Nuorille hiustyyliä?

-Marchi- sanoi:
Mutta järki käteen, ei ole pakko ostaa aina sitä kalleinta (säästää jos ostaa vaikka näitä Biccejä) ja ei tarvitse tässäkään tukea USA:n tuotteita. Ainakin nää kaikki Mach3 jutut viittaavat siihen, että sieltähän tämäkin tuote on kotoisin.
Meikäläinen koetti kerran käyttää bicin kolmiteräistä vempelettä oman kaljunsa raakkaamiseen ja oli vuotaa kuiviin. En viitsi kokea samaa uudestaan, joten käytän Gilletteä kun se ei aiheuta samaa ilmiötä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos kellään muulla tällästä ongelmaa: joskus olis ihan kiva kokeilla semmosta puolen sentin sänkeä, mutta kun korvat ovat suunnilleen mallia dumbo, niin ei kauheasti viitti :D Ei ne sellaset saatanan isot ole, mutta sopivasti ulkonevat, että lyhyt letti näyttää niin dorkalta, niin dorkalta että..
crew_man99_04_w100.gif

Tollanen se suunnilleen parturin jälkeen on. Lyhkäsemmäks ei kärsi ;)

EDIT: kuvaa vähän pienemmäksi

-Marchi- sanoi:
Ei, ei ole. Mutta ota huomioon mitä ehkä muut ihmiset saattavat ajatella tukastasi. Jos tytötkin tykkää, niin siitä vain.

Mitäköhän väliä sillä on, mitä muut ihmiset tukastani tai sen puutteesta ajattelevat? Käsittääkseni sen kuuluu olla sellainen, että se miellyttää minua itseäni... Tytöistä en tiedä, mutta NAISET ainakin ovat tykänneet ihan riittävästi.

Homma voi olla hyvinkin näin, mutta uskaltaisin myös veikata että yli 17-vuotiaat tytötkin SUOSIVAT ei-kaljuja miehiä. Ohan se ihan biologinen juttu. Eikö kaljuus miehellä ilmoita vain sitä, että mies on VANHA jatkamaan sukua. Eihän asia täysin näin mene,mutta biologisesti joo.

Voi herran jeesus sentään. Kaikki NAISET eivät vaan halua sitä -iiiik, niin söpöä- lippa/metroseksuaalitukkapojua. Tuon selityksen biologiasta jätän ihan omaan arvoonsa.

Monella täällä, on tarkoitus näyttää isolta ja rumalta. Sitä en tosiaan ymmärrä, tämä oli niinkuin heille. Onhan maailmassa ihan kiva näköisiäkin kaljuja, muunmuassa Bruce Willis, mutta hän taitaa kyllä piiloitella aika takana olevaa hiusrajaansa sillä. Stereotypiahan tuo oli juu, mutta en tahtonut yleistää sillä.

Monella voi olla, mutta ei ilmeisesti kaikilla? Ja jos saan valita, niin mieluummin olen hiukka isompi ja rumempi, kuin 17v lippatukka puuhelmet kaulassa.

En ymmärrä, miksi jengi mainostaa jotain Gilletteä täällä. Paljon halvempia ja yhtä hyviä sheiereitä saa esim näiltä: Bic:in tuotteilta, eikä maksa jotain ihan pimeitä summia samasta asiasta. Hieno markkinointirako kyllä Gilleteltä, että he ovat näin "katu-uskottavia" ja jokaisen "tosimiehen" pitää omistaa Gilleten uusin malli, jossa on 25 terää ja viisi mooottoria. Mutta järki käteen, ei ole pakko ostaa aina sitä kalleinta (säästää jos ostaa vaikka näitä Biccejä) ja ei tarvitse tässäkään tukea USA:n tuotteita. Ainakin nää kaikki Mach3 jutut viittaavat siihen, että sieltähän tämäkin tuote on kotoisin.

Koetappa ajaa tukka Bicin kaksi- tai kolmiteräshaverilla. Tuo mach3 on vaan tähän mennessä parasta mitä olen käsiini saanut, eikä siinä tarvitse olla moottoria. Ja mitä tuo maailmanpolitiikka ja USA:n vastaisuus tekee 16v pojan tukkaa koskevassa threadissa?

Sumu sanoi:
Mitäköhän väliä sillä on, mitä muut ihmiset tukastani tai sen puutteesta ajattelevat? Käsittääkseni sen kuuluu olla sellainen, että se miellyttää minua itseäni... Tytöistä en tiedä, mutta NAISET ainakin ovat tykänneet ihan riittävästi.

Jep. Ja melkein yhtä peeloa juttuja kuin mun: "ei tytöt, mutta naiset..." kummiskin melkein sama asia, ei kannata takertua turhiin pikkuseikoihin ja iskeä niistä, se on tylsää.

Voi herran jeesus sentään. Kaikki NAISET eivät vaan halua sitä -iiiik, niin söpöä- lippa/metroseksuaalitukkapojua. Tuon selityksen biologiasta jätän ihan omaan arvoonsa.
En puolustanut missään tommosta super-dressman-trendi-tukkaa, vaan annoin vain oman mielipiteeni kaljusta fledasta.

Koetappa ajaa tukka Bicin kaksi- tai kolmiteräshaverilla. Tuo mach3 on vaan tähän mennessä parasta mitä olen käsiini saanut, eikä siinä tarvitse olla moottoria. Ja mitä tuo maailmanpolitiikka ja USA:n vastaisuus tekee 16v pojan tukkaa koskevassa threadissa?

Whata fuck. Mä en muita käytäkkään, ku noita Biccejä. Ja ihan hyvin ne on tuntuneet mulla ainakin pelaavan ja isäkin sanoi, että on kaikki vitun Gilletet kolunnut läpi, mutta noi yhdenterän Bicit on kaikista parhaammat.

Pitäisiköhän itsekin ihan testin vuoksi hankkia sitten Mach3:nen... Entäs ne Gilleten "kertakäyttö" sheiverit? Vai pitääkö ostaa sellainen varsi ja siihen super-kalliita teriä?

Maailmanpolitiikka on kaikkialla, kannattaa pysyä hereillä niistäkin asioista.

:rolleyes: mach 3 on hyvä, ajaa tosi moneen kertaan pään sileeksi samalla terällä, eikä revi päänahkaa rullalle:)

Sumu sanoi:
Monella voi olla, mutta ei ilmeisesti kaikilla? Ja jos saan valita, niin mieluummin olen hiukka isompi ja rumempi, kuin 17v lippatukka puuhelmet kaulassa.
Sama tällä, mutta vaikka ei tahtoisikaan olla "isompi ja rumempi" niin ei silti tarvitse olla metroseksuaali-lippatukka-puuhelmipoikakaan... Tähänkin varmasti löytyy monille se ns. kultainen keskitie.

-Marchi- sanoi:
Whata fuck. Mä en muita käytäkkään, ku noita Biccejä. Ja ihan hyvin ne on tuntuneet mulla ainakin pelaavan ja isäkin sanoi, että on kaikki vitun Gilletet kolunnut läpi, mutta noi yhdenterän Bicit on kaikista parhaammat.

Pitäisiköhän itsekin ihan testin vuoksi hankkia sitten Mach3:nen... Entäs ne Gilleten "kertakäyttö" sheiverit? Vai pitääkö ostaa sellainen varsi ja siihen super-kalliita teriä?

Maailmanpolitiikka on kaikkialla, kannattaa pysyä hereillä niistäkin asioista.

Alkaa olla todella :offtopic: , mutta menkööt. Olen parikymmentä vuotta ajanut partani erilaisilla höylillä ja kyllä gilleten terät ovat kokemukseni mukaan parhaat. Vaikka sinun isäsi sanoisi mitä :kippis1:

(mun isin mielestä lapinleuku on paras, siis hei wottafuck te ostatte jotain törkeen kalliita kertakäyttöbiccejä)

Eikä muuten ole kauhean ympäristöystävällistä käyttää mitään kertakäyttöhöyliä :whip:

Eiköhän jokainen määritä oman tyylinsä oli se sitten kalju tai lippa. Yleistäminen on pakoputkesta. Sitten alkuperäiseen kysymykseen...Joskus kannattaa kysyä parturin mielipidettä hiustyylistä. He kun näkevät hieman esim kallon muodosta mahdollisen kivan tyylin. Tosin näitäkin ammatilaisia on triljoonia eri tasoisia mutta jos on mahdollisuus käyttää jotain "laadukkaampaa" parturipalvelua niin mikäs siinä. Rohkea minuuden korostaminen on ihailtavaa ja hiuksethan ovat ihmisen kruunu. Kasvaahan ne aina takaisin jos aivan päin seiniä tyyli menee.

Jokainen tyylillään :piis: . Mut kyllä mä suosin parin millin sänkeä.mach 3:lla kun ajaa niin parin päivän päästä on hyvän mittanen :thumbs: . Ne puuhelmitrendisurffilestadiolaisfarkunlahjetakaasukansisällä tyypit ei oo salipiireissä, ehkä niitä ihan tavoitelluimpia mihin samaistua.Yleensä sen näköinen painaa korkeintaan 62.3kg ja punttisalin sijaan se istuu trendikkäässä nettikahvilassa.....menee niin paljon rahaa salille,protskuun,palkkariin yms yms, ettei oo varaa ostaa es niitä puuhelmiä....

orsilla sanoi:
Eikä muuten ole kauhean ympäristöystävällistä käyttää mitään kertakäyttöhöyliä :whip:

Totta. Mutta ihan himo kalliita noi Gilleten tuotteet on. Vissiin 8euroa parista terästä. Ihan pimeetä rahastusta! Minulla olisi Gillette Sensor sheiveri, mutta kun katselin kaupassa terien hintoja, niin jäi ostamatta. Siihen loppu offtopic.

Jokainen taplaa tyylillään. Ja sille muijalle, joka sanoi monen komistuksenkin omaavan lyhyen tukan, (mm. Vin Diesel jne) sanottakoon, että harva heistä on aivan kaljuja, vaan lähinnä pitää tosi pientä sänkeä. :)

noissa kuvissa näyttää noi hiukset tosi hyvältä, mutta ite olen ainakin niin käsi laittamaan niitä tollai samanlailla! Yleensä kovasta yrityksestä huolimatta kampaus muistuttaa norsun nuolemia hiuksia! :wall:

Otetaan vastaan Hiusmuotoilun ABC aloittelijalle! :D

Mä en kanssa tajua miksi joku haluaa olla iso, ruma ja pitää prolevaatteita. Onko se sitten hienoa olla rengin näköinen ja pullistella viikonloppuna potarikavereitten kanssa trendipaareissa naureskellen "puuhelmitrenditukkahinttareille"?

Vaikka on bodari tai iso jätkä niin voi sitä silti panostaa vaatteisiin ja hiuksiin, ettei oo ihan jonkun luolamiehen näköinen. Tai tietenkin jos on makeeta hengailla jossain body-vaatteissa ympäri vuoden kaljuna niin mä en sitten ilmeisesti vaan ymmärrä. Makuja on erilaisia.

edelbrock sanoi:
Mä en kanssa tajua miksi joku haluaa olla iso, ruma ja pitää prolevaatteita. Onko se sitten hienoa olla rengin näköinen ja pullistella viikonloppuna potarikavereitten kanssa trendipaareissa naureskellen "puuhelmitrenditukkahinttareille"?

Vaikka on bodari tai iso jätkä niin voi sitä silti panostaa vaatteisiin ja hiuksiin, ettei oo ihan jonkun luolamiehen näköinen. Tai tietenkin jos on makeeta hengailla jossain body-vaatteissa ympäri vuoden kaljuna niin mä en sitten ilmeisesti vaan ymmärrä. Makuja on erilaisia.

Ei tähän voi enää mitään lisätä. :) :kippis1:

Vaikka on bodari tai iso jätkä niin voi sitä silti panostaa vaatteisiin ja hiuksiin, ettei oo ihan jonkun luolamiehen näköinen. Tai tietenkin jos on makeeta hengailla jossain body-vaatteissa ympäri vuoden kaljuna niin mä en sitten ilmeisesti vaan ymmärrä. Makuja on erilaisia
Toki kantsii panostaa. Mutta isommat salikarjut ei pysty es ostaan viimestähuutoa olevia trendikuteita, ku ne ei mahdu ees päälle.Itse en tosin ole niin iso.....sillon jos voi vielä käyttää antti tuisku vaatteita, on mikkihiiri ja täytyy rueta sikabulkille....

yläasteella leikkasin kaljuksi ekan kerran ja siitä lähtien ollut lyhyt ja aina kaljuksi vaan leikattu. Tosin monesti yrittänyt kasvattaa lettiä (Senkin uhalla, etten mä olis enää kova jätkä :rolleyes: ) mutta siitä tule ikinä mitään, kun ajelen viimeistään siinä vaiheessa kun alan muistuttamaan mikrofoonia. Lyhyt tukka vaan on muutenkin kätevä treenaillessa.

Jeme sanoi:
noissa kuvissa näyttää noi hiukset tosi hyvältä, mutta ite olen ainakin niin käsi laittamaan niitä tollai samanlailla! Yleensä kovasta yrityksestä huolimatta kampaus muistuttaa norsun nuolemia hiuksia! :wall:

Otetaan vastaan Hiusmuotoilun ABC aloittelijalle! :D
Hyvä leikkaus on ensinnäkin A ja O. Puhtaisiin hiuksiin saa yleensä hyvän tatsin ihan pienellä nokareella vahaa. Ensin hierotaan vaha käsiin, ja sit vaan liikettä ensin alhaalta ylöspäin. Ei tossa mene montaa sekuntia, jos leikkaus toimii. Joskus kevyesti kosteutetut hiukset saa paremmin muotoonsa. Geelejä en suosittele. Lopuksi lakkaa käyttämällä saa vähän pitemmäksi aikaa letin kuosiin. Pitkistä letistä en osaa sanoa.

Pelkkää vahaa käytettäessä on etu vaihtaa mallia vaikka baarin vessassa :D, tosin tällöin joku miehinen mies voi vittuilla. Yleensä nämä tapaukset käyvät kusella pesemättä käsiään, jolloin heillä on aikaa tutkia mitä muut vessassa tekevät. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom