Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu eiku aattelin, ettei sit tuu mitään vitun hässäkkää siel tullis tyyliin. Ei olis noloa ei :D
Mä otin joku vajaa tornin espanjaan ja eivät sanoneet mitään. Ei edes paskanen lääkeruisku jota käytin tykkinä kiinnostanu.

Viimenen purkki menossa:(

Pitä varmaankin tehdä ite pari purkkia snuussia että kestää sen illan:D

Vajaa puol kiekkoo tähteellä, ja kamut ois menossa GOOMILLE, mut taitaa olla etten tilaa yhtään lisää. Ei tee kun koulussa pitkillä tunneilla ja koneella joskus illalla vähä mieli. Röökiin en varmaan enää kajoa, on se sen verran pahan hajuista. Jospa lopettaminen lähtis tästä liikkeelle.

no kohta pääsee abi-risteilylle täydentämään varastoja ;)
Hehe, sama täällä, mutta vanhojen risteilylle! Enää viikko, niin pääsee täydentämään varastoja nannalla. Kaikkea hyvää maan ja taivaan väliltä! Ettania, skruffia, göteborgin rapéaa, uutta pussi genuu... Ei tsiisus! :kuola:

Muute mikä tää läppä o et jengi o kieltämäs nuuskan tuontii suomeen ja samaan aikaan nicorette saa myydä tommost pillerii joka laitetaan kielen alle joka toimii samallailla ku nuuska?

Tää on niin hauskaa. Mummonikin tänään tokas mulle, että nuuskan käyttöhän aiheuttaa ihan hirveästi suu ja huulisyöpiä ja että sen käyttö on vaarallista :D ihme käityksiä kaikilla ihmisillä Nuuskasta.:david::david::david:

Tää on niin hauskaa. Mummonikin tänään tokas mulle, että nuuskan käyttöhän aiheuttaa ihan hirveästi suu ja huulisyöpiä ja että sen käyttö on vaarallista :D ihme käityksiä kaikilla ihmisillä Nuuskasta.:david::david::david:

Älkää ruokkiko trollia. Tattis.

Onko kenelläkään ajankohtaista tietoa Silja Europan nuuskatarjouksista? Olis 21.2 lähtö.

Viimeksi muokattu:
Jostakin muistan lukeneeni (saatto olla haastattelukin tms.) että vuonna 2010 saadaan tutkimus valmiiksi joka pystyy varmuudella kertomaan kuinka vaarallista kamaa nuuska on, onko kellään tietoa tästä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom