Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mä olen nyt miettinyt vakavasti jos menisi ensi viikolla gymille.
Oma mesta kiinni ja pitävät sitä nyt kiinni koska haluavat olla vastuullisia, toki ymmärrän siinä tilanteessa kun silloin oli mutta nyt alkaa muuttumaan tämä vastuunkanto hieman samankaltaiseksi kuin vihervasemmiston mielestä meidän pitäisi olla vastuussa koko maailman kasvihuonekaasuista ja kolmannen maailman ihmisten hyvinvoinnista.
Kannatuksen vuoksi maksanut kuukausimaksua mutta se kyllä loppuu nyt kun pitäisi oikeasti alkaa jo taas elämään ja mä aloitan sen omalta osalta muualla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lisäksi suunnitteilla omat varjofestarit peruttujen tilalle: kovaa musaa ja paheksuttavaa käyttäytymistä eli keski-ikäisen sylverön normiviikonloppukattaus.

Saatoin myös uhota hyppääväni alasti Veljmiehen altaaseen (paikallinen laguuni) sinä viikonloppuna, kun baarit aukeavat. Niin että toivottavasti tämä sulku nyt jatkuu vielä... :nolo:
Kuulostaa sille, että sitä ollaan ns. irti, kun hetki koittaa.

Ehkä koronarajoitusten poistumisesta tulee sellainen "Torille!" -tapahtuma ympäri suomen.
 
niin ei kestäis kauaa hermo
Itsellä suhteellisen pitkä pinna ja en ressaa aivan helpolla, niin ajatellut jos sitä vois hyödyntää työelämässä. Vaadin usein myös kunnollisen selityksen, jos jokin jää mietityttään eikä riitä mikään ohi lauottu vastaus.
 
Itsellä suhteellisen pitkä pinna ja en ressaa aivan helpolla, niin ajatellut jos sitä vois hyödyntää työelämässä. Vaadin usein myös kunnollisen selityksen, jos jokin jää mietityttään eikä riitä mikään ohi lauottu vastaus.
Niin, nuo lienevät ihan hyviä ominaisuuksia pestissä kuin pestissä, mutta meinasin lähinnä, että jos työpäivät on 90 pinnaa palaveria palaverin perään, niin en minä sellaista hommaa jaksais pidemmän päälle. Enkä oikein sitä pakollista HR:ääkään, joka useimmiten tulee esimiespestin mukana.

Linkkarin kautta kyllä tulee satunnaisesti jotain ehdotuksia erilaisiin manageripositioihin, mutta oon tähän asti torpannut nuo aika suoraan.

muoks. tai "parastahan" ois vielä se, että kalenteri koko ajan täyteen varattuna ja kun pitäs saada jotain oikeastikin tehdyksi, niin sais tehdä varsinaisen työpäivän jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
...
Jos katsoo esim. omaa esimiestäni (puhtaasti hallinnollinen pesti), niin ei vois kyllä itteä vähempää kiinnostaa se palli. Oma esimies hoitaa kyllä jopinsa mainiosti.

Ite oon ihan mielelläni kädet savessa. Jos työpäivät menis palavereissa istuessa, niin ei kestäis kauaa hermo. Asiakastyöpainotteisempi pesti menis, mutta ei siinäkään mikään semmoinen, että koko ajan sais olla juoksemassa asiakkaalla tai olis koko ajan asiakkaan ja oman porukan ristitulessa, niin kuin joku tuotepäällikkö esimerkiksi.

Kehityssuunnitelmaan kirjattiin, että pitäs arkkitehdiksi tähdätä.

Itsellä ongelma on, että korvien välissä käy melkoinen viima. Ei mulla hermot mene olen aika rauhallinen, mutta en tarkoita sitä että en stressaisi stressaan aika paljonkin toisinaan.

Ja huono muisti.
 
Lomaviikko vetelee viimeisiään. Saldona muutama metri uutta puupalkkia aittaprojektiin, vähän uuden kasvimaan kaivelua, pihasaunan kiukaan uusiminen, ulkoilua ja liian monta tölkkiä olutta. Ja auton osto. En muista koska olisi viimeksi ollut yhtä rento fiilis kuin tämän jäljiltä, odotan jo kesälomaa että sen voi vetää kokonaan samoilla sävelillä (pl. auton osto).
 
Lomaviikko vetelee viimeisiään. Saldona muutama metri uutta puupalkkia aittaprojektiin, vähän uuden kasvimaan kaivelua, pihasaunan kiukaan uusiminen, ulkoilua ja liian monta tölkkiä olutta. Ja auton osto. En muista koska olisi viimeksi ollut yhtä rento fiilis kuin tämän jäljiltä, odotan jo kesälomaa että sen voi vetää kokonaan samoilla sävelillä (pl. auton osto).
Kia meni vaihtoon? Mitä tilalle?
 
Pyöräkuormaaja päätellen puomien tuista. Ei kyllä hajua missä kuskin oli tarkoitus istua? Joko motin päällä, puomien välissä tai sitte kaljakorin päällä.
Katsoin kanssa että korvakkeet tehty siihen malliin että jonkinsortin nostin olisi ollut ajatuksena.
 
Himo iski.

Budjettiversio


vai kalliimpi

 
Back
Ylös Bottom