Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
On muuten ihan sunnuntaiolo mutta ei olot.
Toi minimii vois heräillä niin ehkä vois käydä kohta aiheuttamassa kiekoilla pahennusta lähipuistossa, ne kun tuppaa lentelee minne sattuu. Toisaalta just löytyi oletetun talon takaa 1kpl fribamaali jossa voi käydä harjoittelemassa josjakun tulee sopiva hetki.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomenta. Tai päikkäreiltä heräsin, koirat herätti jo kuudelta.
Kunhan pääsen tästä sohvalta ylös niin teen kahvia.
Mulle kaksi kuppia kiitos, ei lähde käyntiin nyt oikein, etenkin kun Herr Doctorin kanssa oltiin rillaamassa jo 5 aikaan. Tai siis hän oli mutta minä olin hengessä mukana kun hereillä silloin.
 
Mites @Sniffari



"60cc läppis
16mm dellortto"
 
Mulle kaksi kuppia kiitos, ei lähde käyntiin nyt oikein, etenkin kun Herr Doctorin kanssa oltiin rillaamassa jo 5 aikaan. Tai siis hän oli mutta minä olin hengessä mukana kun hereillä silloin.
Just eilen hain erikoiskahvia joka on todella pehmeää, kermaisen makuista jopa, kun aeropressillä puristaa. Eli ole hyvä!
 

Liitteet

  • fobba.jpg
    fobba.jpg
    35 KB · Katsottu: 102
Tänään sumpin pihautuksia suoritettu kaksi kappaletta. Tosin kaivelin kaappia ja löytyi Nordquistin Amigas papuja. Ei vaan oikein maistu, siksi jäänyt kaappiin pölyttyyn.
Nyt etätöissä juon kupin päivässä, muutoin kotona vain viikonloppuisin joten kahvi kulutus on pientä. Vaikea löytää pientä pussia papuja joista saisi vaikka 10 kuppia niin voisi kokeilla ja löytää oma lemppari.
Ei oikein uskalla lähteä kokeilemaankaan.
 
Nyt etätöissä juon kupin päivässä, muutoin kotona vain viikonloppuisin joten kahvi kulutus on pientä. Vaikea löytää pientä pussia papuja joista saisi vaikka 10 kuppia niin voisi kokeilla ja löytää oma lemppari.
Ei oikein uskalla lähteä kokeilemaankaan.
Täällä suunnalla on kahvipaahtimoita ja niiden myymälöitä joista saa minimissään 100 g otettua kerralla. Parhaillaan oon tainnuit kantaa viittä pussia kerralla kotiin. Sinällään ne on hieno kokemus, kun joku osaa kuvailla kahvin tarkemmin ja kertoa mitä omiin makumieltymyksiin voisi koittaa seuraavaksi. Kesäisin menee välillä kookoksella maustettua kahvia. Se on erinomaista.

Tosin, nyt en ole hetkeen käynyt hakeen, joten menty kaupan tuotteilla.
 
Back
Ylös Bottom