Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
claccicta

Oli kardaanilaipan pultti aika tiukassa, laitoin lenkkiavaimen siihen ja annoin kahen kilon vasaraa avaimeen.

Otti jonkun kimmokkeen ja tuli avain suoraan silmäkulmaan. Hieman turvoksissa ja epäilen että voi tulla ihan kunnon vappusilmä.
Legendaarista.

Täällä oli sama homma. Ei toivoakaan omalla pulttimopolla saada kaikkia. Osa onneksi aukes.

Käsin väänsin, varrella. Loput.

Plasma on myös hauska kaveri. Kesällä varmaan leikin sillä enemmän, kun syssyllä tuli tutuksi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ei ole tuohon(kaan) vehkeitä, kaveri kävi leikkaamassa. Happi+asetyleeni oli käytössä.
Mulla oli piiiiitkällä ja siis todella halvalla sopparilla isot vuokrapullot assia ja happea. Kun palautin sitten pullot ja lopetin sopparin niin happipullon katsastus oli mennyt 7 vuotta sitä ennen umpeen :)
Joskus kun tuli tehtyä noita kuljetuspuolen juttuja enempi niin käytännössä joka viikko oli liekki pillissä, en kaipaa niitä aikoja.
 
Kiellän kohta 11v lapseni, ei mene kuin vuosi niin häviän sille juoksemisessa jos en ala itse oikeasti juoksemaan.
Se saatana ei edes hengästynyt kun minä läähätin mutta muuten vaan joku angsti juoksua kohtaan, vaikka itse halusi ensin.

Niin se homma etenee. Sama homma täällä. Itse treenaan aktiivisesti juoksua ja ei vaan enää meinaa juniori pudota kyydistä. Oon sillai salakavalasti aina yhteisten maastossa juostujen lenkkien ja suunnistuksen yhteydessä ottanut loppuun irtioton. Vähän koittanut että kuka on kuka. No jo viime kesänä siellä vaan pikkujalat teputti perässä. Kai tästä vanhainkotiin joutaa...

Eikä tuokaan nyt vituta mutta kun se palautuminen. Ite koko kroppa jumissa loppuviikon niin toinen kyselee parin tunnin päästä että mitäs huomenna tehdään.

Onneksi sentään voimissa vielä pysyy takana. Ei varmaan kauaa. Eilen kyllä tuli hyvä kuitti. Poitsu antaa aina nukkumaan mennessä halin ja pusun isukille. Yritin siinä vähän painiotettaja leikkimielistä vääntöä . Kysy että "onko sulla vähän testot korkeella?" 😁
 
Niin se homma etenee. Sama homma täällä. Itse treenaan aktiivisesti juoksua ja ei vaan enää meinaa juniori pudota kyydistä. Oon sillai salakavalasti aina yhteisten maastossa juostujen lenkkien ja suunnistuksen yhteydessä ottanut loppuun irtioton. Vähän koittanut että kuka on kuka. No jo viime kesänä siellä vaan pikkujalat teputti perässä. Kai tästä vanhainkotiin joutaa...

Eikä tuokaan nyt vituta mutta kun se palautuminen. Ite koko kroppa jumissa loppuviikon niin toinen kyselee parin tunnin päästä että mitäs huomenna tehdään.

Onneksi sentään voimissa vielä pysyy takana. Ei varmaan kauaa. Eilen kyllä tuli hyvä kuitti. Poitsu antaa aina nukkumaan mennessä halin ja pusun isukille. Yritin siinä vähän painiotettaja leikkimielistä vääntöä . Kysy että "onko sulla vähän testot korkeella?" 😁
Vanhempi poika on 20v ja 20kg painavampi, ei nyt 20cm pidempi mutta hieman kuitenkin niin ei sille uskalla ees leikillään vittuilla kun pistäs mut nippuun.
 
Rakas koronapäiväkirja. Olen.

P.S. Ihan teitä varten kieputtelin vähän viiksiä

20200430_184147_copy_1920x1271~4_copy_768x508.jpg
 
Tänään oli pakko siistiä oma lärvi. Varmaan kasvais ihan miehekäs kokoparta, mutta kutittaa koko naamaa tossa tietyssä vaiheessa niin saatanasti, ettei pysty olemaan. Samalla tukkakin taas veks.

Woltin veijarilta kohta wingsiä, niin villiä hurjempi vappu voi alkaa.
 
Täällä myös tänään ajettu tukkia ja naamaa.

Vähän jätin kumpaankin. Meinasin jo ajaa koko naaman puliksi, mutta sitten taas kutina yllättää kun kasvaa takas.
 
jos saunajuomaksi, jeriko #terveydeksi
pysähdyin #ajankuluksi nuuhkimaan tämänpäivän ilmaa kohteessa mistä jerikon hiivat on pyydystetty

E22D07F7-96D1-43EF-98DB-F2B02227283D.jpeg
 
huomenna sataa, täytyy kuluttaa aikaa heti aamupäivästä, hyvänsäänaikaan
 
Back
Ylös Bottom