Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Ohan toi tavallaan ihan helvetin mielenkiintoista,olispa oma piha ja bunkkeri!

Omalle parvekkeelle sopisi KK.
 
Mä nukun aina 7-9 h enkä oo virkeä aamulla.
7 h ja 9 h välillä on iso ero. Ainakin itsellä. Kun pitää jatkuvasti unet pitkinä, niin itse kyllä pysyn virkeänä. Ja toki vkl ainakin toisena päivänä nukun 9-11 h, riippuen kuinka uni maittaa.

Kai unenlaadullakin on merkitystä. Itse nukkunut aina hyvin ja pitkään.
 
No on nyt vittu, mä ilmoittaisin että ostan auton niin kukaan ei vastaa :X3:
Tältäkö niistä asiakkaista tuntuu kun mekään ei vastata koskaan :LOL:
 
laita sähköpostia, sillähän se hoitui parhaiten ilman puljaamista
Kyllä mä hoidankin yleensä kaiken sähköpostitse mutta tilanne vaati nyt omaa persoonaa ja niin monta muuttuvaa tekijää että olisi saanut tsättäillä puolin ja toisin kaksi päivää.
Kysymys jos olisi ollut esim: Lähteekö summaan X eikä muuta niin oisin laittanut vain meilin.
 
7 h ja 9 h välillä on iso ero. Ainakin itsellä. Kun pitää jatkuvasti unet pitkinä, niin itse kyllä pysyn virkeänä. Ja toki vkl ainakin toisena päivänä nukun 9-11 h, riippuen kuinka uni maittaa.

Kai unenlaadullakin on merkitystä. Itse nukkunut aina hyvin ja pitkään.
Keskimäärin nukun siis 8 h. Meen sänkyyn klo 22, oon nukahtanut ehkä 23 ja herään aikaisintaan klo 6, kiitos koirien, usein saan nukkua jopa 7 asti. Viikonloppuna meen nukkumaan klo 23-24 ja herään 6-7 välillä, tosin vedän vielä päikkärit 7.30-9.

Oon joutunut panostamaan uneen, mutta välillä liian rankkojen treenien jälkeen unen saanti vähän kärsii.
 
Kyllä se sänkykin vaan aika paljon siihen nukkumiseen tekee. Entinen sänky ei ollut itselle kovin hyvä ja se kyllä jossain määrin vaikutti unen laatuun ja sitä kautta palautumiseen/vireeseen.
Nyt pari yötä nukuttu uudessa sängyssä ja vaikka vielä ei ole edes kunnolla uusiin patjoihin jne. tottunut, niin aamulla herää vireämpänä ja Polarin hienot unianalyysit kertoo, että nukun paremmin kuin aiemmin.
 
4 vuotta vanha sänky. Molempien nukkujien puolet mennyt kuopalle. Oon pohtinut uuden sängyn hommaamista, mutta se maksaa. Toisaalta hyviä unia ei voita mikään!
 
Back
Ylös Bottom