Joksu on kyllä melkonen barista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melkei ku töissä olisit!
Oon käynyt paikallisessa kaupassa jossa myydään erikoiskahveja, sieltä löytyy pienempiä kokoja. Tai sitten kysyn myyjältä kun sanon että haluan rasvaista ja kermaista kahvia niin saan sitten yllätyksen. Edellinen tällainen oli hyvää, joku ruotsalainen.Täällä suunnalla on kahvipaahtimoita ja niiden myymälöitä joista saa minimissään 100 g otettua kerralla. Parhaillaan oon tainnuit kantaa viittä pussia kerralla kotiin. Sinällään ne on hieno kokemus, kun joku osaa kuvailla kahvin tarkemmin ja kertoa mitä omiin makumieltymyksiin voisi koittaa seuraavaksi. Kesäisin menee välillä kookoksella maustettua kahvia. Se on erinomaista.
Tosin, nyt en ole hetkeen käynyt hakeen, joten menty kaupan tuotteilla.
Niistä on osa nimenomaan sellaisia, että hauska maistaa, mutta ei sovi kulutuskahviksi.Niissä erikoiskahveissa on niitä kivoja vivahteita mutta ei vähempää voisi kiinnostaa hifistellä arkisin
Olen markettipapujen osalta vahvasti tykästynyt Löfsbergin Crescendo Extra Darkiin.Tänään sumpin pihautuksia suoritettu kaksi kappaletta. Tosin kaivelin kaappia ja löytyi Nordquistin Amigas papuja. Ei vaan oikein maistu, siksi jäänyt kaappiin pölyttyyn.
Paulig New York täällä, jos ite ostan.Olen markettipapujen osalta vahvasti tykästynyt...
Tähänkin on kiertotie, maito ei ole ollut jostain syystä ok mutta kun laitat kauramaitoa niin oletkin kingi. vmp.Niistä on osa nimenomaan sellaisia, että hauska maistaa, mutta ei sovi kulutuskahviksi.
Ja jos asiantuntijoilta kysytään, niin maidolla noita ei pitäs mennä sotkemaan, mikä on itellekin vähän hankalaa, kun pienellä maidolla on tottunut kahvinsa juomaan. Ei maito kyllä moneen noista erikoislaaduista sovikaan. Joko maistuu vähän omituiselle tai häviää kaikki ne vivahteet, joita kahvissa olisi tarkoitus olla.
Joo ei tuu tapahtumaan kyllä tässä taloudessa, jos emäntä ei tuohon yhtäkkiä sekoaisi. Eikä siitäkään vaikuttaisi olevan pelkoa.mutta kun laitat kauramaitoa niin oletkin kingi. vmp.
Varmaan pitää olla myös aterimet mäkkärissä?Hyvä kahvi on hyvää. Miesolennon siskolla kahviautisti, pitäs olla oikein vimosen päälle kahveet. Oishan se ihan kiva ku ois kunnon kahvia, eikä suodatin lirua.
Nyt hieman bullea olo, iso aamupala. Keksit hyviä. Söin yhden pienen. Ettei syö liikaa.
Laitetaanpa testiin välittömästi.Olen markettipapujen osalta vahvasti tykästynyt Löfsbergin Crescendo Extra Darkiin.
Kookosta menee joskus kesäisin, jos tulee käytyä paahtimolla hakemassa papuja. Mukavaa vaihtelua.Flat whitea joka päivä, useita kuppeja. Joskus espressoja. Juoko muuten kukaan oikeasti noita makukahveja, niitä joulukaneleita ja mitä niitä nyt on?