Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
itellä meni penkkitulokset nuorempana niin, että 5:llä luokalla 50...sitte 7:lla nousi 70kg..kasilla 80kg ja ysin lopuilla 15-vee n. 100-110kg omapaino yli 60kg, mutta reippasti alle 70kg ja pituus 175cm, mutta ei se silti enään vanhempana kehittyny mihinkään älyttömyyksiin, vaan 19-v nippa nappa 140kg. Ohjelmat oli tökeröitä pyramiidejä myöhemmin ja aivan nuorena hirveitä volyymejä kevyehköillä painoilla. penkkiä, niskantakaa punnerrusta, vipunostoja, krusifiksiä( :D ),vatsoja, reisien ojennusta+koukistusta tuli naskina hinkattua aivan perkeleesti. Selän treenaus oli tuntematon käsite. :rolleyes:

Mulla nousee 95, ikää on 15, toukokuussa tulee 16 ja siihen mennessä pitäs saada vähän päälle sata. Paino on jtn 95, pituus 180.. :)

ite oon 14v, 15 parin viikon pääst 174/65. salil käyny joku 3kk (1kk aktiivisesti) penkist meni joku aika sit 62.5kg mut sen jälkee eio menny ees 60. 57 menee aika kevyesti eli kaipa toi 57 se maksimi on

Itse kun ensimmäistä kertaa 7. luokalla, eli 13 vuotiaana penkistä nostin niin 44kg meni just ja just :D Nyt olen 15 ja painoa on 63kg ja penkistä nousee 82kg, olisi tavoitteena saada heinäkuun loppuun mennessä 90kg nousemaan :rock:

Kovia tuloksia pakko myöntää...millä tyylillä reenaatte? eli vedättekö aluksi lämmittelyn sitte lisäilette painoja ja aina joka toistolla niin monta kertaa ku jaksaa?
vai mikä on noiden tuloksien takana?

Eiköhän noiden tulosten takana ole ihan rehellistä perustreeniä ja syömistä... Ja tottakai kannattaa lämmitellä kunnolla ja sarjoja ei kannata viedä ihan loppuun asti(ainakaan aina) paitsi jos treenaa body tyylillä... Laita searchiin "penkki" niin löytyy aika paljon juttuja

Ps: Mulla penkki 110kg(vois nousta enemmänkin, paras sarja 4x100) omapaino ~100kg ikä 16v

Mulla ikää 15v, 182/68, treeniä takana vajaa 5kk ja viimeviikolla tuli 87.5kg perse penkissä, ei pompautuksella. Tällä hetkellä 2x6 systeemi käytössä ja hyvin tuntus toimivan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun ikä on 16 174/60 ja juuri kaksi viikkoa sitten aloitin treeniohjelman. Viimeksi kun kuukausi sitten koitin penkistä niin sain 85kg ilman pompautusta.
Aikaisemmin olen treenaillut aina silloin kun on innostunut, mutta päätin vasta kaksi viikkoa sitten aloitta oikein kunnolla treenaamisen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom