Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Huu nous: voiko opinnäytetyötä tehdä koska vaan. Eli onko pakko olla koulu loppusuoralla?

Ois motivaatiota ja ehkä aihekin.

Pitänee koittaa saada joku tietävä ihminen kiinni sähköpostilla.
En minä kyllä noista enää varmaksi muista, vaikka yhden maisterin oon tuhertanutkin.. mutta siis eikös tuota pidä kandin tutkinto olla tehtynä, että voi osallistua syventävien opintojen seminaariin? Eli että tuskin siitä ainakaan opintopisteitä tai suoritusta saa ilman sitä, että aikaisemmat vaatimukset täyttyvät.

Mutta siis varmaan jos asiansa jollekin proffalle esittää, että haluaa alkaa ns. epävirallisesti työstämään, niin en tiedä torppaisko nuo tota, jos kerran itseä kovasti kiinnostaa. Aineistoahan saa kyllä kerätä ja työstää teoriaa oma-aloitteisesti ihan niin paljon kuin jaksaa :D Eri asia paljon tulee muutoksia tai kelpaako edes aihe, jos tuosta ei ensin sovi jonkun proffan kanssa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huu nous: voiko opinnäytetyötä tehdä koska vaan. Eli onko pakko olla koulu loppusuoralla?

Ois motivaatiota ja ehkä aihekin.

Pitänee koittaa saada joku tietävä ihminen kiinni sähköpostilla.
Alotin ekana vuonna, sain loppuun neljännen vuoden joulukuussa. Mutta me ollaanki vähä tämmösiä, en tiedä miten normaaleilla immeisillä.
 
Kysseessä ois ihan tuommonen laiton irtisanominen, joten siihen varmaan sais vastauksen parissa sekunnissa. Tilanne siis selkeä (maalaisjärjellä ajateltuna), koe aikaa jatkettu perusteettomasti ja uudella koeajalla sitten annettu potkut. Jos oikein ymmärtänyt niin koeajan jatkamisen perusteeksi ei käy "katellaan vielä toiset 3kk jos tää lähtis menee paremmin".

Vois patistaa tuota kaveria laittamaan vaikka helvetti edes sähköpostia PAM:iin.
Ilmaista neuvontaa saa työsuojelusta. Sitä kerran itsekin olen käyttänyt, kun liittoja en harrasta (kassaa kyllä). Ottavat myös mailitse kantaa, jos tämä halutaan esim. välittää työnantajalle.


E. Ja varmasti erityisen mielellään, jos kyseessä tällainen "näin täällä toimitaan" case.
 
Viimeksi muokattu:
Näyttäis talvi tulevan ajoissa tänä vuonna.😦
19BFE6C8-071B-460E-8FDD-41511D7E8568.jpeg
 
Huu nous: voiko opinnäytetyötä tehdä koska vaan. Eli onko pakko olla koulu loppusuoralla?

Ois motivaatiota ja ehkä aihekin.

Pitänee koittaa saada joku tietävä ihminen kiinni sähköpostilla.
Meinaatko rakentaa ilmatyynyaluksen? Vai pontikkapannun? Rosterista? Sähköiset termostaatit?
 
Kun tässä pitäisi kohta yrittää löytää uusi kulkupeli alle ja vähän olen selaillut valikoimaa, niin miksi kaikki hyvät yksilöt ovat valkoisia? Valkoinen väri sopii sairaalaan tai hullujenhuoneelle, mutta ei esim. pääväriksi normaaliin asuntoon tai auton väriksi. Mitä tahansa muuta, kiitos.
 
Kun tässä pitäisi kohta yrittää löytää uusi kulkupeli alle ja vähän olen selaillut valikoimaa, niin miksi kaikki hyvät yksilöt ovat valkoisia? Valkoinen väri sopii sairaalaan tai hullujenhuoneelle, mutta ei esim. pääväriksi normaaliin asuntoon tai auton väriksi. Mitä tahansa muuta, kiitos.

What, meillä on kaks valkosta autoa :D

tosin tämä onkin varsinainen hullujenhuone.
 
Just uutisissa Anna-Stiina Heikkilä raportoi Pariisista että ihmiset on tosi tiukoilla kun täällä on mm. lenkkeily kielletty kokonaan niin samaan aikaan taustalla meni joku lenkkeilijä :LOL:
 
uusi kulkupeli alle

katselin juuri vähän jos vaihtaisi arkipyörän, nykyisessä kun on jo yli 20tkm mittarissa niin voisi vaihtelun vuoksi vaihtaa, kivijalasta, tottakai #paikkakunnalta

ja huomenna #elisa
 
Kun tässä pitäisi kohta yrittää löytää uusi kulkupeli alle ja vähän olen selaillut valikoimaa, niin miksi kaikki hyvät yksilöt ovat valkoisia? Valkoinen väri sopii sairaalaan tai hullujenhuoneelle, mutta ei esim. pääväriksi normaaliin asuntoon tai auton väriksi. Mitä tahansa muuta, kiitos.
Tätäkö oot katellu?

 
Back
Ylös Bottom