Nuorille hiustyyliä?

-Marchi- sanoi:
Valitettavasti molemmat noista, ovat aika juntti pukeutumista.

Voisitko pistää esimerkiksi kuvia itsestäs eli tyylikkäistä vaatteista ja muodikkaasta hiusmallista? Olisi kiva nähdä miltä tyylikäs poika todella näyttää niin voisin itsekin ottaa mallia. :)

ps. Sais vaikka jatkossa vähän pilluakin ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
onkohan tää turhin threadi ikinä? :lol2:

Onpahan kertakaikkiaan huvittava tredi :D

IMO paras hiustyyli on se joka OMASTA mielestä sopii hyvin, ihan samoin kuin vaatteidenkin kanssa. On aivan turha laittaa viimeisen päälle trendikampausta taikka kaljua taikka jotain ihan muuta, jos itsellä on sen kanssa kokoajan sellainen olo, että mahtaakohan tämä sopia minulle.

Itse olen kokeillut vaikka minkä mallisia ja värisiä hiuksia (exäni on parturi-kampaaja) ja sitä kautta löytänyt muutaman tyylin joista itse pidän. Nykyään ei paljoa hiusmalli (joka on epäilemättä monen mielestä mallia homo) muutu, mutta väriä tulee vaihdeltua silloin tällöin ja jotta saadaan malli "homo" täydelliseksi niin yleensä tulee vielä värjättyä partakin saman väriseksi kuin hiukset :)

Mä olen ratkaissut kampaus ongelman niin etten kato peiliin kun lähden ulos. Toimii :D

Salomaa sanoi:
Saadaks me nähä sust jotain kuvii? Nyt kiinnostais.

Ei, ei. :D Kerron täällä vain, miten asiat on... Mutta sitten on eriasia noudatanko itsekään omia neuvojani... :hyper:

-Marchi- sanoi:
Valitettavasti molemmat noista, ovat aika juntti pukeutumista.

Siinä vaiheessa kun lippiksen pitäminen on junttimaista niin olen kovin mielelläni juntti.

Sama kun kaveri osti farkkutakin niin sen muotihoro isosysteri tuli whinettämään että vitun juntti.

-Marchi- sanoi:
Whata fuck. Mä en muita käytäkkään, ku noita Biccejä. Ja ihan hyvin ne on tuntuneet mulla ainakin pelaavan ja isäkin sanoi, että on kaikki vitun Gilletet kolunnut läpi, mutta noi yhdenterän Bicit on kaikista parhaammat.

Silmä käteen. Koeta ajella pääsi yhden terän bicillä ja meso sitten niiden paremmuudesta verrattuna Mach3:een. Jokainen ajakoon leukansa vaikka rappurallilla jos hyvältä tuntuu.

Maailmanpolitiikka on kaikkialla, kannattaa pysyä hereillä niistäkin asioista.

Jep jep. Sen sijaan, että voin ostaa parhaan amerikkalaista alkuperää olevan tuotteen, ostankin maailmanpoliittisista syistä albanialaisen vuoristokäsityöläisjakinpaimenen kutoman partakoneen. :puunhalaaja:

L&N sanoi:
Voisitko pistää esimerkiksi kuvia itsestäs eli tyylikkäistä vaatteista ja muodikkaasta hiusmallista? Olisi kiva nähdä miltä tyylikäs poika todella näyttää niin voisin itsekin ottaa mallia. :)

Yleisön vaatimuksesta... Jos on tällanen tukka...:
rivistaot-trendy.jpg

...ja tällaset vermeet...
Brandons%20Fashion%20Statement.JPG

(huomatkaa trendikäkkäät amisviikset)

...niin en näe MITÄÄN syytä, miksi joutuisit turvautumaan Kyllikkiin ravintolaillan päätteeksi.

Kannattaa tosiaan kokeilla niin löytää oman tyylinsä.

Henkilökohtaisesti voin todeta että kalju/1-2 mm sänki on ollut elämäni paras ratkaisu. Kokeilin kaikkea, polkkatukka, jenkkisiili, kiprusoff jne. Lopulta ennen pitkää reissua ulkomaille ajoin vaimon avustuksella orastavan pälvikaljun innoittamana kaikki pois!

Taivas aukeni ja enkelikuoro lauloi taivaallista hymniään. Vaelsin kohti valoa.

Noh, onneksi mulla on (muiden kommentti) hyvän muotoinen kallo. Iso plussa mulle on ollut kaljun/lyhyen sängen hoidon vaivattomuus urheillessa, reissuilla ja aamulla kun tulee äkkilähtö duuniin.

Ja mikä parasta, naimisissa olevallekkin, niin naiset oikeesti tuntuu tykkäävän. Tuon olen päätellyt silleen että aikaisemmin olin ehkä kiltimmän näköinen ja nyt ne samaistaa mut yber ihquun Vin Dieseliin. :lol2:

Pinppaakin saa paremmin................vaimolta.

Sumu sanoi:
Silmä käteen. Koeta ajella pääsi yhden terän bicillä ja meso sitten niiden paremmuudesta verrattuna Mach3:een. Jokainen ajakoon leukansa vaikka rappurallilla jos hyvältä tuntuu.
Itse käytän 3-terän Biccejä. Täytyypi kokeilla Machia sitten.
Jep jep. Sen sijaan, että voin ostaa parhaan amerikkalaista alkuperää olevan tuotteen, ostankin maailmanpoliittisista syistä albanialaisen vuoristokäsityöläisjakinpaimenen kutoman partakoneen. :puunhalaaja:
Tuo oli oikeasti hauskaa. :D Mutta pääpiirteittäin noin. :)

-Marchi- sanoi:
Ei, ei. :D Kerron täällä vain, miten asiat on... Mutta sitten on eriasia noudatanko itsekään omia neuvojani... :hyper:
Sä tunnut aina sanovan suoraan miten asia on. Voisitko edes kerran muotoilla noita sun juttuja siihen malliin että ne on sun mielipiteitä eikä mitään lopullisia totuuksia? Jokseenkin kaikkitietävä fiilis tulee kun sun posteja lukee kun sä tiedät kaiken...

-Marchi- sanoi:
Itse käytän 3-terän Biccejä. Täytyypi kokeilla Machia sitten.

[harjateräs] Oletko kalju? Ajatko pääsi shaverilla?[/harjateräs]

skuge sanoi:
Siinä vaiheessa kun lippiksen pitäminen on junttimaista niin olen kovin mielelläni juntti.

Sama kun kaveri osti farkkutakin niin sen muotihoro isosysteri tuli whinettämään että vitun juntti.

mitä?pitääkö mun nyt vielä luopua muotipoliisien takia hienosta mustasta farkkutakistanikin??ei helvetti...sillä on tunnearvoa,ja entiwinen laulaja sylki vettäkin sen päälle.ei saatana...kuka voi vihata farkkutakkeja??? :D

Janne sanoi:
Sä tunnut aina sanovan suoraan miten asia on. Voisitko edes kerran muotoilla noita sun juttuja siihen malliin että ne on sun mielipiteitä eikä mitään lopullisia totuuksia? Jokseenkin kaikkitietävä fiilis tulee kun sun posteja lukee kun sä tiedät kaiken...
Joo, tota on mulle toitotettu. Im working on it. Älkää ottako niin vakavasti ja vittuuntuko, jos mulla on sellanen tapa... Vois olla huonompiakin tapoja?

Sumulle:
En ole. En aja. Puhun nyt yleisesti karvojen ajosta, en vain päänahan ajosta.

-Marchi- sanoi:
Sumulle:
En ole. En aja. Puhun nyt yleisesti karvojen ajosta, en vain päänahan ajosta.

Puhe oli nimenomaan, siis to be exact, tukan/päänahan ajamisesta. Ei vissiin ratakiskokaan taida auttaa tässä hommassa.

...mulla on varmaan päässä vikaa kun kuulen postejasi lukiessa pienen äänen sanovan minulle jatkuvasti "hyppää kaivoon, hyyyyyyyyppäääppä poika kaivohon...". Taidan varata ajan korvalääkärille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom