Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo siinä yleensä ongelma lämmintä viinaa, mutta kyllhän reisilämmin koskenkorva on hyvää.Jos olisit yhtään seurannut minkälaisia määriä herkkuja minä ostan kerralla, niin et ihmettelisi miten hyvin kertyy unohduksiin asti jemmattavaa. :D
Pullon piilottamisen tarpeeseen liittynevät ihan muut ongelmat, kuin että tuli ostettua kerralla liikaa ja säilötään johonkin jossa ei koko ajan ole houkuttelemassa.
Tänä vuonna alkoholiannosten lukumäärä: 1. Tervetuliaismalja vuoden ainoalla dinnerillä (kiitos korona!).
Ei huomattavia terveysvaikutuksia.
Alat syömään lihaa, polttamaan röökiä ja juomaan viinaa. Tuommosen miesten seuraan ku eksyt ne ei kysele edes vedetäänkö paljaalla vai ei.Minä olen ollut 30 v kasvissyöjä ja olen helkkarin sairas ja puoliksi työkyvyttömyyseläkkeellä. Viinaakaan en juuri nauti eikä tupakka käryä.
Varmasti panen paljaalla, jos joskus vielä saan. Nih.
Toi se x8?
Juu X8 Kemppi.
Kossu hyvääkoskenkorva on hyvää.
Joo alkaa se jo pikkuhiljaa pärjäämään samanhintasille Froniuksille. Mut ihan perus fastmig x on itelle se ”unelma”.Joskus oli testissä sellanen töissä. Ihan hyvä peli mutta ei pärjänny tämänhetkisille.
Ihan räyhäkkä peliJoskus oli testissä sellanen töissä. Ihan hyvä peli mutta ei pärjänny tämänhetkisille.
Ihan räyhäkkä peli katso liitettä 217912
Ihan hirvee.Ihan räyhäkkä peli katso liitettä 217912
Sitä on liikkeellä. Kuulemma.Panettaa. Eiku sille oli oma ketju.
Enmä sanonutkaan että komea, mutta oisin mä kade jos jollain olisi BMW X8. Vai mistä X8 :sta täällä oli puhe?Ihan hirvee.
Nyt kyllä tuli itseltäkin vähän Amerikan lisää. Minä en paljoa pidättele.Olisinpa niin himojen yläpuolella että niistä pystyisi pidättäytymään.
Tekispä mieli sanoa taas jotain...Olisinpa niin himojen yläpuolella että niistä pystyisi pidättäytymään.