Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kylläpäs aika vierähti palatessa, äskenhän tuo kello oli vasta yhdeksän. Onneksi huomenna ei tarvitse töihin mennä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Ohan toi tavallaan ihan helvetin mielenkiintoista,olispa oma piha ja bunkkeri!
Perussuomalaisten kaupunginvaltuutettu, olisi pitänyt arvata.
 
Kovasti uutisoidaan olympiastadionin ulkkis rakentajien konttiasumisesta ja miksei siihen ole saatu viranomaisilta apua. Ongelmia ollut mm. siivouksessa ja siinä että samassa tilassa liikaa ihmisiä.
Minua vaan kovasti mietityttää että...
A: Onko heidät pakotettu asumaan siellä
B: Jos minä menen sinne töihin niin annetaanko minulle ilmainen asunto työantajan puolelta
C: Jos B toteutuu niin tottakai myös siivoojat pitää saada ja itse voi sikailla
D: En mahdu sekaan kun moni muu haluaa samat edut niin valitan työsuojeluun
 
Herääkö jotkut oikeasti virkeänä?

Ei heti kun silmäluomi raottuu kellon soidessa. Mutta sitten on virkeä olo, kun käynyt suihkussa, pissattanut koirat ulkona ja syönyt aamupalaa.

Nykyään en torkuta yhtään. Tosin mulla on vähintään kolme herätyskelloa vartin välein päällä ja viimeisellä sitten nousee ylös.
 
Nykyään kyllä herää varsin pirteänä. Tänään 07:30 pystyyn ilman kelloa, kahvit tippumaan ja etälekuri 08. Hommat aluilleen nyt 09 ja aamupalaa samalla naamariin.
 
Kyllä sitä yleensä suhteellisen virkeänä herää.

Pitää vaan nukkua tarpeeksi, niin ei tuota ongelmaa herätä. Viimeyönä 8 h 52 min unta.
 
Ei sitten ole aamujumppaa viikonloppuisin...
Ei oo aamujumppaa, sänkyjumppa herättäisi ihanasti mutta sitä ei oo ollut kun ehkä kerran kahdessa vuodessa.

Pahinta on jos on joku potkisleiri joka alkaa kymmeneltä. Mun pitää aina pari tuntia herätellä selkää kun se on aamuisin niin jäykkä ja kipeä että se kestää jotain treeniä.
 
Ei oo aamujumppaa, sänkyjumppa herättäisi ihanasti mutta sitä ei oo ollut kun ehkä kerran kahdessa vuodessa.

Pahinta on jos on joku potkisleiri joka alkaa kymmeneltä. Mun pitää aina pari tuntia herätellä selkää kun se on aamuisin niin jäykkä ja kipeä että se kestää jotain treeniä.
Sitä sänkyjumppaa mä tarkoitinkin höpsö.
 
Back
Ylös Bottom