Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Paha lähteä vertaileen, kun Spotify ollut joskus yli 5-10 vuotta sitten käytössä ilmaisversiona. Luulen, että en kyllä eroa kuule ihan äkkiä, ellen erikseen kuuntelisi peräkkäin ja vertailisi.
Niin mitäs streamauspalvelua nää käytit Noden kautta ennen Tidalia? Etkös sää siihen vasta äsken vaihtanut. Et varmaan pelkkää radiota sen kautta soitellut :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
edit: onneksi tuli hommattua se soutulaite. Sillä pystyy päästämään menemään, eikä haittaa jalat yhtään.
Uiminen on kova sana lihavalle ja laiskalle. Ei kärsi nivelet ja tulee aina vielä semmonen mukavan rento olo itelle.

Nyt tietysti järvessä aavistuksen kylymä ja uimahalleihin ei oo välttämättä hetkeen asiaa, mutta noin niinku ajatuksena, kun rupeaa olemaan mahdollista :D
 
Uiminen on kova sana lihavalle ja laiskalle. Ei kärsi nivelet ja tulee aina vielä semmonen mukavan rento olo itelle.

Nyt tietysti järvessä aavistuksen kylymä ja uimahalleihin ei oo välttämättä hetkeen asiaa, mutta noin niinku ajatuksena, kun rupeaa olemaan mahdollista :D

Juu, pitää ottaa ohjelmaan sekin, kunhan joko ilmat lämpenee tai hallit aukeaa.
 
Uiminen on kova sana lihavalle ja laiskalle. Ei kärsi nivelet ja tulee aina vielä semmonen mukavan rento olo itelle.

Nyt tietysti järvessä aavistuksen kylymä ja uimahalleihin ei oo välttämättä hetkeen asiaa, mutta noin niinku ajatuksena, kun rupeaa olemaan mahdollista :D
Mulla on niin paska peruskunto että meinaa loppua hengityselimestä ja pumpusta teho uidessa, toki silleen rauhallista rintauintia vetää hissunkissun pidempäänkin mutta jos yhtään koittaa antaa vauhtia niin meno loppuu kuin seinään tai siis puuskutukseen.
Mutta kivaa se on silti.
 
Mulla on niin paska peruskunto että meinaa loppua hengityselimestä ja pumpusta teho uidessa, toki silleen rauhallista rintauintia vetää hissunkissun pidempäänkin mutta jos yhtään koittaa antaa vauhtia niin meno loppuu kuin seinään tai siis puuskutukseen.
Mää luulen, että oma vaparin tekniikka on vaan niin paska / perseellään, että se tuntuu siksi niin raskaalta.. muksuna uin kyllä jonkin aikaa ihan seurassakin, mutta ei tainnu jäädä paljoa käteen :D Pitäs vähän ottaa jotain koutsausta, että pystyis uimaan vapariakin niin, ettei oo sykkeet heti aivan tapissa.

Rintaa mäkin yleensä uin. Loppuu yleensä tylsistymiseen ennen kuin kunnon loppumiseen, jos sellaiseen kohtuullisen rauhalliseen tahtiin ui.
 
Mää luulen, että oma vaparin tekniikka on vaan niin paska / perseellään, että se tuntuu siksi niin raskaalta.. muksuna uin kyllä jonkin aikaa ihan seurassakin, mutta ei tainnu jäädä paljoa käteen :D Pitäs vähän ottaa jotain koutsausta, että pystyis uimaan vapariakin niin, ettei oo sykkeet heti aivan tapissa.

Rintaa mäkin yleensä uin. Loppuu yleensä tylsistymiseen ennen kuin kunnon loppumiseen, jos sellaiseen kohtuullisen rauhalliseen tahtiin ui.
Ei oo joo mullakaan tekniikassa hurraamista, viimekesänä kävin uimakoulussa (saa nauraa) niin ei se nyt ihan kuraa ollut mutta kaukana hyvästä kuitenkin.
 
Sehän olis melkein viikonloppu. Neljä (4) arkipäivää ihan hyvä / vko.
 
IMG_20200430_155000.jpg
 
Back
Ylös Bottom