Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
No ainakin kynnys lähteä oikeuteen riitelemään omakustanteisesti on melkoisesti korkeampi versus se, että liitto lähtee lakimiehineen hoitamaan asiaa.

@Joxuz viestiin liittyen, niin en minäkään näe kovin todennäköisenä, että isompaa riitaa koskaan tulisi, mutta ajattelen liittoon kuulumista lähinnä jonkinlaisena vakuutuksena ja oman selustani turvaamisena.

muoks. eihän liitto missään palkkakeskusteluissa olekaan osapuolena, ainakaan asiantuntijatehtävissä. Nää kaikille tulevat pikkukorotukset sen sijaan taitavat olla liittojen heiniä, mutta kyllähän pohjapalkan saa sopia muutenkin näissä hommissa itse, kuuluu liittoon tai ei.
Kun mennään tes:sin palkan mukaan niin ollaan ehkä eniten kuntatasolla sekä mm. paperiliiton jutuissa, voisin väittää että valtaosa muuten sovitaan ihan nokakkain ja menee yli liiton liksojen. Minä en edes kehtaisi tarjota sitä palkkaa mitä meillä olisi se tessin tuntipalkka, eikä sillä kukaan edes tulisi töihin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kysäisin tuota kaverini tilannetta vielä eräältä ystävältäni joka liiton toiminnassa mukana. Sanoi myös että ei mitään epäselvää, että liittoon / lakimieheen yhteyttä.

Veikkaan kyllä että tämä kaverini jättää asian silti hoitamatta. Irtisanomisesta kuitenkin jo vajaa kuukausi(?)
 
Kysäisin tuota kaverini tilannetta vielä eräältä ystävältäni joka liiton toiminnassa mukana. Sanoi myös että ei mitään epäselvää, että liittoon / lakimieheen yhteyttä.

Veikkaan kyllä että tämä kaverini jättää asian silti hoitamatta. Irtisanomisesta kuitenkin jo vajaa kuukausi(?)
Eikös tuossa nyt kannata ekana ottaa yhteyttä yrityksen luottamusmieheen.
 
Minun ystävälläni on hyvät kokemukset, kun ongelmatilanteessa liiton miehet jyrähtivät, että "näin ei meidän likkaa täällä poljeta". Asiat alkoivat sujua. 😊

Itsellä ollut käyttöä luottamusmiehelle.
 
Mitähän täällä on tapahtunut...?
 

Liitteet

  • 20200414_153707.jpg
    20200414_153707.jpg
    108,2 KB · Katsottu: 54
@Alicia lla on kyllä ketjun paras kuva-anti kerättynä huhhuh. Kuka toi eka nami on? 💥 :heart:

Munki tekis miestä mieli.
 
Sitten juoksemaan vapauteen. Osaakohan enää neljän päivän tauon jälkeen.
Minä voin nostattaa sinun fiilistä pro-juoksijana kertomalla mitä tänään kävi! Juuri äsken!

Töistä tullessa ilmoitin miehelle, että "syön välipalaa, käytän koirat ja sitten teen kahvakuulajumpan, kun sillä on yleensä helppo tauon jälkeen aloittaa."
Tämä olikin suunnitelma. Kävin koirien kanssa pienen lenkin ja sen jälkeen tehtiin pihassa kummankin kanssa erikseen pienet tottismuuvit.

Sitten alkoi tapahtua.

Olin jo tulossa sisälle mutta aurinko alkoi paistaa - ajatus sisälle tulemisesta tuntui jopa ahdistavan synkältä. Ja loppujen lopuksi, tämän päivän tavoitteisiin kuului kuitenkin vain sykkeen nostaminen. --> Takaisin metsäpolulle.
Jostain kumman syystä aloin juoksemaan (vaikka olin asettanut rannemittarin kävelymoodiin) ja juoksinkin, huimat 1.2 km polkujuoksua! Keskisyke 158! :LOL: :LOL: :LOL:
Ei parane kyllä paljoa enää muistella sitä, että juoksu oli joskus pääasiallinen liikuntamuotoni. :LOL:
Pakko oli tulla pois, muuten olisin varmaan oksentanut välipalan ja koska suunnitelmat muuttuivat lennosta, oli varustetaso mallia toppahousut ja mckinleyn vaelluskengät.

Mutta syke nousi. Joko kohta on taas viikonloppu että voi vähän palautella? :LOL:🙃
 
Back
Ylös Bottom