Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
🔑 Juha Ripattilan pihalla seisovat sekä panssarintorjunta- että ilmatorjuntatykki – "En ole sotahullu mutta jonkin sortin hullu kuitenkin", 200 toimivaa keräilyasetta omistava Ripattila sanoo - Länsi-Savo
Aseharrastus on opettanut Juha Ripattilalle historiaa ja kulttuuritietoutta. Se on myös yksi tapa elävöittää talvisodassa kadonneen papan muistoa.lansi-savo.fi
Ohan toi tavallaan ihan helvetin mielenkiintoista,olispa oma piha ja bunkkeri!
7 h ja 9 h välillä on iso ero. Ainakin itsellä. Kun pitää jatkuvasti unet pitkinä, niin itse kyllä pysyn virkeänä. Ja toki vkl ainakin toisena päivänä nukun 9-11 h, riippuen kuinka uni maittaa.Mä nukun aina 7-9 h enkä oo virkeä aamulla.
laita sähköpostia, sillähän se hoitui parhaiten ilman puljaamistaNo on nyt vittu, mä ilmoittaisin että ostan auton niin kukaan ei vastaa
Tältäkö niistä asiakkaista tuntuu kun mekään ei vastata koskaan
Mä en tiedä miksi mutta se Lindeman on mun mielestä ollut aina ihan vitun ärsyttävä, vaikken ole kuin katsonut just pari viikkoa sitten 2 minsaa sen jotain "tein ite burgerin" juttua.Wiskarin naama vituttaa youtubessa
Ja Lindeman
Just äsken sitä yritin hetken katsoa. Ei vaan pysty, ei."tein ite burgerin"
Kyllä mä hoidankin yleensä kaiken sähköpostitse mutta tilanne vaati nyt omaa persoonaa ja niin monta muuttuvaa tekijää että olisi saanut tsättäillä puolin ja toisin kaksi päivää.laita sähköpostia, sillähän se hoitui parhaiten ilman puljaamista
Keskimäärin nukun siis 8 h. Meen sänkyyn klo 22, oon nukahtanut ehkä 23 ja herään aikaisintaan klo 6, kiitos koirien, usein saan nukkua jopa 7 asti. Viikonloppuna meen nukkumaan klo 23-24 ja herään 6-7 välillä, tosin vedän vielä päikkärit 7.30-9.7 h ja 9 h välillä on iso ero. Ainakin itsellä. Kun pitää jatkuvasti unet pitkinä, niin itse kyllä pysyn virkeänä. Ja toki vkl ainakin toisena päivänä nukun 9-11 h, riippuen kuinka uni maittaa.
Kai unenlaadullakin on merkitystä. Itse nukkunut aina hyvin ja pitkään.
Tarkistaneet luottotiedot ja todenneet jaahas...Siellä nyt myyjä miettii, että ei vaan yhtään kiinnosta vastata, mikä lie renkaanpotkija sekin on.
Toi on se mönkijä-jätkäTarkistaneet luottotiedot ja todenneet jaahas...
Toi on se mönkijä-jätkä