Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin ois ihan kiva tietää kuinka paljon 14-15v pojat nostavat penkistä, onko jotain kisa tuloksii? Oon lukenu jotain tuloksii mut niis oli 14-19v et ei mul nyt sellasis oo mahollisuuksia. Niin kertokaa jos tiedätte :rock:

uudessa seiskassa oli juttua kyläkauppias vesa keskisestä , oli kuulemma 14 vuotiaana painanu 98 kiloa ja ottanu 120 penkistä. en tiedä oisko vähän miljoonalisää tossa jutussa , mutta jos paikkansa pitäää niin miehellä ois ollu lahjoja muuhunkin kuin myyntitykiksi.

14-vuotiaana 45 kg huonolla tekniikalla.

vol sanoi:
uudessa seiskassa oli juttua kyläkauppias vesa keskisestä , oli kuulemma 14 vuotiaana painanu 98 kiloa ja ottanu 120 penkistä. en tiedä oisko vähän miljoonalisää tossa jutussa , mutta jos paikkansa pitäää niin miehellä ois ollu lahjoja muuhunkin kuin myyntitykiksi.

Ainahan noihin juttuihin tulee suhtautua varauksella mutta kyllä Vesa on aika jämäkän oloinen mies möreällä äänellä varustettuna. Tuskin kerkeää kiireisenä bisnesmiehenä enää reenailemaan.

Mikäli puberteetti on alkanut hyvissä ajoin niin tuossa vaiheessa testotasot on luonnostaan korkealla ja rautakin saattaa liikkua mallikkaasti.

Salilla käy 17 v poika, joka on treenannut jonkun pari vuotta. Paino noin 68 kg, pieni jäntevä kaveri. Hyvin vaatimattoman oloinen. Pyysi joku aika sitten varmistamaan penkkiä. Kokeili 135 kg. Ei ihan tullut. Perään helppo 130. Perään neljä sarjaa nelosia 110 kg: lla. Olin hämmästynyt. Mitä jos kaveri olisi käynyt vajaan pari kuukautta jonkun voimanostajan opissa sekä harjoitellut paidan käyttöä. Olisiko ollut ainesta kisoihin. Minun mielestä olisi, jos kisatuloksia katsoo. Kun tekniikka oli vielä ainakin 9 tai 9 1/2, niin kyllä olisi minusta potentiaalia. Enpä tiedä kiinnostaako kaveria itseään yhtään...kannustin kyllä.

P.S. ei mahtunut kyllä aiheen raameihin (14 - 15 v)

:piis: mutta ottakaa huomioon näitten ihmepoikien paino. ku yleensä 15v poika painaa siinä n. 55-65kg. elikkä tämän keskustelun aihe vois vaikka olla paljonko 55-65 kg set nostaa penkistä??

tai jotenki en tiiä :piis: :piis:

nostin 14 ikäsenä n.60kg 100raw 15v. n.65kg 115raw 16v n.65kg 130raw paidalla 150 nyt 17v samat tulokset kuin 16v. paitsi että painan nyt 67-69 kiloa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ite sain varmaan 15weenä 45kg ykösellä :D .
nyt menee 90kg 9x ja 100kg 3-5x. ykkönen pyörii 110kg-115kg välillä.
ja ikää on 18,5 :whip: :D .
nyt vasta kunnolla alkanu reenaamaan ja oppinut kuuntelemaan omaa kehoaan (rintalihaksia) :rolleyes: .
Kalvosinkiertoja oon myös alkanu tekemään, ja kokenut ne erittäin hyödylliseksi penkki reenin yhteydellä :david: :kippis1:

Kopteri sanoi:
:piis: mutta ottakaa huomioon näitten ihmepoikien paino. ku yleensä 15v poika painaa siinä n. 55-65kg. elikkä tämän keskustelun aihe vois vaikka olla paljonko 55-65 kg set nostaa penkistä??

tai jotenki en tiiä :piis: :piis:

Mä painoin 14-vuotiaana n.50 kg n.170 cm:n pituudella. Ja penkki oli siis 45 kg, toisella yrittämällä.

painan 112.5 :rock:
penkki ykkönen(raw) 107,5kg
ikä 15

Painoo sellanen 59kg..Penkistä menny 110kg..
Ja ikää se 17v..Kaippa sitä voi vastata vaikka ei tohon 14-15 vuotiasiin kuulu :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom