Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
omat

tulokset oli 5x85kg 14v ja treeni oli sellaista kun oli... 10-12 vuotiaana harrastin painonnostoa ja siitä varmaan oli voimatasoa vähän jäänyt...

Ikää nyt 22v ja taas alotellaan treenailu. jos tulevaisuudessa rikotaan tuo 200kg paidalla..

Ite nostin eilen (19. heinäkuuta) 90kg penkiltä. Se oli pysäytyksellä mutta perse oli vähän ilmassa. Täytän 16 lokakuussa, eli vielä ehtii tulla melkein 100kg 15 vuotiaana!

hjeap.. vähän päivittelyä. se maaginen satanen paukahti viimein rikki:rock: . paino aika tasan 84kg.. tuntu kyllä että olis jäänyt vielä kiloja sinne säästöön.:evil: mut ens kerralla vielä enemmän.

Täytin pari viikkoa sitten 17wee, oon n.170cm pitkä,painoa 75kg ja nostan 140kg x 1 penkistä ilman penkki paitaa.
Oon treenannu nyt noin about 1,5 vuotta.

oon 14 painan 75kg ja penkkasin viimetalvena 82,5 nyt on ollu kesäl taukoo ni ei mee varmaa ku 75 enää

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
huoh. 2kk en oo salilla käyny, ja tuloskunto laskenut 17.5kg :( Sitä se teettää kun on pakko olla töissä..ennen taukoa meni 137.5kg ja nyt tauon jälkeen 120kg...no, tästäpä se sitten lähtee ylöspäin. Toivottavasti :) Lukio tosin ottaa omat veronsa pitkän ruotsin ja matikan takia...no, sm kisoissa sitten nähdään taas. Jos sitä saisi itsensä edes siihen kuntoon mitä oltiin viimevuonna..

13 vuotiaana meni 82,5kg 67-8 kiloisena, alle vuoden treenillä.
seuraavan kerran uskallan kirjoittaa tänne vuoden päästä, vähän ennen kuin täytän 15.. sitten näyttää tulokset kovilta:evil:

Mulla kaveri 17vuotta painoa 62kg kävi ½vuotta salillla nosti ekan kerran 80kg nyt tällä hetkellä 110kg ja eiköhän tuossa lokakuussa tule joku 120-130kg :D Lahjakas kaveri 165-170cm pitkä... vääntelee jo 40-50kg hauiskääntöä 6-12toistoa... minkäs tekee ku on luonnonriski..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom