Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IMG_20200426_185106.jpg
 
Pitäis kesän aikana opetella ceetä koodaan.

:yäk:

Mut assemblyn syntaksi on mun mielestä helvetin kiihottavaa. :LOL:

Mäki haluun mielummin pomoksi.:cool:
 
Ihan hukassa nuo kodailut, perjantaina piti tekaista melko monimutkainen json niin joka välissä joutui vilkuilemaan apuja.


Mutta nyt taas olen niin ylpeä itsestäni, sain tyhjennettyä pyykkikoneen. Varmaan viikon heittänyt vain huutelu&linkous päivittäin kun ei ole jaksanut. Lockdown tappaa kaiken viitseliäisyyden.
 
Mää luulin läpäksi sitä kysymystä :D

Minä en koskaan laske leikkiä vakavista asioista

eilisessä elokuvva sänkyynmeno kohtaus oli sama kun frankmdrebinissä & eilisen elokuvan setä oli myös frank
 
Nyt se on päätetty! Lyllerrän vappupäivästä alkaen kuntosalille. Tulen muuten hulluksi :unsure: ja ainakin hirvittävän lihavaksi.
Eilen ostin tukisukat duuniin, muuten ei jaksa.
 
Nyt se on päätetty! Lyllerrän vappupäivästä alkaen kuntosalille. Tulen muuten hulluksi :unsure: ja ainakin hirvittävän lihavaksi.
Eilen ostin tukisukat duuniin, muuten ei jaksa.
Ostat tuen keskivartalollekin.

Ne on tyylikkäitä myös ja harvinaisuuksia. Ja näin ei tarvitse välttämättä muuttaa hyvää korona-arkea. :unsure:
 
Jos sellainen on kiihottavaa, niin olet valinnut oikean alan. :ROFLMAO:

Jep, pomoilu tuntuu paremmalta ajatukselta. Se että minkä, sitä en vielä tiedä.

Joo. Tai sit alkaa olla asiat mulla huonosti. :LOL:
 
Mutta nyt taas olen niin ylpeä itsestäni, sain tyhjennettyä pyykkikoneen. Varmaan viikon heittänyt vain huutelu&linkous päivittäin kun ei ole jaksanut. Lockdown tappaa kaiken viitseliäisyyden.

Minä imuroin ja tiskasin ja pesin kissavessat! Nyt voi koomata alkuviikon.
 
Ostat tuen keskivartalollekin.

Ne on tyylikkäitä myös ja harvinaisuuksia. Ja näin ei tarvitse välttämättä muuttaa hyvää korona-arkea. :unsure:

Ei minun keskivartalo enää mahdu mihinkään:confused:! Korona-arjella on kyllä outoja vaikutuksia: eilen olin iltapäivällä pussikaljoilla ja nyt lähtisin ihan mihin vaan discohelvettiin, johon normaalisti en suostuisi astumaan. Erikoisolojen aiheuttamaa poikkeavaa käytöstä ennen lopullista hurahdusta :unsure:

Lisäksi suunnitteilla omat varjofestarit peruttujen tilalle: kovaa musaa ja paheksuttavaa käyttäytymistä eli keski-ikäisen sylverön normiviikonloppukattaus.

Saatoin myös uhota hyppääväni alasti Veljmiehen altaaseen (paikallinen laguuni) sinä viikonloppuna, kun baarit aukeavat. Niin että toivottavasti tämä sulku nyt jatkuu vielä... :nolo:
 
Jos katsoo esim. omaa esimiestäni (puhtaasti hallinnollinen pesti), niin ei vois kyllä itteä vähempää kiinnostaa se palli. Oma esimies hoitaa kyllä jopinsa mainiosti.

Ite oon ihan mielelläni kädet savessa. Jos työpäivät menis palavereissa istuessa, niin ei kestäis kauaa hermo. Asiakastyöpainotteisempi pesti menis, mutta ei siinäkään mikään semmoinen, että koko ajan sais olla juoksemassa asiakkaalla tai olis koko ajan asiakkaan ja oman porukan ristitulessa, niin kuin joku tuotepäällikkö esimerkiksi.

Kehityssuunnitelmaan kirjattiin, että pitäs arkkitehdiksi tähdätä.
 
Back
Ylös Bottom