Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla kaveri 17vuotta painoa 62kg kävi ½vuotta salillla nosti ekan kerran 80kg nyt tällä hetkellä 110kg ja eiköhän tuossa lokakuussa tule joku 120-130kg

joo varmasti vähintään tuo 130 kg. eihän se 20kg parissa kuussa o lisäys eikä mikään. varsinkaan noissa painoissa. :david:

joo mustakin ihan hyva! se on meinaa ajatellu rupee hiihtäjäks, mut sen 75cm haukkarissa saattaa olla liikaa ilmanvastusta kyseiseen lajiin.

Noniin, tänään kävin salilla tunnustelemassa 2kk treenitauon jälkeen. Sarjapainot tippunu 7,5kg, maksimeja en viittiny edes koittaa. Painoa nyt siinä 72kg. Viimeksi huhti-toukokuussa sain 97,5kg miten sain, mutta nousi kuitenkin. Menee varmaan nyt muutama viikko lihasmuistia palautellessa niin sitten voi taas alkaa jollain 5x5 vetämään josko vaikka se 100kg nousis pikkuhiljaa :)

Enpä oo ikinä mitenkään vakavasti treenannu, mutta parhaimmillaan oon nostanu 60kg. Olin just täyttänyt 15 painoin n.60 kiloa ja pituutta oli 170cm. Eli prosentuaalisesti paras tulos mitä oon nostanu on 100% :D

Nyt aloitan kunnon treenit kunnon asenteella ja kunnon ruokavaliolla.

-Nyyppä

192cm/96kg, saan penkkitulosta n. 115kg ja sattuu helvetisti, mutta toisaalta alotin juuri vastikään salilla käynnin ja aion kyllä nostaa sitä. :) Eli sama juttu kun Nyypällä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt penkki on hyvässä nousussa.. viime viikolla meni 100 ja tällä viikolla 105:evil: Penkki on ruvennut nouseen huimaa vauhtia, kun olen ruvennut tekemään yhden kovan 5, ja sitten pari kiloa lisää ja tehdään yhden kova 3, ja sitten otetaan niin paljon paino pois että tulee vielä yks kova 3. 3viikon ajan on saanut joka viiko laittaa 2.5 kiloa lisää:rock:

70kg, mutta tarkoitus olla jouluna aivan eri maailmoissa, numeroitahan nuo vain ovat.
Jouluna sitten 90kg joululahjaksi....haaveita vain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom