Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
3 viikon päästä,puol tornia :wtf: pitkä aika tuo 3vk,puol tornia aika vähän,ainaki itelle :( ite tekis kyllä tuskaa oottaa 3 viikkoa mutta joskus hätätilanteissa on vaa pakko odottaa. onneks tällä hetkellä 2 pötköä eetua lepää rauhassa pakkasessa :kuola:

Koskakohan mahtaa tulla voimaan? Ei toi haittaa juurikaan. Kavereille vaan ylim. tornit jakaa.

No joo, mutta kyllä mä näen vielä 15 pötköä menevän omaan käyttöön. Perhana kun toi hyysäys alkaa vituttaa jo vähitellen. Vai onks se joku keskiarvo, että suomalainen käy 1krt/3kk risteilyllä?
Ja minähän en käytä liikaa nuuskaa, siitä se ei ole kiinni. :curs:

No joo, mutta kyllä mä näen vielä 15 pötköä menevän omaan käyttöön. Perhana kun toi hyysäys alkaa vituttaa jo vähitellen. Vai onks se joku keskiarvo, että suomalainen käy 1krt/3kk risteilyllä?
Ja minähän en käytä liikaa nuuskaa, siitä se ei ole kiinni. :curs:

Tolla hyysäyksellä halutaan vähentää sitä myyntiä Suomessa. Ettei teinit(kuten minä) ostelisi ja käyttäisi. Kriminaalit perkele, polttaisivat mielummin tupakkaa. Tulis sentään verotuloja.

Kyllä ite laskisin, että kymmenisen tornia vielä helposti omaan käyttöön menis. Itellä vuodessa menee noin 10-12 tornia. Ei sitä puolenvuoden välein jaksaisi aina risteilläkkään.

Nimenomaan sitä mä mietinkin, että tuolla rajoituksella vaan pitäis tehdä pelkän nuuskan takia laivareissuja useammin. Nykyvauhtia menee nuuskaa kuitenkin 20-25 tornia vuodessa.
Ihan hyvin riittäis yksi risteily vuodessa mulle, ehkä jopa vähemmän (keskimäärin). :)

"Tulli ja varustamot ovat päässeet alustavasti sopuun nuuskan myynnin rajoittamisesta Ruotsin-laivoilla. Nuuskan myyntiä suomalaisilla matkustajalaivoilla rajoitettaisiin niin, että yhdelle matkustajalle saa myydä korkeintaan 50 rasiaa nuuskaa." Pitäisikö tuota tulkita niin, että rajoitukset tulisivat voimaan vasta kun tuleva lakiesitys saa lainvoiman, eli vuoden 2010 alussa? Jolleivat sitten päätä kieltää maahantuontia täysin (mitä en kyllä oikein jaksa uskoa).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom