Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäis kesän aikana opetella ceetä koodaan.
Mää luulin läpäksi sitä kysymystä :D
Mää luulin läpäksi sitä kysymystä :D
hehe
Lisää erikoismiehiä maskihommiin
Megatähtien promoottori Kalle Keskinen alkaa tuoda suojamaskeja Kiinasta Suomeen – näin hän aikoo vakuuttua niiden laadusta
Promoottori Kalle Keskinen tuo yleensä Suomeen Kanye Westin kaltaisia tähtiä, mutta nyt suojavarusteita.www.is.fi
hehe
En nyt muista paljonko mahtoi olla etellisen tuomion vai oliko liiketoimintakiellon pituus.
Jos sellainen on kiihottavaa, niin olet valinnut oikean alan.Mut assemblyn syntaksi on mun mielestä helvetin kiihottavaa.
Mäki haluun mielummin pomoksi.
Ostat tuen keskivartalollekin.Nyt se on päätetty! Lyllerrän vappupäivästä alkaen kuntosalille. Tulen muuten hulluksi ja ainakin hirvittävän lihavaksi.
Eilen ostin tukisukat duuniin, muuten ei jaksa.
Jos sellainen on kiihottavaa, niin olet valinnut oikean alan.
Jep, pomoilu tuntuu paremmalta ajatukselta. Se että minkä, sitä en vielä tiedä.
Mutta nyt taas olen niin ylpeä itsestäni, sain tyhjennettyä pyykkikoneen. Varmaan viikon heittänyt vain huutelu&linkous päivittäin kun ei ole jaksanut. Lockdown tappaa kaiken viitseliäisyyden.
Nooh, näin sen ehkä itse näen, mutta en viitsinyt ääneen sanoa.Joo. Tai sit alkaa olla asiat mulla huonosti.
Ostat tuen keskivartalollekin.
Ne on tyylikkäitä myös ja harvinaisuuksia. Ja näin ei tarvitse välttämättä muuttaa hyvää korona-arkea.
Opeth!