Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos olisit yhtään seurannut minkälaisia määriä herkkuja minä ostan kerralla, niin et ihmettelisi miten hyvin kertyy unohduksiin asti jemmattavaa. :D
Pullon piilottamisen tarpeeseen liittynevät ihan muut ongelmat, kuin että tuli ostettua kerralla liikaa ja säilötään johonkin jossa ei koko ajan ole houkuttelemassa.


Tänä vuonna alkoholiannosten lukumäärä: 1. Tervetuliaismalja vuoden ainoalla dinnerillä (kiitos korona!).

Ei huomattavia terveysvaikutuksia.
Joo siinä yleensä ongelma lämmintä viinaa, mutta kyllhän reisilämmin koskenkorva on hyvää.
 
Minä olen ollut 30 v kasvissyöjä ja olen helkkarin sairas ja puoliksi työkyvyttömyyseläkkeellä. Viinaakaan en juuri nauti eikä tupakka käryä.

Varmasti panen paljaalla, jos joskus vielä saan. Nih.
Alat syömään lihaa, polttamaan röökiä ja juomaan viinaa. Tuommosen miesten seuraan ku eksyt ne ei kysele edes vedetäänkö paljaalla vai ei.
 
Vielä ehtii hyvin perjantain puolella laittamaan niitä ajopöksyjen kuvia!

avaan ajomusiikilla #ajankuluksi

47BC4656-EE4B-4654-A997-546D9E81123E.jpeg
 
koskenkorva on hyvää.
Kossu hyvää 🤢

Viina nyt ei itellä hivele makunystyröitä, mutta kossu on kauheimman makusta kirkasta mitä tullut juotua. Ja jos haluaa oikein masokistiksi heittäytyä niin suosittelen kokeilemaan 60% kossua. Ihme edes miten siitä saatu sellasta tärpättiä.
 
Siivottu.
Naapurissa jonkinasteinen rellestys menossa. Tais äippä (+ pikkusisko?) muuttaa siitä toiseen asuntoon, joten nuorisolla alkaa olla menoa.
 
Back
Ylös Bottom