Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Painoo 72 penkist 105 ja ikää 15..
tätä voi jo sanoa hyväksi tulokseksi:worship:

meikäläisellä päivittyi eilen penkki 85 kiloon, paino oli nostohetkellä 69, nyt toistaiseksi limsan ja makaroonin voimalla vähän enemmän:rolleyes:
täytin 14 kuukausi sitten, ja kuukaudessa on nyt tullut 2,5 kiloa lisää penkkiin..:jahas:
e. treenattu vuosi, ja lähtötaso penkissä oli joku 30-35kg....:rock::rock:

115kg. 15v, ennen 16v pitäs 130kg jaksaa pukkia.

Directions haluatko lähettää mulle sähköpostilla treeniohjelmas, jos vaikka itellä nousis sit 15v ees 100kiloo:). Noh joo tuskin niin paal tuun nostamaan mut kummiski.

Jonii-- : etköhän sä sen nosta ilman mun ohjelmiakin, syöt ja treenailet vaan..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse nostan penkistä tässä vaiheessa 120 kg, maaliskuussa täytin 15. Salilla olen käynyt säännöllisesti 2 vuotta. Ennen sitä nostin joku ~40 kg.

Edit: Siis ihan ilman mitään runkkupenkkiä ja penkkipaitaa.

suurinpiirtein 99 % täällä penkkailee enemmän ku minä,että voisiko joku valaista oonko mä nii huonovai laittaako jengi jonkun 40 kg sijaan 140.Nii ja missä nää superlupaukset treenailee,ku melkee jokaikiselle salile ku meen ni siel ei oo ees mun ikäsii,saatikka sit 100+ penkkaavii sellasii

suurinpiirtein 99 % täällä penkkailee enemmän ku minä,että voisiko joku valaista oonko mä nii huonovai laittaako jengi jonkun 40 kg sijaan 140.Nii ja missä nää superlupaukset treenailee,ku melkee jokaikiselle salile ku meen ni siel ei oo ees mun ikäsii,saatikka sit 100+ penkkaavii sellasii

Painoja ei kannata hävetä, oli siinä sitten paljon tai vähän.

Painoja ei kannata hävetä, oli siinä sitten paljon tai vähän.

en häpeä vaan mietin,et ois kiva tietää kuinka paljo tyypit oikeesti saa penasta.:jahas:

en häpeä vaan mietin,et ois kiva tietää kuinka paljo tyypit oikeesti saa penasta.:jahas:

Se on melko sama mitä täällä kirjotellaan penkkitulokseksi, ainakaan itse en ota kovin vakavissani täällä olevia penkkienkkoja ... Se on niin helppoo vaan näpytellä lukuja ja sanoo et tollanen mälli menee penkist. Jos on videoo, niin sitten eri asia. Eli kiteytettynä, kaikki mitä luet netistä ei välttämättä ole totta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom