NAISen valinta
kun saa persettä on ihan sama minkä värisellä autolla ajaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NAISen valinta
Minäkin edelleen, nyt mulla alkaa olemaan jo melkein koko idea kasassa mutta toteutukseen voikin mennä taas aikaa, ei viruksen vaan oman saamattomuuden vuoksi.Mä tahtoisin tatuoinnin. Oon miettinyt horoskooppimerkki kaloja, aika isoja jotka on kuin koi karpit. Mutta en tiedä mihin sen laittaisi. Vaatii jo vähän tilaa ja yksittäin jossain reidessä tai pakarassa näyttää vähän tylsältä. Toinen käsivarsi?
Mä tahtoisin tatuoinnin. Oon miettinyt horoskooppimerkki kaloja, aika isoja jotka on kuin koi karpit. Mutta en tiedä mihin sen laittaisi. Vaatii jo vähän tilaa ja yksittäin jossain reidessä tai pakarassa näyttää vähän tylsältä. Toinen käsivarsi?
Ota hennatatuointi tai piirrä tussilla fisu perseeseen.
Mä oon suunnitellut tätä jo monta vuotta.Minäkin edelleen, nyt mulla alkaa olemaan jo melkein koko idea kasassa mutta toteutukseen voikin mennä taas aikaa, ei viruksen vaan oman saamattomuuden vuoksi.
En uskalla hennaa pistää. Mä allergisoidun kaikenlaisille kemikaaleille herkästi.Ota hennatatuointi tai piirrä tussilla fisu perseeseen. Pidä muutama vuosi ja jos on ok niin tikkaa pois.
Minäkin edelleen, nyt mulla alkaa olemaan jo melkein koko idea kasassa
Itseasiassa mä suunnittelin tota että joku piirtäisi sen iholle, siinä sitten voisi pällistellä ja näyttää leimamestarille että siin sulle malli, ala hakkaa.Mä oon suunnitellut tätä jo monta vuotta.
En uskalla hennaa pistää. Mä allergisoidun kaikenlaisille kemikaaleille herkästi.
Mä en osaa niin hienosti piirtää että uskaltaisin vaikka eihän se kauaa pysyisi. Ehkä se on käsivarsi, kylki on niin arka että siihen ei, tai se saa jäädä odottamaan lohikäärmettä.
En uskalla hennaa pistää. Mä allergisoidun kaikenlaisille kemikaaleille herkästi.