Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mä sain nyt vasta valmentajan! omil opeil penkistä 2 sm kultaa ja yks suomen ennätys!!! ja raw tulos aina suhtees paljon kovempi ku paidalla tehty!!

16vuotias oon ja Raw penkki 120kg. Painoa 72kg

En suinkaan epäile, että kukaan kusettaisi täällä tuloksiaan, :D mutta ihmettelen miksi porukka ei kisaile, jos saa 60-kilosena siinä 100 kilon kieppeillä nostettua penkistä. Kun suomenmestaruus on junioreissa irronnut tuossa painoluokassa 95 kilolla. Eihän kaikkia tietysti kiinnosta kilpailla, mutta nousisi suomessakin kilpailutaso huimasti.

Itse nostan penkistä sen 65kg, enemmänkin voisi nousta muta kun pelkää että paikat hajoaa :nolo: Pituutta hiukan yli 160cm ja painoa 63-65kg

Krisu: Eine hajoo jos lämmittelet vaan.

Pikkuveli on 15v painaa abaut 60kg ja on 166 pitkä, käyny nyt salilla 3 viikkoo ja nostaa varmaan 45kg penkist. Meiän perheessä ei oo voimannostajageenejä :)

Noh täytyy varmaan kokeilla jos saisi 70 kg nostettua :hyper: Niin ei kai ne ihan noin pienistä painoista vielä hajoo jos tekee liikkeet oikein ja puhtaasti ym. rauhallisesti? Mikä olisi sellainen hyvä luku että montako kertaa saa sen "maksimi" painon ylös puhtaasti nousemaan? 5 kertaa vai enemmän :eek:

krisu1 sanoi:
Noh täytyy varmaan kokeilla jos saisi 70 kg nostettua :hyper: Niin ei kai ne ihan noin pienistä painoista vielä hajoo jos tekee liikkeet oikein ja puhtaasti ym. rauhallisesti? Mikä olisi sellainen hyvä luku että montako kertaa saa sen "maksimi" painon ylös puhtaasti nousemaan? 5 kertaa vai enemmän :eek:

Ööö? Siis maksimi vitosesta on helppo arvioida maksimi ykköstä. Jos sitä tarkoitit.

krisu1 sanoi:

jos yrität max1 niin silloin 1 toisto on juuri sopivasti jos taas esim. max3 niin silloin 3 toistoa riittänee ja niin edelleen ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
gude sanoi:
En suinkaan epäile, että kukaan kusettaisi täällä tuloksiaan, :D mutta ihmettelen miksi porukka ei kisaile, jos saa 60-kilosena siinä 100 kilon kieppeillä nostettua penkistä. Kun suomenmestaruus on junioreissa irronnut tuossa painoluokassa 95 kilolla. Eihän kaikkia tietysti kiinnosta kilpailla, mutta nousisi suomessakin kilpailutaso huimasti.

Kisailijoita saisi kyllä olla enemmän, aika heikkoa on etenkin junnuissa muutamissa sarjoissa edustus. Ja eipä näistä tiedä, millä tyylillä se on nostettu. Pirun tarkat tuomarit sitäpaitsi SM:ssä. Ja harva "kehtaa" kilpailla pienillä tuloksilla.

Näköjää mun pikkuveljelläki menee sit iha ok. noin 8 kk käyny salilla ( tehnyt meidän kehonrakennusreeniä) ikää 14 w..pituutta 185, painoa noin 66 (kauhee tikku) xD nostaa penkistä rawina noin 82,5 :)

Jos oikein muistan, niin ite otin 15veenä 80-90kg penasta. Painoo oli reilu 70kg. Etten ny kauheesti kusettanu, niin tarkistan tulokset kunhan löydän vanhat treenipäiväkirjat.

Hirveitä mörssäreitä nää nykyajan nuoret esim. 15v painoo yli 100kg.
Jotkut aikuisetkaan ei paina edes 100 kiloo.

Gude, mä uskon näihin tuloksiin.. ku ite oon vasta treenannu 2vuotta punttia ja painoa se 72.. tuloksen näät ylhäältä.. Tsemppiä kaikille!

hmmm, mitäs jos kaikki tuloksensa ilmoittaneet ottaisivat viedon kun nostavat nuo raudat mitä ovat kertoneet, olisi mielenkiintoista monenko jutut pitäisi paikkansa, meinaan muutamien tuloksia en usko ennenkuin näen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom