Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
...asiasta on vouhotettu jo vuosikymmeniä ja nyt jo sitten saadaan tutkimuskin aikaan? Mielenkiintoista. Kukakohan tilaa ja kukakohan suorittaa tämänkin opinnäyytteen...?

Jeee, kaveri lähtee viikonloppuna sukuloimaan Tornioon ja lupas käydä Haaparannan puolella hakemassa "kenraalit" kotiin. Kylläpäs helpotti kun pakkasessa on enää yksi purkki.

Tiesin yhen nettinuuskakaupan, josta sai taannoin luultavasti halvimmalla tilattua nuuskaa Suomeen ja EU-maihin. Eivät perineet mitään veroja ja valikoimaakin oli jonkun verran. Aika monen mutkan takaa löysin sen, mutta eivät enää myy nuuskaa. En silti ole niin ajattelematon että laittaisin paikan nimen noin vain tyyliin suomi24:n keskustelupalstoille . Ajattelin pitää omana tietonani, mutta valitettavasti enää ei saa....:piis:

Mulla kuivuu nuuskat pakkaseen, oon tosi ahkera käyttäjä :D Ei kun ihan totta, ei oo tullut käytyä missään moneen kuukauteen, kotona tai töissä en kovin usein nuuskaa.

Niin mitäs mä teen noille neitinuuskille, ennen ku ne kuivuu pilalle :itku:

Mulla kuivuu nuuskat pakkaseen, oon tosi ahkera käyttäjä :D Ei kun ihan totta, ei oo tullut käytyä missään moneen kuukauteen, kotona tai töissä en kovin usein nuuskaa.

Ootko kokeillu pakata minigrip-pusseihin kun pakastat ne? Vähän ihmeelliseltä kyllä kuulostaa, koska mulla ei ole pakkasessa kuivahtanut edes ilman minigrip-pusseja puolessa vuodessa nuuskat vaikka olisi päiväyskin jo ehtinyt mennä. Jos ne sun pussit on muutenkin jotain Catchin mini white DRY pusseja? :D

Laitat postissa mulle ne nuuskat, niin pidän niistä huolen :hyvä:

Ne on ihan vaan Generalin white minejä... En tiiä mikä meiän pakastimessa on, kämppiksen Ettan, General, Skrüf ja kaikki kuivuu sinne :eek:

Mut täytyy koittaa minigrippusseja.. Tornissa ne oon pakastanu.

Jos ne kaikki sinne kuivuu, nii ehkä parempi etsiä sitä syytä siitä pakastimesta. Mulla on välillä minigripeissä..ainakin sellaset, joita tietää käyttävän tosi vähän.

Miten tää onyxi nyt näin tänään potkii? Oikein päässä humisee ja tekisi mieli vain valua lattialle makoilemaan tästä tuolilta. Pitkästä aikaa tämä fiilis! :)

mmmm. Pakistanilaisia pusseja:) menee paremman puutteessa. Vahvoja kun perkele normi pusseihin verrattuna. Tiedä mitä ooppiumia sisältää:D

Ne on ihan vaan Generalin white minejä...

Eiks noi oo jo valmiiks melko kuivia? Tai en tiedä ees mitä tarkotan. Mutta aika hassulta kuulostaa toi kuivuminen. Itse oon ainakin onnistuneesti pakastanut kaikenlaisia nuuskia.
Ehkäpä vika on sulatusprosessissa?

Eiks noi oo jo valmiiks melko kuivia? Tai en tiedä ees mitä tarkotan. Mutta aika hassulta kuulostaa toi kuivuminen. Itse oon ainakin onnistuneesti pakastanut kaikenlaisia nuuskia.
Ehkäpä vika on sulatusprosessissa?

Mitenkäs ne pitäis sit sulattaa? Oon laittanu jääkaappiin ja sitten taskuun/laukkuun/reppuun? :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom