Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kun saa persettä on ihan sama minkä värisellä autolla ajaa

e82ab6a07c76c4485274e639539dd908.jpg
 
Mä tahtoisin tatuoinnin. Oon miettinyt horoskooppimerkki kaloja, aika isoja jotka on kuin koi karpit. Mutta en tiedä mihin sen laittaisi. Vaatii jo vähän tilaa ja yksittäin jossain reidessä tai pakarassa näyttää vähän tylsältä. Toinen käsivarsi?
 
Mä tahtoisin tatuoinnin. Oon miettinyt horoskooppimerkki kaloja, aika isoja jotka on kuin koi karpit. Mutta en tiedä mihin sen laittaisi. Vaatii jo vähän tilaa ja yksittäin jossain reidessä tai pakarassa näyttää vähän tylsältä. Toinen käsivarsi?
Minäkin edelleen, nyt mulla alkaa olemaan jo melkein koko idea kasassa mutta toteutukseen voikin mennä taas aikaa, ei viruksen vaan oman saamattomuuden vuoksi.
 
Mä tahtoisin tatuoinnin. Oon miettinyt horoskooppimerkki kaloja, aika isoja jotka on kuin koi karpit. Mutta en tiedä mihin sen laittaisi. Vaatii jo vähän tilaa ja yksittäin jossain reidessä tai pakarassa näyttää vähän tylsältä. Toinen käsivarsi?

Ota hennatatuointi tai piirrä tussilla fisu perseeseen. Pidä muutama vuosi ja jos on ok niin tikkaa pois.
 
Minäkin edelleen, nyt mulla alkaa olemaan jo melkein koko idea kasassa mutta toteutukseen voikin mennä taas aikaa, ei viruksen vaan oman saamattomuuden vuoksi.
Mä oon suunnitellut tätä jo monta vuotta.

Ota hennatatuointi tai piirrä tussilla fisu perseeseen. Pidä muutama vuosi ja jos on ok niin tikkaa pois.
En uskalla hennaa pistää. Mä allergisoidun kaikenlaisille kemikaaleille herkästi.
Mä en osaa niin hienosti piirtää että uskaltaisin :LOL: vaikka eihän se kauaa pysyisi. Ehkä se on käsivarsi, kylki on niin arka että siihen ei, tai se saa jäädä odottamaan lohikäärmettä.
 
Mä oon suunnitellut tätä jo monta vuotta.


En uskalla hennaa pistää. Mä allergisoidun kaikenlaisille kemikaaleille herkästi.
Mä en osaa niin hienosti piirtää että uskaltaisin :LOL: vaikka eihän se kauaa pysyisi. Ehkä se on käsivarsi, kylki on niin arka että siihen ei, tai se saa jäädä odottamaan lohikäärmettä.
Itseasiassa mä suunnittelin tota että joku piirtäisi sen iholle, siinä sitten voisi pällistellä ja näyttää leimamestarille että siin sulle malli, ala hakkaa.
En vaan tunne ketään niin hyvää piirtäjää.
Niin olen minäkin jotain 15 vuotta suunnitellut, kohta alkaa olemaan aika hyvä :)
 
koko talven kun ajellut työmatkat Suvikumeilla niin ei vaikuta allekirjoittaneen arkeen pikku lumisateet

YoursVesa
 
Tatuoinneista muistui taas mieleeni nolo tapaus...
(ex) Tyttöystäväni kanssa oli puhetta tatuoinneista, hän taisi miettiä mitä seuraavaksi ottaisi. Möläytin sitten että ei ainakaan mitään helvetin perhosta nilkkaan, voisko mitään tylsempää olla.
....Hetken hiljaisuus. Hän nostaa hieman lahjetta: Perhonen. Nilkassa.
 
hyvää bisnespäivää, enää ollaan tasan 5kk nettoansion verran miinuksella

bisnis.jpg
 
Back
Ylös Bottom