Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla kun loppui "treenaaminen" niin ensin oli selkä kokoajan jumissa mutta nyt ei ole mikään paikka ollut kipeä eikä jumittanut. Toki tässä ollut jotain pientä jumppailua välillä mutta se on ollut jostain naurettavan ja säälittävän välimaastosta.
Saapas nähdä mitä tapahtuu kun kohta pääsee taas riahuu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
myymälä on tänäänkin avoin

pitäisiköhän piipahtaa #ajankuluksi ajelulla sen kautta ja suorittaa nautinto puistonpenkillä:istuen

vappuohjelmaa
 
myymälä on tänäänkin avoin

pitäisiköhän piipahtaa #ajankuluksi ajelulla sen kautta ja suorittaa nautinto puistonpenkillä:istuen

vappuohjelmaa

PopUppi oli vasebuukin mukaan myös etelän puuteripyllyille myymässä. Isolla kirkolla.
 
B12D2906-DA01-41D9-B711-ED4F0F51D180.jpeg


Oi juma mikä vappu.

Taidan tilata pitsan ja sitoo muutaman perhon ja jos oikeen hurjaksi alan niin katon illalla elokuvan.

Klara Vappen kaikille, ennen vappu ollut mun vuoden kohokohta mutta kiitos Korona!
 
claccicta

Oli kardaanilaipan pultti aika tiukassa, laitoin lenkkiavaimen siihen ja annoin kahen kilon vasaraa avaimeen.

Otti jonkun kimmokkeen ja tuli avain suoraan silmäkulmaan. Hieman turvoksissa ja epäilen että voi tulla ihan kunnon vappusilmä.

Lyöntiavaimet on muuten käteviä. Saa antaa kunnolla sikaa ja yllättävän hyvin pysyy!
 
Liekki ollut kohallaan! Käytätkö muuten happi asetti vai happi nestekaasu?

Itse jossain kohtaa jos jotain toiminimi hommaa ajatellut niin ehdottomasti happi nestekaasu. Halvempaa ja jos kaasu loppuu niin saat kaasua huoltoasemilta. Lisäksi pillit on yleensä paremman malliset, ainakin Harrkset. Talvella kyllä vähän nestekaasu meinaa jäätyä mutta esim pieni sähkökeitto levy on hyvä pitää alla.

Polttoleikkauksessa se hankalin osuus on irroittaa raudan kappaleet toisistansa.
 
Kiellän kohta 11v lapseni, ei mene kuin vuosi niin häviän sille juoksemisessa jos en ala itse oikeasti juoksemaan.
Se saatana ei edes hengästynyt kun minä läähätin mutta muuten vaan joku angsti juoksua kohtaan, vaikka itse halusi ensin.
 
Jotenkin outoa sanoa, että jonkun valmistajan viski on hyvää. Kuitenkin valmistajien eri puteleissa on hirveitä eroja. Esimerkiksi bulkkiviskinäni on Taliskerin Dark storms kun taas Taliskerin normaaleihin 10/12 en halua koskea. Sama lempimerkkini Bunnahabhain kanssa, jotkut hyviä ja toiset ei.
Itse jotenkin samoilla linjoilla. Ja toisaalta myös se, että verrataan samassa vaikka Islay- ja Speyside-viskejä, jotka on keskimäärin juomana kauempana toisistaan kuin kilju ja valkoviini.
 
Liekki ollut kohallaan! Käytätkö muuten happi asetti vai happi nestekaasu?

Itse jossain kohtaa jos jotain toiminimi hommaa ajatellut niin ehdottomasti happi nestekaasu. Halvempaa ja jos kaasu loppuu niin saat kaasua huoltoasemilta. Lisäksi pillit on yleensä paremman malliset, ainakin Harrkset. Talvella kyllä vähän nestekaasu meinaa jäätyä mutta esim pieni sähkökeitto levy on hyvä pitää alla.

Polttoleikkauksessa se hankalin osuus on irroittaa raudan kappaleet toisistansa.
Mulla ei ole tuohon(kaan) vehkeitä, kaveri kävi leikkaamassa. Happi+asetyleeni oli käytössä.
 
Back
Ylös Bottom