Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tätäkö oot katellu?


Tuossa väri ei ole niin paha, koska valkoinen on rikottu tyylikkäästi mustan konepellin kontrastilla. En vaan taida uskaltaa koskea tuollaiseen rajuun 1.6 ohc-tykkiin, päätyisi vielä katolleen pellolle.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vai tätä?

8 vuotta vanha 100tkm ajettu laatikko maksaa vielä 100ke? huh.
 
Tuossa väri ei ole niin paha, koska valkoinen on rikottu tyylikkäästi mustan konepellin kontrastilla. En vaan taida uskaltaa koskea tuollaiseen rajuun 1.6 ohc-tykkiin, päätyisi vielä katolleen pellolle.
No mites saksalainen laatutuote, joka näyttää juurikin siltä että sillä on hyvä liikkua hoitamassa valtakunnan asioita.

 
Emmänyt homoksi ketään hauku.
 
Voi kauhia. Mulle on nyt iskenyt tatuointikuume. Tai lähinnä ajatus jatkaa tuota käden tatuointia johonki suuntaan.🤔

Millaista olet pohtinut tai millainen nyt oleva on? Olen itsekin tässä miettinyt jonkin aikaa ensimmäistä tatuointia, mutta tuskin sitä yhteen osaisi tyytyä.

Itse tykkään tatuoinneista.
 
Kun tässä pitäisi kohta yrittää löytää uusi kulkupeli alle ja vähän olen selaillut valikoimaa, niin miksi kaikki hyvät yksilöt ovat valkoisia? Valkoinen väri sopii sairaalaan tai hullujenhuoneelle, mutta ei esim. pääväriksi normaaliin asuntoon tai auton väriksi. Mitä tahansa muuta, kiitos.
Bussipuolella todettua, muutaman viimeisen vuoden perusteella. Värin nimi on rahoitusyhtiönvalkoinen. Kaikilla sama konserniväri nykyään, niin takaisin haetut maksamattomat on helppo myyä uuelleen.
 
Bussipuolella todettua, muutaman viimeisen vuoden perusteella. Värin nimi on rahoitusyhtiönvalkoinen. Kaikilla sama konserniväri nykyään, niin takaisin haetut maksamattomat on helppo myyä uuelleen.

Opittu niistä ajoista, kun huomattiin että huoneistokeskuksen oranssi on vaikea jälleenmyytävä.
 
Vithu. Ostin nyt seuraavaksi tuommosen karanteeniviihdykkeeksi. Pitäs olla kiinalaisen pingisammattilaisen reaktionopeus..

1586893906354.jpeg


(Oon myös alkanut lipsumaan, kun tovi sitten osas olla läräämättä enää iltasella nettiä. Pitäs taas ryhdistäytyä..)
 
Millaista olet pohtinut tai millainen nyt oleva on? Olen itsekin tässä miettinyt jonkin aikaa ensimmäistä tatuointia, mutta tuskin sitä yhteen osaisi tyytyä.

Itse tykkään tatuoinneista.

Kun tuli otettua puheeksi niin aloin tylsyyttäni hakemaan vähän ideoita, en nyt tykkäisi keneltäkään kopioida, mutta tämän tyylistä olisi kiva alkaa työstämään kuvassa siis pitäisi ehdottomasti olla samara.
0bb-33e-IMG-20131013-WA0001_0.jpg

Pohdin myös ghostfacea.
 
Back
Ylös Bottom