Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo, olihan se, en ymmärrä että miksi nostaavat paidalla tollasella tekniikalla(onko hyötyä?) taitaa rainelalla paitaa avittaa aika paljon ainakin mitä olen lämmittelyjä kattonut niin en usko että raw nosto on kovin suuri, tosin kisoissahan se nosto nostetaan paidalla, että liekkö sillä sitten väliäkään=) mutta täytyy kyllä myöntää, että katkera olen kun en itse saa paidasta läheskään yhtäsuurta hyötyä. Tämän hetkiseen maksimiin en sano mitään, se nähdään sitten vaasan SM:ssä;)

nikrei sanoi:
Penkkimaksimi vaivaset 70kg :nolo: Salitreeniä tosin takana vaivaiset 2vk, kyllä se tästä vielä lähtee, toivottavasti :D
Tuohan on aika kova tulos jos vasta 2 viikkoo treenannu ja ikää vasta 15v :rock: paljonko painoa sulla?

nikrei sanoi:
Penkkimaksimi vaivaset 70kg :nolo: Salitreeniä tosin takana vaivaiset 2vk, kyllä se tästä vielä lähtee, toivottavasti :D
Tuohan on hyvä tulos jos vasta 2 viikkoo treenannu ja ikää vasta 15v :rock:

nikrei sanoi:
joo ihan hyvä tulos toi on..sama ku mulla 14v aloittaessa..nous tosin alle kuussa ilman penkin treenausta 80kg:n...siit on hyvä jatkaa :thumbs:

13-vuotiaana, alle 60-kiloisena uimisen jälkeen sain lastata rautaa tankoon 35 kiloa. sain sen ylös.ihan tyytyväinen olin, vaikka se oli sellainen salinosto.
ainiin..natuna tehty toi tulos, vaikka varmaan aika vaikea uskoa.
täytyy kyllä sanoa että on jumalattoman kovia tuloksia nuorilla jätkillä :thumbs:

mul on kaveri joka on 16wee käyny salilla pari vuotta ja painaa vähä yli 60kg joka nostaa penkistä 115kg ,se nosti 15weenä jolloin paino alle 50kg 85kg.. kova heppu!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla painoa vähän liikaakin.. Edellisestä punnituksesta aikaa muutama kuukausi, silloin tommonen 95kg luokkaa :nolo: Suunnitelmissa käydä nyt puntilla 2-3kk aktiivisesti ja sit hieman painoa koittaa pudottaa :)

kk

oma profiili: 15 vuotta,sali harjoitusta takana 4kk...pituus 185cm paino 65kg,penkin lähtötaso 45kg ja nykyisin menee 70kg.

14v. ja 100kg nousi siinä 80 kilosena jullina. Siinä vaiheessa treeniä takana about
1 vuosi. ku treenin alotti ni penkistä lähti sellaset 45kg.

15-vuotiaana 100kg nostin 65-kiloisena

Kaveri nosti 14-vuotiaana 80-kiloisena lahnatyylillä 120kg, SM:iinkin pyysin mukaan, mutta "ei enää jaksanut", kun dopingsopimusta piti alkaa kirjoitella :D Mutta oli sillä jätkällä geenejäkin, hurja on puolen vuoden reenillä nostaa tulos 50kg -> 120kg

kylläpä miehet nostaa rautaa penasta... :O itellä oli 15w sellanen 70kg penasta vasta.sen jälkee tuli "pieni tauko penkistä.ny kahren viikon reenillä sain otettua 75kg :)et jee jee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom