Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on muuten rälläkkä (iso) kontissa kohta lähtee!

Minäkin pääsin tänään rälläköimään, betonirautoja aitan nurkkapilarin korjausvaluun. Kyhäsin jo muottiakin ja uskon vahvasti, että lopputuloksesta tulee kyllä itse tehdyn näköinen.

Piti lähteä hyötyhommien päälle vielä juoksemaan, mutta päädyinkin takapihalle nauttimaan olutta linnunlaulu taustamusiikkina.
 
Minäkin pääsin tänään rälläköimään, betonirautoja aitan nurkkapilarin korjausvaluun. Kyhäsin jo muottiakin ja uskon vahvasti, että lopputuloksesta tulee kyllä itse tehdyn näköinen.

Piti lähteä hyötyhommien päälle vielä juoksemaan, mutta päädyinkin takapihalle nauttimaan olutta linnunlaulu taustamusiikkina.
Alle 12mm napsahtaa nätisti voimareilla, kuinkas jumalaton valu sulla tulee :)
 
Alle 12mm napsahtaa nätisti voimareilla, kuinkas jumalaton valu sulla tulee :)

Pieni vain ja käytössä 8mm rautaa mitä löytyi tontilta pari käyttämätöntä pätkää, mutta hommat tehdään niillä välineillä mitä valikoimasta löytyy ja voimapihdit eivät niihin vielä kuulu. Sinä ammattilaisena olisit muutenkin varmaan saanut stondiksen, jos olisit nähnyt vilauksenkaan tästä projektista.
 
Pieni vain ja käytössä 8mm rautaa mitä löytyi tontilta pari käyttämätöntä pätkää, mutta hommat tehdään niillä välineillä mitä valikoimasta löytyy ja voimapihdit eivät niihin vielä kuulu. Sinä ammattilaisena olisit muutenkin varmaan saanut stondiksen, jos olisit nähnyt vilauksenkaan tästä projektista.
Stondis olis varma, tosiaan jos ei ole voimareita niin rälläkkä ajaa saman asian. Itse vaan mieluummin aina napsii noi niillä poikki vaikka joskus rälläkkä ois jopa nopeempi.
 
Tämän jälkeen totean että sitomalla useita 32mm betoniteräksiä yhteen saadaan lisää jännityskapasiteettia.
Toisaalta uskoisin tiheämmän raudoitteen olevan tässä tärkeämpää.
Eiköhän tuo piharakennuksen korjaus ole vaan peiteoperaatio isommille rakennushankkeille.
 
Back
Ylös Bottom