Lupaan kertoa asiasta lisää 2010. Siihen asti tiedot on: se on aivan helkutin hyvää ja samaa mieltä on ruumiinikin.
Ei vois paremmi sanoo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lupaan kertoa asiasta lisää 2010. Siihen asti tiedot on: se on aivan helkutin hyvää ja samaa mieltä on ruumiinikin.
Ootko kokeillu pakata minigrip-pusseihin kun pakastat ne? Vähän ihmeelliseltä kyllä kuulostaa, koska mulla ei ole pakkasessa kuivahtanut edes ilman minigrip-pusseja puolessa vuodessa nuuskat vaikka olisi päiväyskin jo ehtinyt mennä. Jos ne sun pussit on muutenkin jotain Catchin mini white DRY pusseja? :DMulla kuivuu nuuskat pakkaseen, oon tosi ahkera käyttäjä :D Ei kun ihan totta, ei oo tullut käytyä missään moneen kuukauteen, kotona tai töissä en kovin usein nuuskaa.
Niin mitäs mä teen noille neitinuuskille, ennen ku ne kuivuu pilalle :itku:
Mulla kuivuu nuuskat pakkaseen, oon tosi ahkera käyttäjä :D Ei kun ihan totta, ei oo tullut käytyä missään moneen kuukauteen, kotona tai töissä en kovin usein nuuskaa.
Niin mitäs mä teen noille neitinuuskille, ennen ku ne kuivuu pilalle :itku:
Ne on ihan vaan Generalin white minejä...
No eiköhän se selviä siellä paikanpäällä? Mitä väliä sillä on jos olet kuitenkin menossa? Eiköhän sieltä ainakin Ettan, General ja Göteborg's Rapé löydy.Onkos kellään tietoa Silja Linen nuuskavalikoimista? Pitäs lähtee päivitteleen varastoja :thumbs:
Eiks noi oo jo valmiiks melko kuivia? Tai en tiedä ees mitä tarkotan. Mutta aika hassulta kuulostaa toi kuivuminen. Itse oon ainakin onnistuneesti pakastanut kaikenlaisia nuuskia.
Ehkäpä vika on sulatusprosessissa?
Eiköhän sieltä ainakin Ettan, General ja Göteborg's Rapé löydy.