Juu niin ajattelinkin että saattaisi toimia. Kaveri koitti tilata säästöpankin electronilla niin eipä wörki. Itsellä OP ja voisi koittaa kunhan kerkeää :DItse maksoin OP:n Visa Electronilla, ei ollut ongelmia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu niin ajattelinkin että saattaisi toimia. Kaveri koitti tilata säästöpankin electronilla niin eipä wörki. Itsellä OP ja voisi koittaa kunhan kerkeää :DItse maksoin OP:n Visa Electronilla, ei ollut ongelmia.
Itse itselleni vastaten, 29€/torni ettania. (15tornia pakkasessa)Tänään ollaan menossa turusta viikingin miniristeilylle, onko kellään tietoa paljon tällä hetkellä torni ettania maksaa... Osais varata riittävästi rahaa mukaan.
Itse itselleni vastaten, 29€/torni ettania. (15tornia pakkasessa)
Nuuskan myyntiä rajoitetaan Ruotsinlaivoilla Eikö tää muka oo ollu viel tääl?
Koskakohan mahtaa tulla voimaan? Ei toi haittaa juurikaan. Kavereille vaan ylim. tornit jakaa.
No joo, mutta kyllä mä näen vielä 15 pötköä menevän omaan käyttöön. Perhana kun toi hyysäys alkaa vituttaa jo vähitellen. Vai onks se joku keskiarvo, että suomalainen käy 1krt/3kk risteilyllä?
Ja minähän en käytä liikaa nuuskaa, siitä se ei ole kiinni. :curs:
Joo,mutta oli kavereita mukana jotka ei käytä...Nuuskan myyntiä rajoitetaan Ruotsinlaivoilla Eikö tää muka oo ollu viel tääl?
Itse itselleni vastaten, 29€/torni ettania. (15tornia pakkasessa)
15*29=435€ luki kuitissa ja laiva oli viikkari.En tiedä sitten onko eri laivoilla eri hinnat, mutta viime joulukuussa Silja Linellä oli 27e torni että voiko se noin vaan kahella eurolla nousta.