Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Onko muutama laivareissu vuodessa mahdotonta toteuttaa? :) ei tarvitse murehtia tullin sakoista eikä valmisteveroista yms. ainakaan siljalla ei ollut minkäänlaista kontrollia sen suhteen että kuinka monta tornia ostaa tax freestä :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko sulla mitään vaikutusta kummalla puolella pidät? Allekirjoittaneella erot on ku yöllä ja päivällä, en osaa kyllä selittää mistä johtuu. Itte ei ainakaan tartte pahemmin huulta jännitelläkkään, korkeintaan välillä korjata paremmin.

Kyl mulla vasemmal puolel pysyy paremmin ku sitä puolta yleensä käytän. Totaki oon ihmetelly et miten ihmees pystyt korjaamaa sitä biittii sillon ku se on huules? :O mulla ainaki vaan leviää pahemmin jos jotain koitan kielellä tai sormel törkkiä :(:D

Mullaki kusee pussi viimeistään siinä 30 minuutin jälkeen, ja ei sitä litkuu oikein viitti nielläkkää, eli jos ei pääse räkimään ni kyllä puol tuntii alkaa olla suht maksimi. Mut mitä järkeä ees pitää biittiä tuntikausia? Jostain luin että suurin osa nikotiinista imeytyy jo 20 minuutissa...

Juu totta, olis se vaan ihan kiva pitää vähän kauemminki, tällä hetkel joutuu miettimää et koska voi pistää huuleen että pääsee sit suht pian heittämään biitin myös pois. Sellase oon kans huomannu et mulla rupee suuhun kerääntymää ihan helvetist samantie sylkee ku iskee huulee,koko ajan joutuu nieleskelemään ja luulen et johtuu siitäki et se biittikin "kostuu" niin nopeesti ja alkaa valumaan.

Mullaki kusee pussi viimeistään siinä 30 minuutin jälkeen, ja ei sitä litkuu oikein viitti nielläkkää, eli jos ei pääse räkimään ni kyllä puol tuntii alkaa olla suht maksimi. Mut mitä järkeä ees pitää biittiä tuntikausia? Jostain luin että suurin osa nikotiinista imeytyy jo 20 minuutissa...
Niinno miten sen nyt ottaa. Et varmaan kuitenkaa heittäs röökiäkään pois sen jälkeen ku oot polttanu sen yli puolenvälin, onhan siitä sillon suurinosa niksoista kerätty parempaan talteen :david:

Mietit liikaa sitä knölliä siel huules. Huomaamattas jännität tms.
Mulla on duunissa 1-2h sama biitti aina huulessa, parin tunnin kohdalla ehkä tullut soitettua suuta sen verran että alkaa valumaan, jos sillonkaan.

Onko muutama laivareissu vuodessa mahdotonta toteuttaa? :) ei tarvitse murehtia tullin sakoista eikä valmisteveroista yms. ainakaan siljalla ei ollut minkäänlaista kontrollia sen suhteen että kuinka monta tornia ostaa tax freestä :)

Viimeksi kun Siljan Europalla olin ja taxfreen myyjältä kysyin, niin 15 tornia on max. ainakin mitä sen mukaan saa sieltä ostaa. Ja kyl aikalailla sen verran sitä toinkin.

Tänään ollaan menossa turusta viikingin miniristeilylle, onko kellään tietoa paljon tällä hetkellä torni ettania maksaa... Osais varata riittävästi rahaa mukaan.

Tänään ollaan menossa turusta viikingin miniristeilylle, onko kellään tietoa paljon tällä hetkellä torni ettania maksaa... Osais varata riittävästi rahaa mukaan.

Varaa se 30€/kanki. Maksaa luultavasti vähän alle, mutta ylim. rahoilla voit sitten ostaa lisää nuuskaa.

27e on noi perusnuuskat tornilta. Ettan, general, Göteborg jne.

Tänään firman kanssa Silja Europalle. Tarkoituksena raahata kavereille tommonen 5 tornia ja itselle sopivasti

nam nam.

Olisi kyl hienoo osata itekki tehdä biitti joka pysyy tunteja..mulla on aina se 30min ihan max. teki mitä tahansa

Koita joskus kattoo vaikka joku leffa yksinää kotona nuuskaten, sillo et luultavasti keskity pelkästää siihe snyyyssii ja ku et kuitenkaa puhu mitää (toivottavasti) elokuvan aikana ni ei se pääs mihinkää leviämään. lupaan että rikot ennätyksesi <3

Duunissa taukokopissa heti tauon alussa nöllin heittäminen huuleen on ihan tuhoon tuomittu homma. Eilenki läpän taso oli sen verran väkevää, et vedet silmissä naureskelin, nii eihän se biitti siellä kovin nätisti pysyny :D

Auttakaas joku snusenista tilannut... Onko electron maksu mahdollinen? entäpä pystyykö maksaan pankkisiirrolla? muutaman kerran jo koittanut mutta tullut payment failed.... :S

Mist tää johtuu et joskus ei pysty pistää "liikaa" biittii huuleen ilma et tulee "överit" Mut sitku vituttaa ym nii sit voi tunkee sitä biittii iha vitusti ja polttaa röökii viel päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom