Nuorille hiustyyliä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sovitaanko nyt vaan, että ne sallitut vaihtoehdot ovat kalju tai (blondattu) siili. Siis jos olet OIKEA bodari... rhp-puuhelmipojat voivat sitten pitää lippatukkaa.

Tee niinkuin minä. Anna kasvaa miettiessäsi sopivaa hiusmallia.

Havahdu siihen kun kutrit roikkuvat lähempänä napaa kuin naamaa.:rolleyes:

Mielenkiintoinen ketju. Onkohan Marchi vielä yhtä vajaa jätkä, vai onko henkistä kasvua tapahtunut 2 vuoden aikana.

Mmh, emmätiiä. Epäilen että ei. Vieläkin arvostan trendituccia =/

jos kaljuksi haluaa niin mielestäni päänmuodon pitää sopia siihen. Ja kyllä kalju/sänki on erittäin siisti kun se sopii. esim juuri vin dieselillä.
Kun tyylillä haetaan se kalju eikä lauleta mistään periaatteista et ne "kenellä on kalju ni ovat äijiä","suomi suomalaisille", "ennen minua pelotti nyt minulla on pilotti" tyyliin niin se on ok.
Itse pidän kaikenlaisista hiuksista pääasia on että hiukset ovat hoidetut ja kantaja panostaa niihin muutenkin, oli sitten kalju tai heviletti.

Ja normaali nainen kyllä arvostaa miehessä sitä että pitää itseään kunnossa muunmuassa juuri hiuksistakin.

Itselläni tummanruskeaksi värjätyt ja leikkaus on tyyliä tämä:
http://www.babak.ca/backstage/loreal/Loreal-Color-Men.jpg

Viimeiset kuukaudet ollut kuula, nyt kasvanut jo jonkin verran takaisin mutta viimeistään kesäloman alkuun taas pois.

Kertokaas väki mitä tekisitte tällaselle vaivihkaa kasvaneelle kuontalolle?

Omat ajatukset mulla on jo päässä, mutta mielellään kuuntelen muittenkin ehdotuksia. Naama on mikä on ja ohimot kiitää jo takaraivolle, mutta niillä mennään mitä on annettu.

Kertokaas väki mitä tekisitte tällaselle vaivihkaa kasvaneelle kuontalolle?

Kasvata vähän vielä
miamivice2006preview.jpg

Voi vittu. Värjäsin hiukset mustaks ja nyt niit lähtee niin vitusti!!! just ku heräsin ni tyynys oli noin 50 hiusta:itku:!!!!!!!!ja joka vitu suihkukerral lähtee varmaa 30:itku: aiheuttaako värjäys hiustenlähtöä? ja mitä vittua mä teen? tuunko kaljuks sillee et päänahka näkyy hiusten läpi? loppuuko mun hiukset kesken? onko muilla samaa ongelmaa?. Ja kaljua ei sit kelpuuteta:hyper:oon puuhelmisäbärhpfruittari ja ilman hiuksia en selviydy:itku:!!

En ole koskaan värjännyt hiuksia, ainoastaan kostutetulla kreppipaperilla luk..öö, ala-asteella - se oli vain yksittäistapaus. Hienot värit oli; oranssi ja vihreä.

Musta pistää päälaen näkymään ja tuntuu kuin kaljuuntuisit. Kavereilla paljon kokemusta (amiksen pojat, heh heh).

Voisko johtua siitä, että aikaisemmin kun hiukset olivat vaaleita niitä ei näkynyt kun lähtivät. Ihmiseltähän tunnetusti tippuu hiuksia kokoajan. Tyttöystävän pitkiä tummia hiuksia on joka paikassa, kun taas omia lyhyitä ja vaaleita hiuksia ei löydy ollenkaan (vaikka niitäkin varmasti on tippunut).

Checker sanoi:
Mites kaverillas. Onko ohentunu tukka selvästi? onko rauhoittunu ajan kanssa? rauhoittuukohan toisella värjäyskerralla?

Jos pelkäät miestyyppistä kaljuuntumista niin voisin melkein sanoa että 15-vuotiaalla sitä ei vielä ole. Miestyyppinen kaljuuntuminen alkaa aikaisintaan 18-19 vuotiaana, useimmilla vasta 25-35 ikävuosien välillä. Omalla kohdalla alkoi 21-vuotiaana.

Voi vittu. Värjäsin hiukset mustaks ja nyt niit lähtee niin vitusti!!! just ku heräsin ni tyynys oli noin 50 hiusta:itku:!!!!!!!!ja joka vitu suihkukerral lähtee varmaa 30:itku: aiheuttaako värjäys hiustenlähtöä? ja mitä vittua mä teen? tuunko kaljuks sillee et päänahka näkyy hiusten läpi? loppuuko mun hiukset kesken? onko muilla samaa ongelmaa?. Ja kaljua ei sit kelpuuteta:hyper:oon puuhelmisäbärhpfruittari ja ilman hiuksia en selviydy:itku:!!

Kyllä se on vaan siitä kiinni, että nyt huomaat ne tippuneet hiukset paremmin mustasta väristä johtuen. Tietysti tuo väryjäys voi vaikuttaa hiustenlähtöön jollain tavalla, muttei mitenkään radikaalisti.

No panic.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom