Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mitkä näistä nyt niin uskomattomia on? tässä threadissa en oo nähny vielä mitään erikoisen kovia tuloksia... mutta täytyy myöntää et joissain muissa threadeissa on aika uskomattomia tuloksia joillain

edit: olihan tuolla ekalla sivulla asterixin tulokset aika upeita mut eikös hänellä oo junioreissa penkin SE?

16 wee täytin tos joulukuussa. Penkistä en ole ykköstä ottanut, sarjaa 90kgx6 painoa tällä hetkellä 78.

Isoja poikia nää nykyajan nuoret, itte olin 17vee 57kg penkistä 105kg. On niin huonot geenit että tänäkin päivänä (24vee) painoa on vain 71kg. mutta penkki on parantunut 155kg. (siis salinosto ilman paitaa)

No huh huh jos 57 kilosena nostaa 105 ni se on jo suoritus mun mielestä :)
Ite olen nyt 17.v 172/70 ja tarkaa maximia en osaa sanoa mutta siinä 75 paikkeilla pyörii

On aika kovia tuloksia. Itse tunnen ainoastaan yhden 15v 125kg penkanneen, ja mies nostaa nyt yli 300kg. Tulevaisuudessa nähdään varmasti kunnon penkkimörssäreitä. Itse sain n. 70kg 15v.

Voiko joku epäilijöistä sanoa mitä tuloksia epäilette.? Itse voin ottaa vaikka video kuvaa, jos saan kameran..

Exorcist sanoi:
Voiko joku epäilijöistä sanoa mitä tuloksia epäilette.? Itse voin ottaa vaikka video kuvaa, jos saan kameran..
ei kai noissa epäilemisiä ole. paitsi että jos teikäläinen ottaa salilla 120 niin se raw on 100-110 ellet siten ottanut salipenkkiä start,press,rack ;).

No joo.. en mä pysäytyksellä oo sitä 120 vetäny vaan ihan normi salinosto. ;)

En oo voimannostoa treenannut mutta salilla kokeiltuna pari kuukautta sitten penkkiygönen pysäytyksellä 95kg. Ikää 16 ja pituus 186,5 ja painoa 78kg. Tuo pituuskin meinaa haitata vähän penkissä, lisäksi huono kiertäjäkalvosin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toivonkin,että kukaan ei täällä tuloksiaan valehtele sillä menee threadin varsinainen tarkoitus :rolleyes: Eipä siitä juuri kukaan hyödy jos liioittelee tuloksiaan. Hienoja tuloksia porukoilla :worship: Ja toivottavasti nähdään tulevaisuudessa kovempaa tasoa kisoissakin :kippis1:

lassi-s sanoi:
hmmm, mitäs jos kaikki tuloksensa ilmoittaneet ottaisivat viedon kun nostavat nuo raudat mitä ovat kertoneet, olisi mielenkiintoista monenko jutut pitäisi paikkansa, meinaan muutamien tuloksia en usko ennenkuin näen
no mulla ainakin pitää...nyt vois mennä vaikka enemmänkin ku en oo neljään kuukauteen maksimirautoja koitellu..

-Bull- sanoi:
Hirveitä mörssäreitä nää nykyajan nuoret esim. 15v painoo yli 100kg.
Jotkut aikuisetkaan ei paina edes 100 kiloo.

Melkeen vois veikata et useimmat aikuiset eivät paina 100:aa kiloa vaikka suomalaiset ylipainoista kansaa onki

itse otin 17 kesäisenä ekan kerran kisoissa 205kilua tosin painoin kylläkin 100 kiloa ja 16 vuotiaana otin muistaakseni 180kiloa hitusen alle 100 kiloisena

Oon 15v,paino 60kg, nostan 99kg raw pysäytyksellä.Jos saisin tekniikan haltuun ni vois menna paljon enemmankin... :david: :rock:

peklo sanoi:
itse otin 17 kesäisenä ekan kerran kisoissa 205kilua tosin painoin kylläkin 100 kiloa ja 16 vuotiaana otin muistaakseni 180kiloa hitusen alle 100 kiloisena
Et nyt kyllä taida ihan oikein muistaa kun sulla on 16 vuotiaana kisoista tulos 115
penkissä sm kisoissa...

en ollu täyttäny viel 16 ekois sm:ssä nostin 180kg siinä 3kk ennenkuin täytin 17. näin muistelisin, mutta jos tiedät niin ei siinä sitten, en väitä vastaan kun en ole aivan varma

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom