Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Tämmönen viesti tuli snusforldwidelta:

Increased excise tax to Finland

The Finnish state has unfortunately decided to raise the excise tax on snus from January 1 2009 to 16,39 Euro per 100 gram snus.

We would therefore recommend that you change to a lighter and stronger variety in order to pay less tax, since the Finnish tax is based on the weight and not the nicotine content of the snus.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin rommiaromin kaveriksi vaniljauutteen. Nyt on mielenkiintoista nähdä, kuinka mun Rommi-Amphora suhtautuu tuohon. Vaniljaa mukaan. Ja sitten pitää tehdä ihan pelkkää vaniljanmakuistakin. Nannaa.

mm....

Isipappa toi just ruotsista 1x torni General:in Lössiä, 1x Torni Skruf Lössiä, 5x kiekko Catch:in isompia pusseja, 5x kiekko röda lacket lös, 5x kiekko göteborgs rape lös, 5x kiekko göteborgs rape white portion

JA KAIKEN KUKKURAKSI AVOPUOLISONI/NAISENI TILASI SNUSEN:NISTA 8 KIEKKO GENERAL:IN MAXI PORTIONII. IHAN MUUTEN VAAN MINULLE LAHJAKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIETTIKÄÄPÄ SITÄ :D ;)

Eli nyt on varaa mistä valita ;)

Isipappa toi just ruotsista 1x torni General:in Lössiä, 1x Torni Skruf Lössiä, 5x kiekko Catch:in isompia pusseja, 5x kiekko röda lacket lös, 5x kiekko göteborgs rape lös, 5x kiekko göteborgs rape white portion

JA KAIKEN KUKKURAKSI AVOPUOLISONI/NAISENI TILASI SNUSEN:NISTA 8 KIEKKO GENERAL:IN MAXI PORTIONII. IHAN MUUTEN VAAN MINULLE LAHJAKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIETTIKÄÄPÄ SITÄ :D ;)

Eli nyt on varaa mistä valita ;)

Mäki voisin ottaa tommose naisen joka tilais biittii mulle :whip:

Ihan sama kunhan tiskaa.
Pitää muuten alkaa tässä harjottelemaan oman nuuskan tekoa, onneks on muutama kymmen muovipurkkia tallessa. :)

Ihan sama kunhan tiskaa.
Pitää muuten alkaa tässä harjottelemaan oman nuuskan tekoa, onneks on muutama kymmen muovipurkkia tallessa. :)

Mul o niit hylly täynnä ja vitusti ympäri kämppää :D Mites ajattelit duunata ton nuuskan? Eli ostatsä semmose valmiin "nuuskantekopaketin" vai iha ite säädät kaike?

Mä kans yhdessä vaiheessa mietin nuuskan valmistusta, mut menee aika kikkailuks. Olis se kyllä reteetä, ku jossain vaiheessa osais tehdä hyvää nuuskaa ja maustaa sitä vielä sopivasti.

Ite on monesti tullu ite tullu tota nuuskaa valmistettua. Että en nyt jaksa ohjetta tässä alkaa selittämään mutta kaikessa yksinkertaisuudessa: Tupakan purut jauhoksi, suola vesi seos sekaan ja vielä ruokasoodaa. Mutta jos jotain kiinnostaa enemmän niin googleen haku tai sitten nuuskaorg:ista kattomaan sieltä se löytyy ja vähän keskustelua siitä muutenkin;)

Mä kans yhdessä vaiheessa mietin nuuskan valmistusta, mut menee aika kikkailuks. Olis se kyllä reteetä, ku jossain vaiheessa osais tehdä hyvää nuuskaa ja maustaa sitä vielä sopivasti.

Se on itseasiassa aika näppärä tehä kun oon muutaman kerran tehny. Sellanen puoliska tuntia siinä itse valmistuksessa menee, mut sitte siihen tietenki purujen kuivatus sun muut lisäksi. Ja tosiaan nuuskaorg:sta saa hyviä vinkkejä tuohon :thumbs:

:)

Itse oon tehny tolla nuuskaorg:in ohjeella ja Hyvin on ainakin mulla onnistunut, omasta mielestä se kama mitä oon itse tehnyt on ollut aivan kuin ettania. Myös kaverini ketkä on kokeillut minun tekemääni nuuskaa ovat todenneet saman asian. Itse teen aina Next:in punasista puruista :)

Itse oon tehny tolla nuuskaorg:in ohjeella ja Hyvin on ainakin mulla onnistunut, omasta mielestä se kama mitä oon itse tehnyt on ollut aivan kuin ettania. Myös kaverini ketkä on kokeillut minun tekemääni nuuskaa ovat todenneet saman asian. Itse teen aina Next:in punasista puruista :)

Täytyy sitten muistaa, että tuo tupakanpuruista itsetehty shitti on jo sit syöpävaarallista kamaa.

Tupakkaa piestään joku 5 kertaa ruotsalaisessa valmistusprosessissa, nuudelist tulee tosi laittia.

Ei oo kyllä itellä onnistunut mitenkään loistavasti tuo nuuskanteko, tai ainakaan maku ei oo ollu mikään kauhean hyvä siinä. Ihan liikaa tullu suolaa laitettua siihen ja kun valuu niin maistuu semmonen suolaliemi suussa. Ehkä tulis ihan hyvää jos ois jotain mauste/aromia mitä laittaa. Mulla kesti ainakin päivän ennen ku siitä tuli semmosta nuuskan väristä.

Täytyy sitten muistaa, että tuo tupakanpuruista itsetehty shitti on jo sit syöpävaarallista kamaa.

Tupakkaa piestään joku 5 kertaa ruotsalaisessa valmistusprosessissa, nuudelist tulee tosi laittia.

Tästä on ollu kyselyä muuallakin niin oisko sulla heittää jotain faktoja tosta? Siis tuosta syöpävaarallisuudesta, kun siitäkin kuulee niin monen näköistä versiota.

Ja joo tosiaan vaatii päivän kaks "muhia" ennen ku on oikean nuuskan oloista tuo itsetekoinen.

Tota lähden ensviikolla espanjaan, ja aattelin et mitesköhän nuuskan kuljetuksen laita. Jos heitän matkatavaroihin pari purkkia nuuskaa niin voiko tästä seurata jtn ongelmia ?
Kuulin jostain, että joku vihreiden edustaja oli saanut jtn sakkoja koska oli vienyt Islantiin nuuskaa. Tosin oli tainnut sanoa, että vie lahjaksi eikä omaan käyttöön.

Voit viedä kyl muutaman purnukan ihan huoletta. Vain myynti on kiellettyä ei maahantuonti omaan käyttöön

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom