Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kunhan tässä maailma taas selkeää niin mä meen vetää huhtaan ihan omat offari bileet, sinne saa toki liittyä.
E: @Poppis Toki vetää tuvan täyteen kun tulee myös sinne :)
 
Ketjusta päätellen olisi pitänyt juopotella tänään, säästin tsamppanja huomiseksi..Oliko virhe?
La röitä. Ihan ihme hommaa. Lähe sairaalaan alalle, jolla ei päivystetä ja löydä itsesi päivystyksestä ihmettelemästä tyyliin "monitorilla ekg näyttää välillä aikas väkkyrältä ja välillä suoralta, mutta läheltä ei kuulu mitään piippausta niin tuskin on minun ongelma".
 
Ai niin.

Sairaalan intrassa on pikaviesti sektori, missä on milloin mitäkin tiedotteita. "Löytynyt avaimet" "Haussa kadotettu nuoruus" "Auto se ja se parkattu päin persettä" "Valot päällä". Yleensä täällä näkee kun jonku autossa on ikkuna auki, valot päällä jne.

Tänään reppuni kolahti näköjään hätävilkkujen katkaisijaan ja automobiili jäi vilkuttamaan. Kaksi ihmistä, joiden nimen tiedän mutta en osaisi yhdistää naamaan soitti "sun autossa on hätävilkut päällä". Kaikki tuntee apinan, mutta apina ei tunne ketään. No ihan kiva että soittivat.
 
La röitä. Ihan ihme hommaa. Lähe sairaalaan alalle, jolla ei päivystetä ja löydä itsesi päivystyksestä ihmettelemästä tyyliin "monitorilla ekg näyttää välillä aikas väkkyrältä ja välillä suoralta, mutta läheltä ei kuulu mitään piippausta niin tuskin on minun ongelma".

Hyvä, opitpahan olemaan.

e: 10pistettä ja irman ikuinen kunnioitus ekg-tulkinnasta, hyvin kirurginen näkemys aiheeseen
 
Hyvä, opitpahan olemaan.

e: 10pistettä ja irman ikuinen kunnioitus ekg-tulkinnasta, hyvin kirurginen näkemys aiheeseen
Opin, oivoi. Kiitos korona. EKG:n osaa luokitella suht normaalin näköiseksi, hieman hassuksi ja hassuksi.
Äkkiseltään ei ihan mukavuusvyöhykkeellä päivystyksessä ole. Tekemällähän sitäkin oppis.
 
Eli ei hätää, jotain pientä tai kutsukaa lääkäri?
Jotai tuota luokkaa. Ane päivystäjä on ystävä.
Ortospedet pyörähti eilen sis ovella ja totesivat, että tämä huone on sellanen paikka jossa saattaa viisaus tarttua jättivät puhelimen mulle ja häipyivät. Lohdutin muita sis/yle päivystäjiä, ettei tilanne yhtään korjaantunut tämän vuoronvaihdon myötä :ROFLMAO:
 
Jotai tuota luokkaa. Ane päivystäjä on ystävä.
Ortospedet pyörähti eilen sis ovella ja totesivat, että tämä huone on sellanen paikka jossa saattaa viisaus tarttua jättivät puhelimen mulle ja häipyivät. Lohdutin muita sis/yle päivystäjiä, ettei tilanne yhtään korjaantunut tämän vuoronvaihdon myötä :ROFLMAO:

Onko sut siis draftattu jo kirran päivystykseen? :)
 
Alkoholiannos.
Tää. Mielellään useampi.

36a2418e50cb26b9f429d2d222d5cd70.jpg
 
Back
Ylös Bottom