Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tai sitten vyöhön kiinnittyvä holsteri.

il_fullxfull.1400914466_xekl.jpg
Tuo voisikin olla sangen tarpeellinen myös jatkossa. Tuollaisia nyt ainakin tarvitaan reissulle.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Millainen se käyttöliittymä siinä on eli miten ne muodot sinne ihan käytännössä syötetään?
Löytyy ihan valmiitakin tiedostoja joka syötetään erilliseen softaan (sliceriksi sanotaan) tietokoneella. Slicerissä asetellaan säädöt ja sen jälkeen siitä tehdään G-koodia nappia painamalla.

Vaatinee kyllä jonkin verran paneutumista, vaikka aivan valmiista tiedostoista tulostelis. Kalliimmilla noin tonnin tulostimilla varmaan tulostelee jo vähän vaivattomammin valmistajan omaa muovia tietyillä asetuksilla.

Juju siinä, että joka muovilaatu tarvii omat asetukset ja ne melkein löytyy vain koekappaleita tekemällä. Ja sit sama muovikin käyttäytyy erilailla riippuen valmistajasta.

Itse pyrkinyt piirtään suurimman osan itse omista kappaleista, niin oppinut mallinnuksen. Nyt sit tulee jo välillä käytettyä valmiita malleja, jos ne käy tarkoitukseensa. Kun tietää, että osaa kyllä moisen piirtää, mutta ei jaksa käyttää siihen yhtä työpäivää.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Paljonkos lähtee kerrointa sille, että sattuisin saamaan liimattua nuo onnistuneesti?

vino.jpg
 
Nyt @Kuparikatto

 
Ja @TJJ lle museorekisteröity klassikko harrasteeksi

 
Ja @TJJ lle museorekisteröity klassikko harrasteeksi


View: https://www.youtube.com/watch?v=V1U1sKRLvh4
 
Ja @TJJ lle museorekisteröity klassikko harrasteeksi


Keskimoottori, takaveto, manuaali, ei paha. :unsure: Minulla on ollut vastaavilla ominaisuuksilla, mutta saksalainen..oli kyllä vähän vähemmän tavaratilaa.
 
Minä kannoin vanhemmilta vähän punttirompetta kämpille (2x kahvakuula, 1 säädettävä käsipaino). Huom. koronaturvallisesti tavaran vaihto.

Jahka tossa parvekkeella tarkenee touhuta, niin saanee noillakin jotain tehtyä, ettei aivan rapaannu lihaskuntokaan.

Olispa suklaakeksiä. On kyllä maraboun suklaatikkuja.
 
Eikös joku vasta kysynyt, että perustuuko F. Drebin johonki tiettyyn hahmoon?
Mää luulin läpäksi sitä kysymystä :D

Pistin Vornaa soimaan, niin näytti hetken siltä, että kissa ei uskaltanut tulla parvekkeelta... Mutta ehkä se ei vaan saanu kapsutettua ovea riittävästi auki.
 
Back
Ylös Bottom