Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko pk seutu nou nou ja suotuuko sun miäs muuttamaan? Toki, maalla on mukavaa lauloi Alatalo aikoinaan.Käteen jää 12 euroa tunnilta. Voishan se tietty olla huonompikin, mutta joo... Onpahan töitä. Täytyy miettiä mitä tekee vuoden alusta eteenpäin. Onkos ääsjoella hommia?
Pk seutu ei oikein innosta. Jos jossain näillä suunnilla pysyis. Maalle se ei kuulemma halua.Onko pk seutu nou nou ja suotuuko sun miäs muuttamaan? Toki, maalla on mukavaa lauloi Alatalo aikoinaan.
no sinne joo mutta yleensä miten kauppaan saan menemään niin paljon vaikka en osta oikeastaan mitään, oluen lisäksi.
Tässä pitää aina kysyä, että asiakkaana vai palveluntarjoajana?
Jaa, HUS +priva tai Pohjola OS, takoo ihan vitullista liksaa... esim miten HUS + priva on perseestä? noh en olekaan lääkäri...Pk-seutu on kyllä meidän alalla niitä harvoja paikkoja jotka on a) perseestä ja b) paska palkka.
Ei niillä olekaan, mutta niin kauan kun korkotaso on lähes nolla niin homma pyörii.Itse mietin usein miten joillain on varaa uudehkoon omakotitaloon ja pariin autoon sekä muksuihin vaikka ns. tavallisissa töissä. Ei mulla riittäs raha, toisaalta mä mietin joka kuukausi mihin vitt… no sinne joo mutta yleensä miten kauppaan saan menemään niin paljon vaikka en osta oikeastaan mitään, oluen lisäksi.
E: Tästä oli palstalla ihan lähiaikoina viime vuonna? Laajempi pohdinta ja joku oma ketjukin.
kuka?
View: https://www.instagram.com/p/B_1t6vwg8Eh/?igshid=2wq7rfxyz3dt
epäonnistuin, väärä vidio
joo-o, ei löydy enää millään sitä oikeaa, höh
Ei niillä olekaan, mutta niin kauan kun korkotaso on lähes nolla niin homma pyörii.
Myös pillunhimo aiheuttaa nopeaakin varallisuuden menetystä joskus.Ei niillä olekaan, mutta niin kauan kun korkotaso on lähes nolla niin homma pyörii.
Ja olen kyllä kuullut että aika isojakin omaisuuksia on kadonnut ihan juomalla.
Tosin silloin se ei ole enää mitään amatöörihommaa.
Nimim. Koneinsinööri. Järkeilin kyllä käydä ylempi amk.Pakko nostaa, kun ei älli riitä sellaisiin kouluihin mistä saisi sellaisen tutkinnon joka mahdollistaisi sellaisiin virkoihin, että päästäisiin yli 6000 euron kk tuloihin.
Minulle käynyt aina honma kun honma, olen elänyt käsityksessä että palkka kun palkka voittaa työttömyyskorvauksen
kokemusta ej ole
Yleensä, ja yleensä myös ennen herätys"kellon" soittoa. Tällä viikolla ollu ny kaks omituista poikkeusta. Täysin toimintakykyisenä toki, mutta herätykseen...Herääkö jotkut oikeasti virkeänä?
Jaa, HUS +priva tai Pohjola OS, takoo ihan vitullista liksaa... esim miten HUS + priva on perseestä? noh en olekaan lääkäri...
Myös pillunhimo aiheuttaa nopeaakin varallisuuden menetystä joskus.