee paksulla matolla ja niin kauan kuin olkkarissa joutuu touhuamaan, niin katon käsittely lienee pois laskuista. Sivuseinät pitäs kattoa tilan mukaan. Niihinkin ois varmaan hyvä saada jotain pientä ensiheijastuspisteisiin.
 

"Koneen kahdelta robotilta vie aikaa noin neljä tuntia kannen avaamiseen tai sulkemiseen. "

Robot on vaan, että WTF :).
robot.png
 
Toissapäivänä ihan vähän jalkoja ekaa kertaa kolmeen kuukauteen, tänään ei pystynyt lähtemään aamulenkille. Hyvä kun pääsee tuolista ylös.
 
Lobotomia! Mun lempiaihe koulussa. Eikös sitä tehty ilman puudutusta, jos tehtiin silmien kautta. Sähköllä vaan tainnutettiin potilasta ja piikit silmiin.

En ole niin kovasti aiheeseen tutustunut että leikkaustekniikka olisi hallussa.

Sen sijaan migreenikipu hävisi ja uusi aura alkoi.
 
Back
Ylös Bottom