Kylläpäs aika vierähti palatessa, äskenhän tuo kello oli vasta yhdeksän. Onneksi huomenna ei tarvitse töihin mennä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perussuomalaisten kaupunginvaltuutettu, olisi pitänyt arvata.🔑 Juha Ripattilan pihalla seisovat sekä panssarintorjunta- että ilmatorjuntatykki – "En ole sotahullu mutta jonkin sortin hullu kuitenkin", 200 toimivaa keräilyasetta omistava Ripattila sanoo - Länsi-Savo
Aseharrastus on opettanut Juha Ripattilalle historiaa ja kulttuuritietoutta. Se on myös yksi tapa elävöittää talvisodassa kadonneen papan muistoa.lansi-savo.fi
Ohan toi tavallaan ihan helvetin mielenkiintoista,olispa oma piha ja bunkkeri!
Kyllä, paitsi jos on jonkinasteinen ropeli.Herääkö jotkut oikeasti virkeänä?
En minä ainakaan. Menee melkein puolille päiville ennenkuin oon virkeä.Herääkö jotkut oikeasti virkeänä?
Ei sitten ole aamujumppaa viikonloppuisin...En minä ainakaan. Menee melkein puolille päiville ennenkuin oon virkeä.
kyllä ja ei tarvitse herätyskellon höpötyksiä olla.Herääkö jotkut oikeasti virkeänä?
Herääkö jotkut oikeasti virkeänä?
Ei oo aamujumppaa, sänkyjumppa herättäisi ihanasti mutta sitä ei oo ollut kun ehkä kerran kahdessa vuodessa.Ei sitten ole aamujumppaa viikonloppuisin...
Mä nukun aina 7-9 h enkä oo virkeä aamulla.Kyllä sitä yleensä suhteellisen virkeänä herää.
Pitää vaan nukkua tarpeeksi, niin ei tuota ongelmaa herätä. Viimeyönä 8 h 52 min unta.
Sitä sänkyjumppaa mä tarkoitinkin höpsö.Ei oo aamujumppaa, sänkyjumppa herättäisi ihanasti mutta sitä ei oo ollut kun ehkä kerran kahdessa vuodessa.
Pahinta on jos on joku potkisleiri joka alkaa kymmeneltä. Mun pitää aina pari tuntia herätellä selkää kun se on aamuisin niin jäykkä ja kipeä että se kestää jotain treeniä.